וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגור איתו

אתם מנהלים זוגיות למופת אבל מתלבטים אם לעבור לגור ביחד? הנה כל הסימנים לכך שהגיע הזמן לשלם ביחד את שכר הדירה

אתם יוצאים כבר כמה שנים, מכירים את כל הקריזות אחד של השנייה, ישנים כמעט כל השבוע ביחד, לא מתחשבנים במסעדות, הוא ראה את כל החצ'קונים שלך באור יום כשאתם מתעוררים בבוקר ואת מודעת היטב להרגלי צחצוח השיניים שלו. אז למה אתם עדיין מתנחלים אצל ההורים? קבלו 6 סימנים לכך שאתם כבר ממש בשלים לעבור לגור ביחד:

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אני רק אניח את זה פה
את מקבלת את הקטלוג של איקאה בדואר ולא משליכה אותו אוטומטית לפח? בסדר, את בחורה וזה רק הגיוני שתרצי לטייל בין דפי הכרומו הדקיקים ולעצב בדמיונך את בית חלומותייך. אבל אם אתם יושבים ביחד ומתלבטים בין פינות אוכל ושולחנות קפה, יש מצב שהבשלתם לצעד הבא, מבלי שאפילו שמתם לב.

רגע, מה שלי?
אם אתה מגיע לביתך ועומד במשך 7 דקות חסר אונים מול הקודן בכניסה, כי אתה פשוט לא מצליח להיזכר בצירוף המספרים הקוסמי שאמור לגרום לדלת הבניין להיפתח, אתה עומד מבולבל מול אוסף מברשות השיניים במקלחת ומנסה להבין איזו מהן היא שלך, וכשאתה יושב בסלון אין לך מושג איפה לחפש את השלטים של הטלויזיה - יכול להיות שבילית קצת יותר מדי זמן בביתה של בת זוגך. נכון שההורים שלה מקבלים אותך ממש יפה ואתה מרגיש ממש בנוח אצלה, אבל לכלכל עוד בן בית עלולה להיות משימה לא פשוטה עבורם. הם כמובן לא יגידו מילה, או שבמקסימום- ירמזו קלות לחברה שלך, אבל הגיע הזמן שתחשבו על אלטרנטיבה שלא תעיק על אף אחד מהצדדים.

זוג ישן. ShutterStock
אם אתה מבלה יותר אצלה מאשר בבית, אולי כדאי שתעברו לגור ביחד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

איזה בוקר של כיף
בוקר. שניכם קופצים מחושמלים מהמיטה, קולטים שהוא באיחור אטומי לעבודה. הוא מנסה להשתיק את הנודניק בזמן שאת מנסה להיזכר איפה זרקת את הג'ינס שלך, הוא כבר לבוש ומבושם, את מנסה להכניע את השיער שלך במו"מ כושל מול המראה ולפני שהנודניק מספיק לצלצל בפעם השנייה – את כבר ישנה לצידו בפקק על איילון, בדרך לביתך. כמה מיותר זה להתעורר כשאת בכלל לא צריכה? אם כבר הייתם גרים ביחד, היית יכולה במקסימום לפנק אותו בקפה של בוקר, לחזור למיטה ולהתחיל את היום שלך בזמן שלך, בשקט ובלי לחץ.

סקס און דה ביצ'?
אתם חוזרים במצב רוח סקסי ממסיבה, מצחקקים כל הדרך אל הדלת ואז מתחיל משחק ה" ששש!". היא משתיקה אותך, אתה משתיק אותה, אתם גוועים ברעב אבל בחישוב מהיר – מחליטים שעדיף למות מרעב מאשר להיהרג ע"י אמא שלך, מגיעים לחדר ומרגישים שמגיע לכם פרס על סצינת ההסתננות הטובה ביותר. אז נכון, אולי בפעמים הראשונות זה מרגיש רומנטי ואפילו הרפתקני, אבל כשזה נהיה דבר שבשגרה, אין בזה שום סקס אפיל או חן. אם כבר שבוע לא עשיתם סקס כי פחדתם להעיר את אמא שלה, אולי כדאי לכם להתחיל לשקול מעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אילוסטרציה. ShutterStock
אם אתם חוששים שאמא שלה תשמע אתכם, הגיע הזמן לעבור דירה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כמה זה עולה לי
אם אתם מוצאים את עצמכם יושבים לא מעט בפאבים, מסעדות ובתי קפה – כנראה שהתסריט של המלצר שמגיע עם החשבון כבר מזמן לא מאיים עליכם. בתחילת הקשר אולי הייתם נעים באי נוחות בכיסא ותוהים – מי ישלם? אולי רק להציע? וכמה זה 121/2+5%?! אבל היום זו לא שאלה בכלל. אתם כבר מזמן לא מתחשבנים, פעם הוא משלם, פעם את ופעם שניכם – ובעיקרון אפשר להגיד שמה ששלו, שלך. אם הגעתם לשלב הזה ביחסים, אז זה לא אומר שאתם צריכים כבר להתחיל לחפש דירה, אבל זה אומר שעשיתם עוד צעד בדרך למגורים משותפים.

צאו מהארון!
את פותחת את המגירה שהוא הקציב לך בארון-החצי-מטר שלו ומנסה לחפור מבין ערימות הטי-שירטים, איזה תחתון וחזייה שהשארת אצלו, בתקווה שהאקסית לא השאירה מזכרות. בסוף, את מצליחה לאתר גם איזו גופיה ששכחת ממנה לפני חצי שנה ומתפשרת על בוקסר שלו מהתקופה שהוא היה 7 קילו פחות. העיקר שג'ינס ומכופתרת הבאת איתך אתמול בתיק וגם איזו מסקרה וסומק. אם נמאס לך להיסחב כל פעם עם תיקים ולשכוח אצלו דברים – אולי הגיע הזמן שתתרחבו לארון משותף, ששניכם תלכו לבחור ביחד, לבית החדש שלכם. ואל תשכחו להביא גם איזה שלט לדלת.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
אם אתם כבר לא מתחשבנים על כסף, אולי תוכלו לנהל ביחד את החשבונות המשותפים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully