וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס מבאס

ירון רוולסצ'י

14.10.2013 / 8:47

אז נכון שסצנות סקס בסרטים בדרך כלל מחרמנות, אבל גם בהוליווד מפשלים לפעמים. ממונסטרבול ועד מטריקס: קבלו את סצנות הסקס הכי גרועות בעולם הקולנוע

לעולם הקולנוע בכלל, ולהוליווד בפרט, לא חסרות סצנות סקס מפוארות ובלתי נשכחות שהצליחו לגנוב את הפוקוס משאר חלקי הסרט ולהפוך לזיכרון העיקרי ממנו - זה קרה ב'תשעה וחצי שבועות של שכרון חושים' המיתולוגי וגם בסצנה הלסבית (והנהדרת) בין מילה קוניס ונטלי פורטמן בסרט 'ברבור שחור'.

בדיוק כמו סרטים, גם סקס הוא עניין שיכול לעורר מחלוקת, בטח ובטח לגבי האיכויות שלו. אז מה קורה כשבמאים מסוימים מתעקשים על סצנות מיניות, שלפעמים, איך נגיד, לא ממש מצליחות לעבור מסך? ובכן, אז מתקבלים כמה מהפלופים הכי גדולים שצולמו בין הסדינים ועלו אחר כך למסכים הגדולים. או בקיצור, קבלו במינימום מחיאות כפיים את סצנות הסקס הכי גרועות של הוליווד:

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

נערות שעשועים

אליזבת' בארקלי (כוכבת הנעורים במיל') הצטלמה באמצע שנות ה-90 לסרט שהביא את סיפורה של נערה שבורחת לווגאס כדי להפוך לחשפנית. עד כאן, הכל טוב ונאה. העניין מתחיל להסתבך כשהיא והפרטנר שלה (קייל מקלכלן) מחליטים לחמם עניינים דווקא בבריכה - אם לא יצא לכם לראות את הסצנה הזו, הדרך היחידה לתאר אותה תהיה אם תיקחו זוג חרמן במיוחד, תכניסו אותם עירומים לבריכה ותזרקו פנימה מפזר חום פועל – רטט הזוי ולא מרוסן, אקט משוגע שנראה כאילו מקלכלן מחלק סטירות לבריכה עם הגוף של ברקלי. נורא.

הקטע המקורי:

והנה גרסת הפארודיה:

קראנק

ג'ייסון סטאת'אם משחק בסרט הזה מתנקש מקצועי שהוזרק לגופו נסיוב קטלני שיחסל אותו אם תחול ירידה משמעותית בקצב הלב שלו. או במילים אחרות: הוא חייב אדרנלין, כמה שיותר. בין שלל האופציות שעומדות בפניו כדי להיות בתנועה מתמדת, קיימת גם זו בה בחר לקיים יחסי מין עם חברתו לשעבר, השחקנית איימי סמארט. אם אתם מדמיינים סצנה ארוטית שכוללת סדינים מלטפים ומשחק מקדים מחרמן, תחשבו שוב – דוגי סטייל באמצע רחוב עמוס אנשים שבוהים בו מנסה להישאר בחיים היא הדרך בה בחר הבמאי להראות איך סקס ואדרנלין הם שילוב הגיוני בסך הכל. חבל שהוא בחר לעשות את זה בדרך הכי פחות אטרקטיבית שאפשר.

מטריקס Reloaded:

האמת, בכל מקרה לא ציפינו לקבל איזו סצנה לוהטת וראויה בסרט כמו מטריקס, אבל אם כבר החליטו שם להראות קצת תשוקה בין כל המכניקה האנושית הזו, כנראה שיכלו לעשות זאת טוב יותר – מוזיקת טכנו מחרידה, עשרות גופות מיוזעות ואורגזמה אחת שאילצה את ניאו להגיד יפה שלום לטריניטי שחתכה לעולם עם סקס טוב יותר. ככה אנחנו מקווים בשבילה בכל אופן.

מאנסטרבול:

האלי ברי כנראה לא תיקח ללב את הבחירה שלנו בסרט הזה אחרי שהוא בכל זאת הביא לה את פרס אוסקר השחקנית הטובה ביותר. אבל, אין לה כל כך דרך להתחמק מהעובדה שסצנת הסקס שלה עם בילי בוב תורנטון היא פשוט לא נעימה לצפייה. אנחנו יכולים לנסות ולהבין את הבמאי שניסה להעביר פה מה מתרחש כששני אנשים ששכחו מה זה להרגיש נפגשים על ספה אחת ומתפזרים בטירוף אחד על השנייה. אבל למרות זאת, יש משהו נורא עצוב בסצנה הזו ובבקשה החוזרת של ברי לתורנטון שיגרום לה לגמור – סצנת סקס עצובה ומיואשת בין שני אנשים שבורים שכנראה תשבור גם אתכם.

גוף ההוכחות:

בגדול, מדובר בהבטחה: מותחן ארוטי אפל עם מדונה בתפקיד ראשי וגוף חשוף. בקטן, מדובר באחת הסצנות הכי כואבות למראה, אלא אם כן אתם בקטע של סאדו-מאזו. וויליאם דפו מככב לצידה של הזמרת הבלתי נגמרת בסצנה בה היא מטפטפת עליו שעווה חמה רגע לפני שהם גולשים לאקט מיני שהיה יכול להיות פיצוי הולם לכוויות דרגה שלוש שהיא גרמה לו, אבל לצערנו, הצופים, כל מה שהשאיר לנו הבמאי זו תמונה חשוכה עם אנחות ותזוזות לא ברורות. חבל.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • סרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully