וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיס קיס בנג בנג

ירון רוולסצ'י

18.11.2013 / 8:50

מהצמדת השפתיים ההפוכה ב"ספיידרמן" ועד הסצנה ב"טיטאניק"- קבלו את הנשיקות הטובות ביותר בתולדות הוליווד

בתחילתה של כל מערכת יחסים יש רגע אחד שהופך להיות זה שנחקק לנצח, לטוב או לרע, זה לא באמת משנה - אנחנו מדברים כמובן על הנשיקה הראשונה - אותו רגע מושלם וקסום בו זוג שפתיים זרות נפגשות ויוצרות את החיבור הראשוני שאחריו, כלום כנראה כבר לא יהיה אותו דבר.

נשיקות, אתם יודעים איך זה, הן קצת כמו בני האדם שאחראים להן: הן יכולות להיות פרועות ומשוחררות כל רסן, ומצד שני דווקא להשלים רגע רומנטי בצורה הרבה יותר איטית וחושנית. למרות ש'יכולות נשיקה' הן כנראה תכונה מולדת, לא מעט מאיתנו נשאו עיניהם אל המסך הקטן ולסצנות הנשיקה הגדולות שלו לאורך השנים כדי לתפוס קצת טיפים או רק כדי להתרגש מאיך שעושים את זה נכון. אז במידה ופספסתם, הנה כמה מהצמדות השפתיים הכי גדולות בהיסטוריה הקולנועית.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

היפיפייה והיחפן: נוסטלגיה ורומנטיקה הן חברות ותיקות עוד מהתקופה שסרטי ילדים לא נעשו במחשבים, וסרטים מצוירים באמת צוירו על דף נייר. אחד מהם היה היפיפייה והיחפן שיצא לאקרנים ב1955 - אחד הסרטים הכי רומנטיים מאז ומעולם וללא מגע שפתי אדם – סצנת הנשיקה המיתולוגית והחייתית של הכלבה ליידי והיחפן המאוהב מעל צלחת הספגטי, הפכה להיות אחת הנשיקות זכורות והאהובות בכל הזמנים, עם דורות שלמים של ילדים שגדלו עליה, ומחביאה מאחוריה מבוכה ילדותית יחד עם תמימות מקסימה וכובשת שהיום כבר קשה למצוא.

למצוא את קייט: אין כמו נשיקה גאה וטובה כדי להבין באמת איך עושים זאת נכון: השחקנית ארין קלי הוציאה ב-2004 את הסרט הקצר והלא כל כך מוכר הזה שמביא למסך את אחת הנשיקות הלסביות הכי משובחות שנעשו מאז ומעולם – שתי נערות מבולבלות, בריכה אחת וירח מאיר מעל שתופר בצורה מושלמת את מחול הלשונות הזה שבאמת קשה להישאר אדישים אליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אישה יפה: מאות אלפי מתבגרות גדלו על הסרט הקלאסי שהביא את סיפורה של נערת הליווי, ג'וליה רוברטס, ואיש העסקים הבודד, ריצ'ארד גיר. אז אמנם בתחילת הסרט מכריזה רוברטס בפני גיר שהיא ממש לא מתנשקת על הפה, אבל הכרזות לחוד ומציאות לחוד, וכך מתקבלת לבסוף הנשיקה הארוכה הזו שגולשת זריז לפסים הרבה יותר אינטימיים ומבהירה לעולם שג'וליה שלנו רואה בריצ'ארד הרבה יותר מסתם עוד לקוח, ויחד הם יצרו את אחד מסיפורי האהבה הגדולים בכל הזמנים.

ספיידרמן: גם איש הכביש המוכר התחיל את דרכו בתור דמות מצוירת, אבל בשנת 2002 זכה למחווה קולנועית נהדרת בכיכובם של טובי מגוויר וקירסטן דאנסט שהביאו לעולם את סצנת הנשיקה ההפוכה (אף אל סנטר) הכי מוכרת בעולם. במקרה הזה, לא מדובר באיזו התפרצות תשוקה בלתי נשלטת, אבל יש כאן בהחלט כמות יפה ומרוכזת של רגש בין בת אנוש לדמות הזויה שלא ממש הייתה בטוחה שאוהבים אותה עד לרגע בו ירדו כל המסכות תחת גשם שוטף. בכל זאת, הוליווד.

טיטאניק: "אני מלך העולם" צועק ליאונרדו דיקפריו לאוקיינוס הבלתי נגמר שמולו, כשמיד אחרי ההכרזה שלו מגיעה אחת הנשיקות הכי אייקוניות מאז ומעולם, וזו שגם זכתה לאינספור חיקויים ופארודיות. למרות זאת, מבחינתנו, מדובר ללא ספק ברגע קולנועי גדול שמחבר בין שני אנשים שלא היה ביניהם שום קשר ומתחברים לכמה שניות בלתי נשכחות מבלי לדעת שכמה שעות אחרי זה, הכל יסתיים בצורה הרבה פחות רומנטית.

דמדומים: ערפדים הם הדבר האחרון שאנחנו יכולים לקשר לרומנטיקה ושפתיים, אבל במקרה של דמדומים, קריסטן סטיוארט ורוברט פיטרסון יכולים ללמד את כולנו איך עושים זאת נכון – מבט חודר רגע לפני, נוגעים לא נוגעים, ולבסוף נשיקה חושנית וחייתית שמסתיימת בהטחה אל הקיר רגע לפני שהם מאבדים שליטה לגמרי. לזה אנחנו קוראים אהבה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully