וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה כזה רומנטי!

23.12.2013 / 8:52

גבר, רוצה לכבוש את בת הזוג שלך? קבל הצעות למחוות רומנטיות שיגרמו לה לשמוח שיש לה אותך

כל זוגיות טובה זקוקה למספר רגעים מכוננים שיהפכו אותה מעוד קשר רומנטי טוב ונוח, לחיבור שקשה מאוד לתאר את עצמנו בלעדיו. אם אתה גבר שמעוניין לצקת יסודות אהבה איתניים, כאלה שיחזיקו מעמד כמו ציצי אחרי דוקטור קליין, ויצלחו גם את הסערות הטרופות ביותר שפוקדות כל זוג בחייו המשותפים, תדע שצריך, איך לא, להתאמץ קצת יותר משליחת מסרונים תכופים עם לבבות ורודים מנצנצים.

הנה לפניך מספר מחוות רומנטיות לא שגרתיות שיעזרו לך להפתיע אותה, לגעת לה בלב ולגרום לה להיצמד אליך כמו בנות טיפש עשרה לג'סטין ביבר. כך תבנה באמצעות מעשים קטנים אהבה שתלבלב לאורך שנים:

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

לעשות במקומה דברים מבאסים
מה לעשות שהחיים הם לא רק צימרים יפים ומסעדות מפנקות? במהלך חיי השגרה שלנו צצות לא פעם צרות מבאסות שבאות תמיד בזמן הכי גרוע שיש, וגוזלות מכוחנו ומזמננו המועט מאוד גם ככה. אם אתה שומע אותה בוכה לך בטלפון על הרכב שלה שצריך להיכנס בדחיפות למוסך, אבל אין לה כוח או זמן לטפל בזה, אתה יכול לקחת על עצמך את המשימה, לאסוף ממנה את המפתחות לרכב, לנסוע אל היעד המבוקש, לשבת במקומה על כורסת הלקוחות המרופטת, לשתות במקומה את כוס הקפה עם נגיעות הגריז, ובעיקר לצפות במקומה בחריץ המציץ המפואר של "רונן מוסכים". אתה לא מבין עד כמה היא תעריך אותך אחר כך.

לחטוף אותה משגרת היום
בישראל עובדים קשה, קשה מאוד. אם זו לא העבודה שנגמרת בשתיים עשרה בלילה, אז אלו בוודאי הלימודים שמסתיימים לפנות בוקר. לכן, במיוחד במדינתנו הקטנה והמשוגעת, חשוב מאוד בזוגיות להקפיד "לגנוב" כמה רגעים של שפיות ביחד, בין יום חול מתיש אחד לאחר. אתה יכול סתם לשאול אותה ספונטנית אם בא לה סיבוב קניות בעזריאלי, או סתם לקחת אותה לישיבה קצרה בבית הקפה. מה שחשוב הוא להפתיע, לחדש ולגוון. זה לא חייב להיות פרויקט מורכב שמצריך אנשי הפקה ברמה שמחזיקות זכייניות הטלוויזיה. תעשה סתם דברים קטנים ויפים באמצע היום, שיגרמו לה לחיוך שלא נגמר ולתחושה שמישהו חושב עליה, כל הזמן.

אילוסטרציה. ShutterStock
מאמי, תודה שהצעת לי שופינג! אין עליך! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לתאר לה עתיד משותף
בריאן אדמס כתב בשירו היפיפה Have you ever really loved a a woman: "כשאתה רואה בעיניה של אישה את הילדים שטרם נולדו לכם, אתה יודע שהתאהבת". אם כוונותיך רציניות כלפיה, ואתה רואה בה פרטנית לחיים, אל תהסס לשתף אותה בתוכניותיך לעתידכם המשותף. אין דבר יותר רומנטי מגבר שבונה בדמיונו המפותח בית חם, עם האישה שהוא בחר, וילדים שיצמחו מתוך האהבה הגדולה שנרקמה. אישה צריכה לדעת שגבר מעוניין בה, ואין דרך יפה וישירה מזו בכדי להצהיר כוונות ולגרום לה לחוש ביטחון לגבי הקשר שלכם. אם אתה מרגיש שהיא מעוניינת, אל תפחד לומר לה את מה שאתה מרגיש. זה רק יוסיף לך נקודות זכות רבות.

לבכות לידה
גבר, מה לעשות, עדיין נתפס על ידי לא מעט אנשים בעולמנו כדמות קשוחה יותר מהאישה, ובכי או הפגנת חולשה לא באים בחשבון כשזה מגיע מכיוונו. אנחנו, בניגוד לכל הפרימיטיבים למניהם, ממש לא חושבים כך, וסבורים שגבר שחושף רגשות ומאפשר לעצמו לקבל תמיכה או עזרה מאישה, הוא גבר אמיתי שעושה מעשה אמיץ הרבה יותר מכל גבר שמסתיר, משדר תמיד "עסקים כרגיל", ובוכה לכרית בלילה. תן לה לראות ולחוש שגם אתה בנאדם עם רגשות וחולשות, שגם אתה לפעמים זקוק למילה טובה וחיבוק. חשיפת הרגשות רק תעמיק ותחזק את הקשר בניכם. זוגיות טובה נרקמת מרגעים אינטימיים כמוסים, אל תחשוש ליצור כאלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אילוסטרציה. ShutterStock
תאר לה את המשפחה שאתה חולם עליה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לעודד אותה להגשים חלומות
חשוב שתדע כלל: אישה מאושרת היא אישה חופשיה שמגשימה את רצונותיה ושאיפותיה. אם לאשה שלך יש חלום חדש/ישן להיות ציירת/משוררת/פסלת או כל מקצוע אחר שהשכר עליו יכול להוות בסיס מצוין לבדיחה טובה במופע סטנד אפ, אל תכבה את הניצצות הללו אצלה, להיפך. תפרגן לה בכל הכוח. בין אם זה נעשה במסגרת התחביב ובין אם לא, חשוב מאוד שתזרום איתה ואפילו תעודד ותדרבן אותה לעסוק בתחום. היא כל כך תאהב את העובדה שאתה מסכים לחלום איתה יחד, שזה יהפוך אותך אוטומטית למעריץ מספר אחת. ותקשיב לנו, ישנן הטבות מיוחדות שרק המעריץ מספר 1 מקבל.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully