וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון האקסיות

25.12.2013 / 8:48

מזאת ששולחת הודעות נאצה ועד זאת שמתחתנת: קבלו את האקסיות הכי נוראיות שיש

אקסיות, כשמן כן הן, אמורות להיות שייכות לעבר. משהו שהיה, נגמר ונותר ממנו רק זיכרון יפה או מכוער. אבל לעיתים, למרבה הצער והלב הפצוע, קורה בדיוק ההיפך. מה שנראה כמו סיום קשר רומנטי, שבסופו הבנה וקבלה, מתגלה כהתחלה של חיי גיהנום. במקום התנתקות חדה וחלקה, שתאפשר לך לפתוח דף חדש, נשלחות אליך גרורות מטרידות וכואבות שאתה מתקשה מאוד לחסלן. החדשות הטובות הן שבכל המקרים יש מה לעשות בכדי להפחית את הכאב ועוגמת הנפש, ובניגוד למה שאתה בטח חושב, לא הכל גזרה משמיים. כך תתמודד מול אקסית נוראית:

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

זאת שחותרת תחתיך
החלטת לסיים את הקשר הזוגי. אזרת אומץ, קבעת איתה פגישה בבית קפה, ישבת מולה וגילית לה שנגמר לך. הסברת לה יפה, היא קצת בכתה, נפרדו דרככם בחיבוק מבין, הלכת הביתה עם תחושה שאבן נגולה מעל לבך ונרדמת כמו תינוק, עם מצפון ולב נקיים כמו רחוב בשוויץ. אבל אז, השכם בבוקר, אתה מקבל טלפון נזעם מאמא שלך שבוכה על מר בנה וגורלה ומתחננת אליך שתחזור אל האקסית שלך כי זו גיז'דרה לה כל הלילה על מה שעשית לה ועל כמה שאתה חרא של בנאדם. ואם כל זה לא מספיק, אז אחרי שניתקת לאמא שלך, אתה מקבל גם מאחיות שלך הודעות סולדות בסגנון "גועל נפש! אני מתביישת שאתה אחי! ". האקסית שלך חותרת תחתיך ומנסה בדרך הכי מכוערת להשיב אותך אליה, תוך כדי שהיא מנצלת את טוב ליבן של בנות משפחתך. עצה שלנו: אל תיבהל מהעניין. תעמוד איתן על דעתך, תסביר לכל מי שאתה חושב שמגיע לו הסבר למה זה נגמר, אל תוותר ואל תיכנע ללחצים. בסופו של יום אתה זה שאמור לחיות עם הבחורה, ולא קרובות המשפחה שלך.

אילוסטרציה. ShutterStock
את קולטת שאחיך זרק אותי? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

זאת ששולחת הודעות נאצה
אין דרך יפה לומר זאת: נפלת על פסיכית. דבר ראשון שעולה בראשך אחרי שאתה קורא את ההודעות המגעילות שהיא שולחת לך בסגנון "חכה תראה, יא בן זונה", הוא: "איך לא זיהיתי את השריטה העמוקה בזמן, ואיך בכלל חשבתי שיש סיכוי למשהו טוב עם הבחורה הזאת". גם כאן אנחנו מציעים לך לא להתרגש יותר מדי מההודעות (שסביר להניח שישלחו מספר רב של פעמים, ושסגנונן רק ילך וידרדר מבחינה טקסטואלית) ופשוט להתעלם. אל תחזיר הודעות התנצלות, ואל תענה לה לטלפונים. הזמן ירגיע אותה ויגרום לה לוותר. אם תיצור איתה דיאלוג, יש סיכוי שזה יימשך לנצח, וחבל.

זאת שמעדכנת כמו ערוץ חדשות
היא רצתה להיפרד, אתה פחות. קבעתם להישאר בקשר טוב, להפוך לידידים. ואז, אחרי שבוע שבועיים אתה מבין עד כמה טעית כשהסכמת לסוג הקשר הזה. היא בטוחה שאתה הגיי פרנד החדש שלה ומעדכנת אותך בכל סטוץ לוהט שקרה לה במועדון אפלולי בתל-אביב, ובכל קשר בן ארבע דקות או יותר שהיא רוקמת. ואתה מקנא לה כי עדיין יש לך רגשות אליה. מה שאנחנו מציעים לך לעשות במקרה הזה, זה פשוט לזמן אותה לשיחה (כמו שסביר להניח שהיא עשתה כשהיא לא רצתה יותר בקשר רומנטי) ולהודיע לה שאתה לא מעוניין להיות הכותל שלה לענייני אהבות קצרות/ארוכות. רק בנתק מוחלט תוכל "להחלים" מהשריטה שבלב, להמשיך הלאה ולרקום לעצמך סיפור אהבה חדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
אתה לא אמור לשמוע על הסטוץ האחרון שלה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

זאת שמשחקת בך
מכיר את זאת שאחרי כל קשר זוגי שהיא מסיימת היא רצה להתנחם בזרועותיך כי אתה ה"ברור מאליו"? שבוע היא מחליטה ומתנהגת כאילו שאתם זוג (בלי להצהיר זאת באופן רשמי כמובן) ושבוע אחר כך היא מוצאת בחור חדש ושוכחת אפילו לעדכן אותך. ואז היא שוב חוזרת אליך, ואתה שוב מקבל אותה, והיא שוב עוזבת. הלב נקרע לגזרים בקצב מסחרר, ואם אתה שואל אותנו, זה יכול ממש לפגוע בבריאותך. תהיה חזק ואל תאפשר לה לשחק בך יו יו. גם אם אתה מאוד אוהב אותה, כדי שתבין שזה לא הדדי (אפילו לא קרוב) ותמחק אותה מחייך. לנשים שמתנהגות בצורה נצלנית שכזאת אין גבולות, ואם אתה לא תשים כאלה – אתה תמצא את עצמך טובע בים בלתי נגמר של כאב ואכזבות.

זאת שמתחתנת
הכי גרועות הן אלה שמתחתנות חודש וחצי אחרי שנפרדתם. זה כמו שהיא אומרת לך בצורה הכי בוטה שיש: "שמע, היית כל כך לא משמעותי בחיים שלי, שהצלחתי להתגבר עליך בשניה וחצי, ולא רק זה: גם מצאתי את הגבר של חיי ואני המאושרת באדם ואני הולכת להביא איתו ימבה ילדים". בקיצור, דברים שעדיף לא לשמוע ולא לראות. בניגוד לאקסיות הקודמות שהצגנו כאן, פה אין לך הרבה מה לעשות. הרי היא אישה חופשייה לעשות כל שעולה על רוחה. תשתדל להתעניין בה כמה שפחות ולסגור כמה שיותר פרצות בעולם הוירטואלי. כלומר – אל תהיה למשל חבר שלה בפייסבוק. ככל שתתרחק יותר, יכאב פחות. תדאג לעצמך, ואיפה שאתה יכול לעזור לעצמך להתגבר – עשה זאת.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

כלה. ShutterStock
אל תהיה חבר בפייסבוק של האקסית שהתחתנה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully