וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר, כך תחתור לזוגיות מוצלחת

28.10.2013 / 8:13

אם אתה רוצה למצוא מערכת יחסים מדהימה, יש כמה דברים שאתה חייב לעבוד עליהם. מדריך לא רק לגברים שבינינו

לא די בלבבות מתפרצים מהחזה, פרפרים משתוללים בבטן ורצון טוב (ככל שיהיה) על מנת לקיים זוגיות טובה וארוכה. אם אתה גבר שחולם על חיים בדואט, כאלה שגם יובילו בסופו של דבר להקמת בית לתפארת מדינת ישראל, עליך ללמוד להתנהל בצורה נכונה ולסלק מדרכך התנהגויות ופעולות שעלולות לעכב, לפגוע, או חלילה לחרב כליל כל פוטנציאל לחיים משותפים ומאושרים תחת קורת גג אחת יחד עם בחירת לבך. הנה כל מה שאתה צריך לבדוק עם עצמך לפני שאתה מכריז בגאון על יציאתך אל עולם הדייטים ופוצח במסע חיפושים אחר נסיכתך נטולת הטבעת. פרשנו כאן לפניך את כל הטעויות הקריטיות שעליך להימנע מהן בדרך אל רגע האמת שבו מישהי אשכרה תסכים להתחתן ותגיד לך כן. להלן המדריך לגברבר שרוצה להתמסד על אמת:

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

אל תסגוד לפנטזיה- כן, בחור יקר, אנחנו יודעים שבחלומות שלך בר פאלי ובר רפאלי נלחמות זו בזו על הזכות לכבוש את לבך ולהוריד את תחתוניך, אבל כאן חביבי, זאת המציאות העגומה ואף אחת עם נתונים אלוהיים לא מחכה לך שרק תבוא ותאסוף אותה במרצדס שאין לך. הגיע הזמן שתנחת על הקרקע ותחפש מישהי קצת יותר מציאותית מזו שיצרת בדמיונך הפורה. אחת כזאת שסביר להניח שאין לה גוף פוטושופ והיא לא מופיעה על שלטי חוצות באיילון, אבל בהחלט יכולה לעשות לך שליכטה בלב.

אל תמהר לפסול-אנחנו מכירים גברים שפסלו נשים רק כי יש להן פוני קצר מדי. ראבק, שיער זה משהו שגדל! אל תמהר להחליט שזה לא זה כבר בפגישה הראשונה. דברים ורגשות עלולים להשתנות עם הזמן. תן לה להכיר אותך, תאפשר לעצמך להכיר אותה באמת ורק אחר כך תחליט אם יש מצב למשהו רציני או שזה לגמרי לא בכיוון. מנסיוננו, בפגישות הראשונות אף אחד מהצדדים לא מתנהג בטבעיות, וקשה מאוד לדעת מי עומד מאחורי ספל הקפה. תן לזמן לעשות את שלו, לכאן או לכאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צא מזה. רוב הסיכויים שלא תצליח להשיג נשיקה עם בר רפאלי. צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיפרד מאמא-אם ראית הרווק, אתה בטח נוכחת לראות שדודו אהרון ואמא שלו זה לא מתכון בטוח לזוגיות. אמנם קשר טוב עם אמא צריך ואפילו רצוי שיהיה, אבל כמו שנתן גושן אומר, בגבולות ההיגיון. אל תיתן לה להידחף לכל מקום שאליו אתה הולך ואל תדווח לה על כל מקלחת שאתה דופק. גם אם נדמה לך שזה לא מפריע, זה מפריע. גבר שמחובר לאמא שלו בחבל הטבור הוא גבר שיהיה קשה לו מאוד לפתח קשרים רומנטים. גם בגלל שמישהי (שלא אמורה) כבר ממלאת צרכים מסוימים שמסופקים בזוגיות, וגם בגלל שמעטות הנשים שיסכימו להיכנס בין סיפור האהבה המטורף של שניכם. נכון נשמע גרוע?

תשקיע- אין זה סוד שמי שטרח ביום שישי יוכל ליהנות מאוכל טוב ביום שבת, ומי שישב וגירבץ בזמן הזה יאלץ לחמם לעצמו שניצל תירס קפוא. כמו באוכל, גם בזוגיות. כמה שתשקיע ותגוון, כך ייצא יותר טוב ויותר מעניין. כשאתה כבר מתחיל משהו עם מישהי, אל תתייחס אליה כדבר מובן מאליו. תשקיע מחשבה וזמן בניסיון לחדש לה, לרגש אותה וליצור איתה יחד זמני איכות רבים ככל האפשר. המטרה היא שבסופו של דבר היא תסתכל עליך ותחשוב "איך אפשר לוותר על דבר כזה". גם אם היא לא תגיד לך את זה באופן ישיר, תוכל לדעת שעשית את זה דרך המבטים שהיא תנעץ בך ומההתנהלות שלה איתך.

תיפרד מהעבר-למי אין "אקסית מיתולוגית"? אם אתה לא יניב מ"האח הגדול", סביר להניח שבמהלך חייך יצא לך לפגוש אחת שהתאימה לך בול, אבל בכל זאת, איכשהו, זה לא הסתדר ביניכם ונותרת עם תחושת פספוס גדולה בקשר אליה, תחושה שמתלווה אליה כמעט תמיד השאלה "מה היה קורה אילו". להתעכב על הקשר הזה או לנסות למצוא משהו דומה לו זו טעות שמובילה בסופו של דבר לבדידות ותסכול. אם אתה רוצה לצאת לדרך חדשה, אתה צריך קודם כל לקבור את העבר ולאחר מכן לפתוח דף חדש, נקי לגמרי. מי יודע, אולי הבחורה החדשה שתכיר תתאים לך אפילו יותר? רק בשביל הסיכוי הזה שווה לנסות, לא?

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
הגיע הזמן להשתחר מאמא שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully