וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהי המדינה שעושה הכי הרבה סקס?

ירון רוולסצ'י

3.10.2013 / 9:51

הייתכן שיש תחליף טבעי לויאגרה? מה הזמן הטוב ביותר עבור אישה לקיים יחסי מין והאם גבר יכול ליהנות משרשרת אורגזמות? כל מה שלא ידעתם על סקס ולא העזתם לשאול

ידע, אמרו פעם, זה כוח. בשנים האחרונות, בטח עם כניסתו של האינטרנט לחיים של כולנו, ידע, בכל נושא, הפך להיות משהו זמין, קל להשגה ולמעשה מספיק שיטוט קל ברשת כדי להעשיר לעצמכם את העולם בכל עניין שתרצו. כדי שיהיה לכם עוד מידע שימושי, החלטנו להעשיר את עולם הסקס והידע שלכם בדברים שבאמת כדאי לדעת. כמו לדוגמא העניין הזה שבזמן האורגזמה הגברית נפלטים לאוויר העולם יותר מ-500 מיליון זירעונים באטרף. בקיצור, לא הביישנים למדים, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם עם זה.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

התחליף הטבעי לויאגרה: אם אתם שייכים לאלה שוויאגרה נשמעת להם כמו פתרון שיש לעשות בו שימוש רק אחרי משבר גיל ה-50, אז ד"ר אוז שהתארח בעבר אצל אופרה וגם הנחה תכנית בריאות משלו בטלוויזיה האמריקאית, ממליץ לכם לצרוך כמויות נכבדות של בוטנים וגרעיני דלעת שמכילים חומצה שנקראת ארגינין שמגבירה את זרימת הדם לאיבר המין ומקשיחה את כל העניינים שם למטה. שווה ניסיון.

לא נעים: מסתבר שנוזל הזרע הוא עניין שאצל נשים מסוימות יכול לבוא ממש (אבל ממש) לא טוב - לא בהכרח כי הן נרתעות או נגעלות, אלא מהסיבה הפשוטה שישנו אחוז אחד מהאוכלוסייה הנשית העולמית שרגיש במיוחד כשהוא בא במגע עם השפיכה הגברית, ומספר שניות אחרי המפגש בין הנוזל לעור עלולים להיווצר נפיחות וגרד.

עובדות חיות: לוויתן כחול פולט למעלה מ-700 ליטר זרע בזמן התרבות, אורגזמה של חזירים יכולה להימשך למעלה מ-30 דקות, לנקבות הקנגורו יש שלושה איברי מין ולעומתן זכרי האופוסום (חיית כיס) זכו באיבר מין כפול. לסיכום: הדם שמגיע אל איבר המין הגברי בעת זקפה יכול להשאיר בחיים שלוש גרבילים. תודו שזה מסקרן.

סקס. ShutterStock
זהירות! יש נשים שרגישות לנוזל האהבה שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

נקודות גירוי: אם תמיד חשבתם שהפטמות הנשיות הן חלק חשוב בגירוי האישה, עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים: מחקר שנעשה בנושא והתמקד באזורים הארגוניים בגוף האישה הגיע למסקנה החד משמעית כי אותות חושיים מהפטמות מגיעים בסופו של דבר לאותו אזור במוח שמקבל גירוי מהדגדגן והנרתיק.

אלופי העולם: למרות המשבר הכלכלי שמתרחש במדינה ואולי בעצם בגללו, סקר שנערך לאחרונה הגיע למסקנה שהאומה היוונית היא זו שפעילה מינית יותר מכל מדינה אחרת בעולם, כשמיד אחריהם נמצאים הקרואטים.

פעם בחודש: קיום יחסי מין בזמן המחזור החודשי הוא נושא שבו זוגות מתעסקים לא מעט - יש כאלה שהעניין הזה הוא טאבו אצלם ואין שום סיכוי שזה יקרה, ואחרים שאצלם הכל הולך, בכל מצב. מסתבר שהסיכוי של אישה ממוצעת להגיע לאורגזמה איכותית גדל הרבה יותר אם יחסי המין מתרחשים מעט לפני או בזמן המחזור החודשי. קחו את זה בחשבון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אילוסטרציה. ShutterStock
ביוון עושים הכי הרבה סקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

בקרוב אצלכם: למרות שתמיד מדברים על כך שרק נשים יכולות לחוות שרשרת אורגזמות, אז כדאי שתדעו שגם אצל גברים העניין אפשרי. הכל בתנאי שהם לא מאבדים את הזקפה שלהם ולא מגיעים למצב שפיכה, במקרה כזה, הם יכולים בקלות להגיע למצב של אורגזמה משולשת.

חיות לילה: אתם יכולים (ויכולות) להשקיע כמה שתרצו בהופעה החיצונית שלכן במהלך היום, אבל אם מטרת העל שלכם היא לגרום לכך שמישהו יימשך אליכם, כדאי שתדעו שברגע שהשמש מפנה את מקומה ושעות הערב מגיעות כך הסיכוי גבוה יותר ליצור משיכה מינית.

סקסוהוליק: כן, סקס בהחלט יכול להפוך לעסק ממכר, והסיבה לכך די פשוטה: במהלך קיום יחסי מין מופרש למוח חומר כימי בשם אנדורפין שגורם לתחושת אופוריה ו'הייד כמו בכל הסמים הכימיים. אגב, את אותה תחושה בדיוק חווים אלו שמשתמשים בהרואין.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

אילוסטרציה. ShutterStock
בשעות הערב ישנה יותר משיכה מינית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully