וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אלעד בן דוד

1.10.2013 / 17:09

אלעד בן דוד הוא רווק השבוע שלנו. בנות, אתן תתאהבו בו!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיל: 28

מגורים: תל אביב

עיסוק: מהנדס תוכנה

תחביבים: לרוץ בטיילת, לצייר, לקרוא ספרים, ללמוד שפות.

הג'סטה הכי רומנטית שעשיתי: לקחתי את בת הזוג בהפתעה לחומה הסינית בשעת זריחה. היה קור אימים, אבל השמש שהאירה את החומה הייתה שווה הכל. בקבוק יין. שמיכה , נרות וצעיף. זה כל מה שהיינו צריכים.

למדתי שבאהבה... כמו כל דבר בחיים - צריך להשקיע. באהבה צריך להקשיב המון לאינטואציה. ולבטן (כמו ברעב, גם באהבה היא יודעת לדבר מצויין. יותר מהפה). למדתי שאין התאמה של 100% ובו בזמן שחצי ועוד חצי יכולים להיות יותר מאחד.


הנשיקה הראשונה שלי: הייתה די מאוחרת. הייתי ביישן. זה היה בתיכון אחרי דייט מוצלח. הלכנו די הרבה ברגל, וחפרנו אחד לשניה על כל נושא אפשרי. בשלב מסוים היא עצרה ואמרה: אנחנו מדברים יותר מדי. אז כמו בסרטים התקרבנו והתנשקנו. נשיקות רבות אחריה היו הרבה יותר מוצלחות.

העצה הכי טובה שקיבלתי על אהבה: לא לחפש מושלמת אלא את המשלימה. לבוא בראש פתוח. להתגמש. להיות מוכן לשינויים, אבל מרצון. כי באהבה אתה אמור להרגיש שמקבלים אותך בדיוק כפי שאתה.

הייתי רוצה לאכול ארוחת ערב עם: מי שחיבר את השאלון הזה. יש לי כמה שאלות אליו.

כשאהיה גדול אהיה: אבא סופר מגניב. אחד כזה שהוא גם חבר של הילדים שלו. מקווה להיות גם עם יותר נסיון חיים שמאושר מהדרך שעשה ושמח בחלקו, ומאחל לעצמי להיות בראש איזה סטארט-אפ מצליח שבאמת שינה את העולם.

כדי ליצור קשר עם רווק החודש לחצו כאן. אם גם אתם רוצים להיות הרווקים או הרווקות שלנו ולקבל במתנה מנוי לאתר היכרויות, שלחו מייל לכתובת mayab@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully