וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הרעב

ירון רוולסצ'י

10.11.2013 / 8:55

משעמם לכם במיטה? תכניסו קצת שעשוע לחיי המין שלכם. קבלו המלצות למשחקי סקס לוהטים במיוחד

מקוריות היא ללא ספק אחת התכונות הכי חשובות שיש לנו, בני האדם, להציע – אם זה בעבודה או בלימודים, בתחביבים או ביחסים – לאן שלא תלכו, התכונה הזו תמיד תשרת אתכם ותעזור לכם להתקדם ולהשיג הרבה יותר.
עכשיו, מכיוון שהמדור שלנו לא בדיוק מתעסק בראיונות עבודה או קורסים באוניברסיטה, ההמלצה החמה שלנו אליכם היא לשמור על מקוריות וראש פתוח דווקא בחדר המיטות, ביחסים האינטימיים שלכם ובדרך בה אתם עושים אהבה. הרי נורא קל ליפול לשגרה מוכרת ומעייפת של יחסי מין שחוזרים על עצמם וכבר לא מרגשים, ובדיוק בגלל הסיבה הזו חשוב לחדש כל הזמן ולהוסיף לרגעים האלה שלעיתים חוזרים על עצמם משחקים ופעילויות שיציתו מחדש את להבת היחסים שלכם. הנה כמה כאלה:

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

מצא את ההורמון: כמחווה לאחד ממשחקי הילדות הכי אהובים מאז ומתמיד, תוכלו לאמץ את המשחק הזה, שמשלב בין שני גופות עירומים ופינוק קטנטן – קובית שוקולד, סוכריית מנטוס, ענב או כל תענוג זעיר אחר - בגדול, על אחד מבני הזוג לבחור מקום (עדיף אסטרטגי) בגוף ולהחביא בו את אותו פינוק ולתת לבן הזוג השני להטריף את עצמו תוך כדי חיפושים ובזמן שהוא גורם להורמונים שלכם לטפס לגבהים מדגדגים ולוהטים במיוחד.

רולטה מינית: אתם יודעים איך זה, ישראל היא לא בדיוק גן העדן החוקי לחובבי ההימורים והשולחנות הירוקים, ולכן, כאן מגיעה האפשרות שלכם לאמץ רולטת משחק פשוטה ולהפוך אותה למגשימת הפנטזיות שלכם, כשהכל, כמובן, חוקי בהחלט – אחרי שהצלחתם לשים יד על רולטת דמה (ניתן להשיג כזו בכל חנות ילדים) כל שעליכם לעשות הוא להכין דף בו תרשמו תנוחה, פנטזיה או כל דבר אחר שעולם על דעתם, לכל רצון כזה התאימו את אחד ממספרי הרולטה, סובבו, ותנו לאלת המזל להתפשט ולעשות בכם כרצונה.

אילוסטרציה. ShutterStock
תנו לרולטה להסתובב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כל הסוכריות קופצות רוקדות: אנחנו מניחים שאת אמריקה כנראה לא נגלה לכם פה, אלא בעיקר נשכנע אתכם לבצע את מה ששמעתם עשרות פעמים ותמיד חששתם לעשות – האגדה האורבנית הזו שממליצה על שילוב של אותן סוכריות קופצות במהלך האקט שלכם, היא ממש לא בדיחה, והעניין מומלץ בחום – במהלך המשחק המקדים, בדיוק כשעניינים האוראליים מתחילים להתחמם, אצלך או אצלה, זה לא באמת משנה, את "תוספת הכוח" שתקבלו מהעניין לא תשכחו גם הרבה אחרי שטעם הסוכריות יחלוף.

מאווררים פלוס: אז נכון שהחורף כבר כאן, והמאווררים שלכם עלו חזרה לבוידם, אבל נסו לזכור את העצה הזו לקיץ הבא: העמידו מאוורר מול אחד מבני הזוג, קשרו אליו כמה חוטי בד נעימים, לחצו על הספרה שהכי מתאימה לכם, ותנו לאותם חוטים משתוללים לשחק לכם בגוף, בכל פינה שלו, עד שכבר לא תוכלו לעמוד בכך – התחושה המטריפה שהחוטים האלו יעניקו לכם, תכניס אתכם לעניינים בצורה שעדיין לא פגשתם. בדוק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אילוסטרציה. ShutterStock
לא תאמינו איך מאוורר יכול לענג אתכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

האדונית והרוכל: החלטתם שאתם נשארים היום לבד בבית, רק שניכם? נהדר. ממש בתחילת היום, רשמו על שני פתקים את שני התפקידים, אדונית ורוכל, זרקו אותם לתוך כובע, ערבבו ושלפו – אם אתה נבחרת לתפקיד הרוכל ובת הזוג שלך לאדונית, החל מאותו רגע תפקידך הוא לשרת אותה בכל מה שהיא תרצה, עם דגש מיוחד על רצונותיה בחדר המיטות. אם רצה הגורל ונבחרת דווקא אתה לתפקיד האדון והיא לרוכלת, הרווח הוא לגמרי שלך.

הכל ומהכל: האמת, מספיק שתשבו על הספה שלכם בסלון, תפתחו טוב עיניים ותסתכלו סביבכם – כמעט כל דבר בבית יכול לשמש אתכם כדי להפוך את המיטה שלכם ל"ארגז חול" למבוגרים בלבד – פלאפונים רוטטים, מברשות שיניים חשמליות, אזיקי צעצוע, מצלמות וידאו, נרות, נוצות ומה לא. כל מה שנותר לכם הוא לשמור על ראש פתוח, להיות מקוריים ולהפוך את הסקס שלכם משהו שלא תפסיקו לדבר עליו. בעיקר עם עצמכם.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אילוסטרציה. ShutterStock
ערב אחד תהיי המשרתת שלו ובפעם הבאה האדונית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully