וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס גדול היה פה

כרמי צדוק

28.11.2013 / 9:17

אם יש לכם אהבה, כדאי שתעריכו אותה ותרגישו ברי מזל. לכבוד חנוכה, קבלו את הניסים הקטנים שקורים רק למי שנמצא בזוגיות

בואו נודה באמת, כולנו נמצאים בזוגיות גם מתוך אינטרסים שונים כגון רצון שבן הזוג יממן אותנו, יבצע מטלות במקומנו ויגיד לנו כל היום כמה אנחנו יפים ומושלמים. כל אותן טובות הנאה הן במקרים רבים גם חיוביות (תלוי במינונים). בין שלל האינטרסים, או אם תרצו הניסים, שיש בזוגיות, ניתן למצוא גם דברים תמימים יותר כמו אוזן קשבת, בן אדם שמייעץ לכם ויציבות בחיים.

בין בליסת סופגנייה בטעם ריבת חלב, להדלקת הנרות, כדאי שתכירו גם את הנס הפרטי שלכם. נס חנוכה נמשך שמונה ימים, ואילו נס הזוגיות שלכם כבר תלוי לגמרי בכם (אנחנו מקווים שהוא נמשך יותר מנס פך השמן). אילו שמונה ניסים קורים לכם כמעט מידי יום ביומו הודות לבני הזוג ולזוגיות שאתם מנהלים?

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

יועץ לחיים- בין אם יש לכם דילמת הרת גורל, או סתם התלבטות האם לבחור בגלידה בטעם וניל עוגיות או טירמיסו, בני הזוג הם יועצים נפלאים לכל אותן התלבטויות קטנות וגדולות. ברוב הסיטואציות האדם הראשון שאליו פונים אנשים הם אל בן הזוג ואחר כך אל ההורים. אהובכם מספקים גב תומך ותמיכה קבועה לכל צרה או התלבטות שתפגשו במהלך חייכם המשותפים.

כרטיס אשראי מוכן לפעולה- בהנחה שבן הזוג שלכם לא מובטל, קמצן או כל רעה אחרת שכזאת, אתם תמיד יכולים להשאיל את כרטיס האשראי שלו ולרכוש איזה בגד. או שניים. או עשרה. כשיש לכם זוגיות מפנקת, גם מימון הנעליים המהממות של ג'ימי צ'ו על ידי הבוייפרנד, יכול להיכנס לרשימת ההנאות שיש בזוגיות.

אילוסטרציה. ShutterStock
ותודה לכרטיס האשראי של בעלי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

להיראות איך שאתם רוצים- יש לכם את הפריבילגיה להיראות כאילו זה עתה חזרתם מהטירונות בלי שאף אחד ישפוט אתכם בחומרה, הרי אתם מרגישים בנוח זה לצד זו. אנשים שחשים בטוחים בעצמם ובזוגיות שלהם, יאפשרו לבני הזוג לראות אותם בלבוש הכי מרושל, ללא איפור, בלי להיות מודאגים מכך. כמובן שזה לא אומר שאתם צריכים להיראות כל הזמן כמו סמרטוט רצפה, אלא רק מידי פעם.

מכונת המחמאות- מי מאיתנו לא אוהב לקבל מחמאות? במערכת יחסים מצופה אחד מן השנייה לזרוק לאוויר מחמאות ומילות אהבה רבות. אז נכון שגם אמא ואבא ישמחו להגיד לכם שאתם הכי יפים ומוצלחים בעולם, אבל אין כמו מחמאות מבני הזוג. הפרטנר שלכם הוא הכתובת המושלמת לטיפוח האגו, להעלאת חיוך אחרי יום עצוב ועוד לשלל פירגונים. אל תשכחו גם לפנק במחמאות חזרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
את הכי יפה בעולם. לא, אתה הכי יפה בעולם! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אין מרדף אחרי דייטים- מרבית הצעירים משקיעים זמן, כסף ומאמץ באינספור דייטים בתקווה שהדייט ה-87 יוביל הפעם לזוגיות. אנשים שנמצאים כבר בזוגיות ארוכה, לא מבזבזים את האנרגיות שלהם בחיפושים מתישים, אלא יכולים לפנות זמנם לבני הזוג, ללימודים ולעבודה, וכתוצאה מכך הם חווים פחות סטרס בחיים (המרדף הנוכחי שלכם הוא רק אחרי המשכנתא).

סקס זמין- כשיש בני זוג קבועים, כל נושא הסקס הופך להיות זמין ונגיש יותר. לא עוד מפגשים חד פעמיים, או התייחדות עם אביזרים טכנולוגים שונים במטרה לספק את יצריכם. שיחת טלפון או מסרון פשוט, יעשו את העבודה, ותוך דקות ספורות תוכלו כבר להתחיל את הפאן עם בני הזוג.

תמיד יש לכם חברה- יש לכם תמיד אוזן קשבת, מישהו שיחבק אתכם ויעביר איתכם את הזמן בכיף. גם כאשר החברים והחברות עסוקים, לרוב יהיה לכם מקום שמור אצל בני הזוג איתו תוכלו לבלות גם בסופי שבוע ובחגים. אם רבתם עם ההורים או שלא שילמתם את שכר הדירה בזמן ונזרקתם מהדירה, יש לכם תמיד מקום נוסף להניח בו את הראש.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

סקס. ShutterStock
ואסור לשכוח את הנס הגדול מכולם- סקס זמין. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully