וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותק, הוא בוגד בך

11.12.2013 / 10:44

חושדים שבן הזוג מנהל רומן מאחורי הגב שלכם? קבלו את כל הסימנים לבגידה

בגידה היא בעצם הפרה של החוק הכי בסיסי ומהותי בקשר זוגי מחייב. למרות זאת, בגידות היו מאז ומתמיד חלק מהתרבות הזוגית ונדמה שהיום יותר מתמיד. אולי זה בגלל כל אותם מחקרים שמטילים ספק במונוגמיה, שיעורי הגירושים ההולכים וגוברים ואולי זה בכלל בגלל תחושת מתירנות כללית שאופפת אותנו מכל עבר. אבל לא משנה מה הסיבה, אי אפשר להתעלם מהפוטנציאל ההרסני שלה עבור הקשר והפגיעה הקשה שסובל הצד הנבגד. אז אם אתם חוששים שהחצי השני שלכם לא נאמן לכם או פשוט רוצים להסיר ספק מליבכם, לפניכם הסימנים העיקריים שעלולים לרמז על בגידה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

רוחות של אשמה
תחושות אשמה גורמות לכל מיני התנהגויות שאינן מאפיינות את בני הזוג שלכם בדרך כלל. אחת מהן היא עצבנות יתר, בעיקר נוכח שאלות פשוטות שסביבן יש תחושת אשמה גדולה, כמו: "מה עשית היום?"ו- "איפה היית עד עכשיו?". בנוסף, יש את טקטיקת השלכת האשמה על הצד השני, כלומר לתת לצד השני תחושה שהוא עשה משהו רע. למשל, "מה זה כל השאלות האלה? מה אתה חושד בי? אחרי כל מה שעשיתי בשבילך?". ואי אפשר גם מבלי להזכיר את אותה הקלישאה הסבתאית שגורסת ש"דווקא כשאת מקבלת פרחים- תתחילי לדאוג". כלומר, אם בני זוגכם מרעיפים עליכם מתנות ואהבה באופן שלא עשו אף פעם, כנראה שהם מרגישים רע על משהו (או מישהו) אחר שהם עשו.

מחשב אישי
קשה להתעלם מכך שקופסת הקסמים הזו שהומצאה לראשונה בכלל לצורך עריכת חישובים, היום מחלטרת כשדכנית דיסקרטית במשרה חלקית. אז כן, האינטרנט מלא בפיתויים ומאוד קל ונוח למצוא בו בני זוג- לכל מטרה. לכן, אם בני זוגכם לפתע מבלים זמן לא מבוטל מול מסך המחשב, נבהלים כשאתם מגיעים וממהרים לסגור אותו ועוד- יכול להיות שהם מחפשים רומן או כבר מנהלים אחד כזה. (או שהם מכורים לפורנו- וזאת כבר בעיה אחרת).

אילוסטרציה. ShutterStock
אם היא מבלה מול המחשב יותר מבעבר אתה יכול להתחיל לדאוג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היעדרויות מרובות
העדרויות מרובות מהבית תמיד מעוררות חשד מסוים, לעיתים בצדק ולעיתים לא. ההעדרויות שצריכות לעורר חשד הן אלו הלא שגרתיות והלא אופייניות לבני הזוג שלכם, ובעיקר אלו שאתם לא מקבלים עליהן הסבר מספק אלא איזושהי תשובה סתמית ולא הגיונית. למשל, יציאות מאוחרות עם חברים שעד כה לא שמעתם עליהם ולא יצא לכם להכיר, נסיעה פתאומית לאיזה כנס לא מוגדר מטעם העבודה ועוד.

שגרת טיפוח
ראשית נבהיר שלא כל מי שמטפח את עצמו הוא בוגד או בעל אישיות בוגדנית כזאת או אחרת וזה אפילו נחמד ורצוי שלבני הזוג שלכם תהיה איזושהי שגרת טיפוח. הכוונה פה היא לשינויים פתאומיים וקיצוניים. למשל, אם בן זוגך שעד עכשיו חי בשלום עם כרס הבירה הקטנה שלו והתגאה במלתחה מצומצמת שלא תבייש ילדים באפריקה, פתאום הולך ארבע פעמים בשבוע לחדר כושר וקונה יותר בגדים ממך- אז יכול להיות שהוא רוצה להרשים מישהי. אחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אילוסטרציה. ShutterStock
אם הוא פתאום מטפח את עצמו אולי הוא רוצה להרשים מישהי אחרת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סקס אחר
גם בסקס, שינויים פתאומים יכולים להוות נורת אזהרה, בעיקר כאשר בני הזוג אדישים לסקס איתכם. כלומר, לא מעוניינים, לא יוזמים וכשאתם יוזמים הם מגיבים כאילו הצעתם להם עכשיו ניתוח לב פתוח בלי הרדמה כשהרופא הוא ג'סטין ביבר. מצד שני, גם "חדשנות" בין הסדינים היא בעייתית. כך שאם אחרי שנים שאתם בעיקר מיסיונרים פתאום בני הזוג, משנים את הטכניקות שלהם בבת אחת, מבליחים בתנוחות הרפתקניות או מציעים דברים קינקיים שלא היו מביישים את ג'נה ג'יימסון- אז יכול להיות שהם לומדים את זה במקום אחר ואיתכם הם פשוט עושים שיעורי בית.

סלולרי ללא התחייבות
אם נודה באמת העצובה, הזוגיות העיקרית (והתלותית, יש לציין) של רובנו היא ביננו לבין הסלולרי שלנו. הוא יודע עלינו הכל, הוא צמוד אלינו 24/7 וכשאנחנו בלעדיו זה מרגיש כאילו אנחנו בלי יד. לכן, לא פלא שבעת בגידה הוא משתף פעולה ומתפקד כאיש סוד. אז אם בני זוגכם מנהלים רומן הם עשויים לא לענות לידכם לשיחות, לנתק כשאתם מתקרבים, להיצמד לנייד באופן חריג (להיכנס איתו לשירותים ולמקלחת) למרות שעד עכשיו לא הייתה להם בעיה להשאיר אותו לידכם, ואף להשמיד ראיות כמו למחוק את רשימת השיחות וההודעות. מצד שני, אולי הם סתם מתכננים לכם מסיבת הפתעה, אז תנסו להישאר אופטימיים.

חוסר עניין
פשוטו כמשמעו. כלומר, בני זוגכם מפסיקים להביע בכם עניין באופן פתאומי, כללי וללא שום הסבר. למשל, אם הם לא שואלים או מתעניינים במה שעובר עליכם, מסתגרים ולא משתפים אתכם בכלום, יש הרבה שתיקות בינכם, הם נראים מהורהרים ללא סיבה שידועה לכם, ואין את ההתייעצויות הקטנות שאתם רגילים אליהן- סימן שיש סיבה לחשוד.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
אם הוא פתאום רוצה לשנות תנוחות, זה מעורר חשד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully