וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם... מתחמם... לוהט!

ירון רוולסצ'י

27.11.2013 / 15:47

רוצים להכניס אש למיטה שלכם? לרגל חנוכה, החג הכי חם שיש לנו בלוח השנה, קבלו טיפים שילהיטו את העניינים בין הסדינים

לוח השנה העברי, אשר מלא בכל כך הרבה חגים שונים ומגוונים, ידע להתכוונן במיוחד לעונה הכי קרה בשנה ולשבץ בה את החג עם האווירה הכי חמה שאפשר – חנוכה. בלי מחויבויות, ארוחות משפחתיות, ושאר עניינים מכבידים. שמונה ימים שמנו נתן – שמונה ימים של נרות, סופגניות והאמת? כיף גדול.

חנוכה, זוהי יופי של הזדמנות להכניס קצת חום אל תוך חדרי השינה הקפואים, והמיטה הקרה לא פחות – יש לא מעט שיטות, שמתקשרות ישירות לחג הנהדר הזה, ויכולות להכניס שדרוג בריא וחגיגי אל תוך חיי המין שלכם, ולהפוך את החורף הזה לחם במיוחד. הנה כמה מהמובחרות שבהן.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

נר שעווה: המון צבעים, כל כך הרבה סוגים ותמיד נשארים כמה נרות שלא הצליחו להשתחל ולהיות חלק מהנבחרת הדולקת ואף פעם אין מה לעשות איתם. אז עכשיו, יש – לא צריך להיות חובבי סאדו מאזו כדי להכניס קצת טפטוף של שעווה לוהטת על הגוף אל המשחק המקדים שלכם – טמפרטורת הגוף שלכם גם ככה בנסיקה, ההורמונים משתוללים, וזו יופי של הזדמנות כדי לשלב בין קצת כאב חיובי לחרמנות שיא. זה עובד ומשדרג. באחריות.

ריבה לי יש: אחרי הנרות הדולקים, אם יש משהו שמאפיין את החג הזה יותר מכל, אלו כמובן הסופגניות. לשמחתנו, עולם האפייה והטיגון שודרג לא מעט בשנים האחרונות, והיום ניתן למצוא סופגניות שמלאות בכל טוב – החל מריבות שונות ועד לא מעט סוגי שוקולדים שונים – כל אלו יכולים להפוך בקלות ליופי של אופציות מריחה במקומות שונים (ואסטרטגיים) על הגוף שישתלבו נהדר עם פעולת הליקוק ויעניקו לכם בעיקר טעם של עוד.

אילוסטרציה. ShutterStock
תטפטפו שעווה על בן הזוג ומובטח לכם סקס חמים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סוב סוב: נס גדול יכול להיות אם תחליטו להחליף את האותיות המקובלות שטבועות על הסביבון, ולהחליף אותן דווקא במשימות או פנטזיות שרצות לכם בראש כבר המון זמן ואתם רוצים להגשים. איך זה עובד? נורא פשוט: בוחרים ארבעה רצונות מיניים (שניים לכל אחד), רושמים אותם על פתק קטן, ומדביקים כל אחד מהם בפלח אחר של הסביבון. מסובבים, וברגע שתם לו הסיבוב, בודקים מה יצא ומודים למי שצריך על החג הזה וההזדמנות שהוא נתן לכם כדי סוף סוף להגשים רצונותיכם.

פך השמן: כנראה שאם לא בגלל אותו פח שהספיק לשמונה ימים, לא היינו מתכנסים היום בכל כסלו וחוגגים את חנוכה - בדיוק בגלל הסיבה הזו, ומכיוון שכיום אין שום סיכוי להיתקע בלי דרך להדליק מנורה, זה יהיה יותר מנחמד אם תבחרו כמחווה לאותו נס דווקא שמן ארומטי, חמים ומפנק, ולאורך כל ימי החג תעניקו אחד לשני עיסויים חושניים ומלאי כוונות טובות. אם קרה והשמן הספיק גם מעבר לימי החג, ונתקעתם עם כמות בלתי נגמרת של שמן למסג', תזכרו תמיד שיש עוד לא מעט מקומות אחרים בגוף שישמחו לקבל עיסוי לארוך כל ימות השנה. רק אומרים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אילוסטרציה. ShutterStock
עשו מסאג' עם שמן לא רק בשמונה ימים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

נרות ספייר: אז בכל זאת נשארו לכם נרות? גם אחרי שסיימתם לשיר "מעוז צור" ולטפטף אחת על השני? אין בעיה, יש עוד לא מעט דברים שתוכלו לעשות איתם. אחד מהם הוא נורא פשוט, ומתאים במיוחד ליום חנוכה חורפי ומלא גשם – מלאו את האמבטיה שלכם במים רותחים, הדליקו נרות, פזרו אותם סביב ותצללו יחד אל תוך אמבטיית פינוקים זוגית שיכולה לכלול יין טוב, סופגניות, לביבות וכל מה שעולה על דעתכם. רק אל תשכחו לכבות את הנרות ברגע שההורמונים שלכם יתחילו להשתולל ותחליטו שהגיע הזמן לעבור אל חדר השינה.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

  • עוד באותו נושא:
  • חנוכה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully