וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לטבע, חוזרים עם טבעת

30.10.2013 / 8:07

אם נמאס לכם מדייטים בבתי קפה, אולי שווה לחפש את בן הזוג המיוחד בטיולי פנויים פנויות. יצאנו לבדוק מהם היתרונות של טיולים כאלה והאם אפשר למצוא שם חתן

עורך: רן צימט צלם: עידו שחם

אומרים שאי אפשר לחכות שהאהבה תדפוק לך בדלת ושצריך לצאת החוצה ולחפש אותה. אז הגענו לטיול פנויים פנויות כדי לבדוק האם אפשר למצוא בן זוג באמצע המדבר?

"אני מורה דרך. וכרווק לשעבר הייתי בעשרות פגישות עיוורות והאמנתי שזאת לא הדרך שלי להכיר". אומר עופר בן דוד, מדריך ומייסד חברת "עופרים טיולים ואירועים". "פתחתי את העסק של טיולי פנויים פנויות על מנת שאני אכיר בת זוג וגם כדי שעוד אנשים יכירו".

כאשר המטיילים נשאלו מה שונה לדעתם בין טיולי פנויים פנויות לבין דייטים רגילים בבית קפה, רובם הצביעו על כך שטיולי פנויים פנויות מאפשרים לך להיות טבעי יותר: "דייט בבית קפה זה כמו ראיון עבודה. נהיה כבר בנאלי לשבת על הפוך ולספר את אותם סיפורים. טיולי פנויים פנויות הם דרך שונה ומעניינת להכיר". אומרים המשתתפים. "בטיולים הסיטואציות מאוד טבעיות וההתנהגות היא ספונטנית ולא לחוצה".

בנות, אם אתן רוצות להכיר גברים, אולי כדאי לבקש עזרה בטיפוס: "יש כאן הרבה גברים שעוזרים לך. בנוסף, את יכולה לראות את האופי של האדם בצורה טובה יותר מאשר בדייט רגיל". אומרת אחת המטיילות.

בן דוד טוען כי ישנם זוגות רבים שהתחתנו בעקבות השתתפותם בטיולים: "אנחנו מטיילים משנת 2000 ואני מכיר לפחות 100 זוגות שהתחתנו".

אם החלטתם לצאת לטיול כזה, לבן דוד יש טיפ עבורכם: "כשאתה מתחיל לצאת מהקיפאון, להשתחרר ולהיות אמיתי, אז אנשים מכירים את מי שאתה באמת ואז האדם שצריך למצוא אותך, מוצא אותך".

אל תשארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully