וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה מין סקנדל

ירון רוולסצ'י

7.10.2013 / 8:02

מהבגידה של קריסטן סטיוארט ברוברט פטינסון ועד הקלטת הלוהטת של פמלה אנדרסון וטומי לי- קבלו את שערוריות הסקס הכי גדולות של הוליווד

אם יש משהו אחד שהמין האנושי אוהב להתעסק בו יותר מסקס, אלו שערוריות - בטח ובטח אם מדובר בכאלה שמתרחשות בין הסדינים של כמה מהאנשים הכי מפורסמים בעולם.

סקנדלים מחדר המיטות היו מאז ומתמיד נושא שהקפיץ מכירות עיתונים, פתח מהדורות חדשות וסיפק את יצר המציצנות והסקרנות שטבוע בכולנו. באופן די הגיוני, המקום בו התרחשו כמה מהשערוריות הכי גדולות שסיפקו לא מעט רגעים בלתי נשכחים, הוא הוליווד – אתם יודעים בדיוק איך זה, השילוב בין סלבס עם רצון בלתי נגמר לחשיפה, יחד עם המעקב האינסופי לו הם זוכים מהתקשורת העולמית, הוליד כמה רגעים מביכים ונהדרים שכולכם אוהבים לזכור. הנה כמה מהבולטים והעסיסיים שביניהם:

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

יו, זה יו!: אין לנו מושג איפה הייתם ב-1995 או אם אתם בכלל זוכרים את השחקן הבריטי יו גרנט, אבל אם יש משהו אחד שאנחנו יכולים לחתום לכם עליו, זה שהוא ממש זוכר את אותה שנה ובטח גם היה שמח לשכוח אותה – בזמן שניהל מערכת יחסים עם השחקנית (האלוהית, כן?) ליז הארלי, נתפס גרנט בשדרות סאנסט שבאל.איי ע"י מספר שוטרים שהתקרבו למכוניתו אחרי ששמו לב לתנועות חשודות בתוך הרכב. את מה שהם גילו, גילה גם כל העולם כמה ימים אחר כך דרך כל אמצעי תקשורת אפשרי: גרנט, שכנראה לא הצליח לכבוש את חרמנותו, יצא לסיבוב קצר בשדרה ואסף אליו את נערת הליווי דיווין בראון. השניים נעצרו ממש בזמן העינוג האוראלי שהיא העניקה לו וכמעט חיסלה לו את הקריירה, שניצלה לבסוף אחרי ראיון די מביך אצל ג'יי לנו.

יו גרנט ואליזבת הרלי. GettyImages
אולי הוא רצה לטעום לחם עם שוקולד אחרי כל הסטייק שהוא אכל. יו גרנט וליז הארלי. צילום: gettyimages/GettyImages

לוהטת בקלטת: אנחנו נשארים עדיין ב-1995, אבל קופצים משדרות נערות הליווי היישר אל ירח הדבש של פמלה אנדרסון ובעלה הטרי טומי לי – בדיוק כמו כל זוג אחרי חתונה שרוצה להמתיק את נישואיו, גם הזוג הזה העביר את רוב החופשה שלו ביחסי מין בכל תנוחה אפשרית, ובכל מקום בו אפשר היה להעמיד מצלמה. כמה חודשים אחרי שחזרו מירח הדבש נגנבה קלטת הביצועים שלהם ודלפה לרשת האינטרנט שבדיוק הפכה להיות עניין מקובל בכל מקום בעולם. התוצאה: מיליוני נערים חרמנים מרחבי העולם שקיבלו הוכחה חותכת למה הדיווה המנותחת הזו נחשבה בעבר לבחורה הכי לוהטת בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פמלה אנדרסון וטומי לי. MTV
הקלטת שחרמנה מיליוני גברים בעולם. פמלה אנדרסון. צילום: יח"צ/MTV

האבות והעריות: פעם, בימים שתקליטים לא נחשבו לפריט וינטג' של היפסטרים מגניבים כמו היום, הייתה זו להקת 'האבות והאימהות' שכיכבה בכל מצעדי הפזמונים (ככה קראו לזה פעם). את האופי החביב בו הייתה ידועה הלהקה שבר לבסוף וידויה של מקנזי פיליפס, שחקנית אמריקאית ובתו של סולן הלהקה, ג'ון פיליפס, שהוציאה ב-2009 את ספרה האוטוביוגרפי בו סיפרה על יחסי המין שקיימה עם אביה, יחסים שהחלו ללא רצונה אבל עם הזמן ותחת השפעת סמים הפכו ליחסים בהסכמה. הגילוי שהסעיר את אמריקה גרם למקנזי להתייצב בסופו של דבר בתכנית האירוח של אופרה ווינפרי שם סיפרה בגילוי לב על היחסים שנמשכו כמעט עשר שנים ופסקו לבסוף אחרי שנכנסה להריון וחששה שהתינוק היה של אביה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גילוי עריות לא רק במשחקי הכס. צילום: eonline/מערכת וואלה!, צילום מסך

אימץ בחום: וודי אלן הוא כנראה האדם האחרון בהוליווד בו הייתם חושדים שיהיה אי פעם מעורב בשערורייה מהסוג הזה. ובכן, כדאי שתחשבו שוב: ב-1992, בזמן שיצא עם השחקנית מיה פארו, החליט אלן שעם כל הכבוד, מי שמעניינת אותו יותר היא סון-יי פרווין, בתה המאומצת של פארו. על הקשר שנוצר ביניהם לא הצליח אלן לשמור בצורה דיסקרטית אחרי שפארו גילתה תמונות עירום של פרווין שצולמו על ידו, והחליטה לצאת עם הכביסה המלוכלכת החוצה – הציבור והעיתונות ביקרו בצורה חריפה את אלן שנשאר די אדיש לסיפור ואמר להגנתו: "הלב רוצה את מה שהוא רוצה". האמת? הלב כנראה באמת ידע מה הוא רוצה במקרה שלו, ותעיד על כך יותר מכל מערכת היחסים ביניהם שמחזיקה יופי עד היום.

וודי אלן. GettyImages
האבא והבת המאומצת. וודי אלן וסון יי-פרווין. צילום: getty images/GettyImages

בגידה בדמדומים: נשחרר אתכם עם אחד הסקנדלים הכי טריים, וזה שמוכיח שלפעמים חרמנות באמת יכולה לעוור את ליבו של כל אדם - לקריסטן סטיוארט היה הכל: בן זוג מושלם, קריירה בתנופה ומעמד הוליוודי בלתי ניתן לערעור. בדיוק בגלל זה קצת קשה להבין מה גרם להיכנס אל בין הסדינים של הבמאי רופרט סנדרס, איתו שיתפה פעולה בסרט 'שלגייה והצייד' ולאחר מכן גם בצורה קצת פחות מקצועית וחסרת בגדים, שהשאירה שבור לב את בן זוגה רוברט פטינסון. הפרשייה, שכללה תמונות בגידה שהתפרסמו בכל צהובון אפשרי, הפכה את סטיוארט לאחת הדמויות הכי פחות אהובות בעולם בכלל והוליווד בפרט. אאוץ'.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

רוברט פטינסון , קירסטין סטיוארט. Jason Merritt, GettyImages
היו ימים טובין יותר. קריסטן סטיוארט ורוברט פטינסון. צילום: gettyimahes/GettyImages, Jason Merritt
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully