וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אתם רק ריבאונד?

10.10.2013 / 8:31

יש לכם בן זוג חדש אבל אתם לא בטוחים אם הצד השני באמת אוהב אתכם או שהוא עדיין תקוע על האקס? כך תגלו האם אתם רק ריבאונד

כמו בכדורסל, גם במערכות יחסים ריבאונד ממלא תפקיד חשוב. הוא עוזר להתאושש אחרי פרידה קשה ולהמשיך הלאה. כמו כן הוא יכול ללבוש צורות שונות, מפלירט לא מזיק, סטוצים ועד לקשר שיכול להימשך שבועות או חודשים. יחד עם זאת, אך הוא כמעט תמיד נועד לכישלון, זאת מכיוון שהצד שיצא זה עתה מזוגיות משמעותית לא באמת פנוי רגשית לקשר חדש. וכך אתם עלולים למצוא את עצמכם בזוגיות עם מישהו שלא באמת רואה איתכם עתיד ורק תקוע בעבר. אז אם אתם חוששים שאתם ריבאונד ושהאהבה החדשה שלכם עדיין מתאבלת על האהבה הישנה שלה, הנה כמה סימני אזהרה.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

פוטושופ:
אין סיבה שאנשים שהמשיכו הלאה יחזיקו תמונות של האקסים שלהם במקומות גלויים. מתמונות על הקיר ועד למגנטים על המקרר, כל עוד הן לא מוסתרות עמוק בתוך איזו מגירה (או בפח למטה), זה אומר שהם לא המשיכו הלאה.

תחתונים, סבון לשטיפה אינטימית ומה שביניהם:
אם שמתם לב לכל מיני חפצים אישיים ומזכרות מהאקסים בדירה של בן/בת הזוג אז קודם כל- מזל טוב הגעתם לשלב הזה בקשר שאתם מרגישים חופשי להסתכל (לחטט) בדירה שלהם. דבר שני- באסה. כיוון ששמירה על חפצים שכאלו מעידה על קושי גדול בפרידה. הכוונה פה היא לא לאיזו מנורה או עציץ במרפסת, אלא לחפצים יותר אישיים, כמו למשל: מברשת שיניים, בגדים, תחתונים (במקרה שבני הזוג לא רק תפוסים רגשית אלא גם דיי קריפיים), אפטרשייב, סבון לשטיפה אינטימית (ושוב- קריפי) ועוד. אז אם נתקלתם באחד מאלה- קחו את הרגליים ותברחו. רחוק.

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא שומר את התחתונים של האקסית? הימלטי על נפשך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דיבור ישיר:
כשהפרטנר שלכם נוטה להזכיר את האקס שלו זה אף פעם לא סימן טוב (לפחות לא בשבילכם). מצד שני, גם סירוב עיקש לדבר על בני זוג קודמים קצת מחשיד. זה לא אומר שעכשיו אתם צריכים לנסות להכריח את הצד השני לדבר על האקסים שלו בשביל לבדוק את זה, או לנסות לעשות אאוטינג לכל השלדים שלו. אבל אם בכל זאת הנושא עולה והצד השני מסרב בכל תוקף לדבר על זה, אז יכול מאוד להיות שעדיין יש להם רגשות, או משהו לא פתור סביב הקשר האחרון.

לשון הרע:
זה אולי נשמע לא מזיק שמישהו משמיץ את האקס שלו, או אפילו מקלל אותו (רחמנא לצלן) בנוכחותכם, אבל למעשה זה אחד הסימנים הבולטים לכך שעדיין יש שם איזשהו רגש (גם אם הוא שנאה תהומית) וזה מונע מהם להתגבר על הפרידה ולהצליח להמשיך הלאה בצורה בריאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
אולי שתפסיק לדבר על האקס?! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אפלטון הדור הבא:
אם בני הזוג החדשים והיקרים שלכם נוטים לחוש פילוסופים קודרים ומדכאים בכל מה שנוגע לאהבה (למשל, הם טוענים שאין דבר כזה אהבה, שהיא ריקה ממשמעות ועוד שלל חפירות שגורמות לכם להגיד תודה לאלוהים שלא לקחתם שום קורס בפילוסופיה בתואר). אז סביר להניח שהם עדיין מתגברים על איזשהו שיברון לב ולא באמת פנויים להכניס אליו מישהו חדש.

ירח דבש:
השלב הזה של תחילת קשר, שמכונה גם "שלב ירח הדבש", אמור להיות כיפי ולוהט. אתם אמורים לרצות להיות מלא זמן ביחד, לא להוריד אחד מהשני את הידיים, להסתמס כל היום בווטסאפ ולדבר שעות. אבל אם מההתחלה במקום ירח הדבש שרציתם קיבלתם חיי נישואים אפורים, אתם בקושי יוצאים, אין התלהבות, אין להט והדבר הכי מרגש שאתם עושים ביחד זה לצפות ב"מעגל עם דן שילון", אז יש לכם בעיה. כנראה שהצד השני הכניס אתכם לאותה המשבצת הישנה של האקס/ית במקום להתחיל קשר חדש ומרגש אתכם. אבל מי יודע, אולי כמו דן שילון גם אתם תעשו קמבאק ביום מן הימים.

אילוסטרציה. ShutterStock
אם כבר בהתחלה משעמם לכם, זה כבר סימן לא טוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היו לי פעם חברים:
היכרות עם החברים של בן/בת הזוג לא אמורה להיות דרמטית. בדרך כלל תפגשו פה ושם חברים כשתצאו, כשהם יקפצו לקחת משהו או אפילו באיזה אירוע או יומולדת. לכן, אם אתם מרגישים שאתם מתראים מספיק ועדיין לא יצא לכם להכיר אפילו חבר אחד, כנראה שהצד השני לא חושב שהקשר שלכם יחזיק מעמד או שפשוט קשה לו להודות שהוא כבר בקשר חדש.

לייק מי:
לפעמים ללייקים אין משמעות בכלל ולפעמים יש להם משמעות גדולה. במידה ובני הזוג שלכם מחלקים לייקים לאקסים שלהם כאילו הם מינימום ילדה בת 12 שהתחברה לפרופיל פיקטיבי של עוז זהבי, זה סימן שהם עדיין צריכים להרגיש איזשהו סוג של קשר איתם ועוד לא השלימו עם העובדה שזה נגמר. ולא, זה לא אומר שהם פשוט נשארו ידידים.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
אם הוא מחלק לייקים לאקסית כמו ילדה בת 12, הוא עוד לא התגבר עליה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully