וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנינו יחד תחת מטרייה אחת

9.12.2013 / 9:50

החורף הגיע ואתם מחפשים בני זוג להתכרבל איתם מתחת לפוך? קבלו את כל המקומות למצוא אהבה בקור- מסופרמרקט ועד האוטובוס

כל שנה, כמו שעון, ביחד עם הטיפות הראשונות של החורף, מתעורר אצל לא מעט רווקים ורווקות הצורך העז בבני זוג להתכרבל איתם כשקר (כי להפעיל מזגן על חימום כל הלילה זה סתם עולה הרבה כסף). לכן, לא מעט מהם מוצאים את עצמם במסע חיפושים אחר בני זוג להעביר איתם את תרדמת החורף. אך רצה הגורל ודווקא בחורף זאת נראית כמו משימה בלתי אפשרית- כי מה שהיה פשוט בקיץ עם השיזוף והקלילות הופך להיות מסובך, מגושם ומציק כשאתם מנוזלים, חיוורים ועטופים בשכבות כאילו אתם מינימום הולכים לטיפוס הרים בסיביר. באופן כללי, אפשר להגיד שכל חורף מוציא מאיתנו את העצלנות והזיקנה המוקדמת כך שאנחנו יוצאים הרבה פחות מהבית ואז גם יש לנו הרבה פחות אופציות להכיר אנשים חדשים- על אחת כמה וכמה מועמדים לזוגיות. לשם כך ובשביל להקל עליכם את החיפושים המייגעים, לפניכם המקומות הנוחים והטובים ביותר להכיר בני זוג בחורף.

אל תשארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

סופרמרקט
סופר, מכולת, am:pm או בעצם כל מתחם סגור שאנשים מסתובבים בו רעבים וממוקדי מטרה לקנות אוכל, זה מקום פוטנציאלי להיכרויות. למה ואיך לעזאזל אתם שואלים את עצמכם? אז קודם כל זה מקום שאין לכם ברירה ומנוס מללכת אליו כל עונות השנה כך שזה לא כרוך במאמץ מיותר, כמו כן אנשים בדרך כלל מסתובבים שם לבד ולא עם עדר חברים כך שהרבה יותר קל לגשת, יש שלל אפשרויות לפתח שיחה (בתור לקופה, בתור למאפייה, כשאתם מחפשים משהו וכו') ולבסוף- הקישור מאוכל לארוחת ערב הוא פשוט מתבקש. בתיאבון.

חדר כושר
אם יש מקום שכל השנה אנשים לובשים בו קצר ומזיעים הרי שהוא חדר כושר. אז נכון, חדרי כושר ידועים כמקומות שאנשים באים אליהם על מנת להתאהב בעצמם, או לפחות בבואה שלהם במראה בזמן שהם מרימים משקולות. למרות זאת, יש שם גם לא מעט אנשים פנויים רגשית ולא נרקיסיסטים שכל פשעם הוא שהם רוצים להישאר חטובים ומסוקסים גם בחורף. אז בין אם זה על ההליכון, בספינינג או סתם כשאתם מחכים ליד הקולר בשביל למלא את הבקבוק, אי אפשר להתעלם מזה שבחדרי כושר יש המון אפשרויות להיכרויות.

אילוסטרציה. ShutterStock
לכו לעשות כושר, יא פדלאות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אינטרנט
אם נהיה כנים לרגע, כשאומרים לכם שאתם הכי יפים כשנוח לכם, לא באמת מתכוונים לזה שאתם נראים הכי טוב כשאתם לובשים פוטר עם כתמי אקונומיקה של "צמיגי שאול ובניו", נועלים נעלי בית של גארפילד והשיער שלכם מעוצב בסגנון של- קווים לדמותו של מוישה אופניק. ואם נהיה עוד יותר כנים עכשיו- מהרגע שבו אנחנו חוזרים הביתה מהעבודה זה פחות או יותר מצב הצבירה של רובנו בחורף, כי קר וגשם וחושך ובאסה ולמי יש כוח להשקיע, להתלבש יפה ולצאת עכשיו? לכן, אתרי ההיכרויות, הרשתות החברתיות וכדומה הם אידאלים ונוחים, כי דרכם אפשר להכיר הרבה אנשים מעניינים גם כשאתם סתם מעפנים בבית ואת ההשקעה תשמרו רק למי שאתם יודעים ששווה את זה.

תחבורה ציבורית
אז נכון, במחשבה ראשונה תחבורה ציבורית נשמעת מפתה בערך כמו מרתון סרטי אבי ביטר, אבל במחשבה שנייה-בחורף, כשאנשים פחות מזיעים, התחבורה הציבורית היא הרבה יותר ידידותית למשתמש. כך שאם תצליחו להרים את הראש מעבר להוא שהחליט לפתוח פחית טונה, להיא שמקלפת קלמנטינה או לחבורת הפאקצות שלא מפסיקה לחפור, תגלו שיש בסביבה שלכם לא מעט אנשים כמוכם- מתוסכלים מזה שהם נמצאים שם- ואין כמו תסכול משותף בשביל לחבר בין אנשים. חוץ מזה שאתם דיי תקועים שם למשך זמן מסויים כך ששיחת חולין היא דבר לגיטימי לגמרי (כל עוד הצד השני בשיחה לא יושב עם אוזניות).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אילוסטרציה. ShutterStock
אז מה, גם לך יש רב קו? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לימודים
בלהיות סטודנטים יש כל מיני יתרונות: העובדה שאתם בשלב בחיים שאין לכם יותר מידי אחריות, ימי הסטודנט, פאנגו'יה וכמובן העובדה שבזמן שיורד גשם בחוץ כל פינה יבשה באוניברסיטה/מכללה היא זירה פוטנציאלית להיכרויות. הספרייה, הקפיטריה, הכיתה, המסדרון או כל מקום חמים אחר שאתם גם ככה מעבירים בו את הזמן שלכם, יכול להיות המקום שבו תכירו את האהבה החדשה שלכם. אז אם אתם סטודנטים- קדימה לעבודה, ואם לא- זה בדיוק הזמן להירשם לאיזה קורס שתמיד עניין אתכם.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully