וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה טוב

דלית שעיה

29.9.2013 / 8:36

בסוף היום כולנו רוצים להירגע, לנוח ולהתפנק עם בן הזוג. עיצוב חדר השינה לפי תורת הפאנג שווי יכול להפוך את חדר השינה למקום עם אווירה שלווה. כך תעשו זאת

על-פי תפיסת הפנג שווי, אחד החדרים החשובים ביותר בבית הוא חדר השינה. אם נמשיל את הבית לגוף, אז חדר השינה הוא הלב. כמו שתפקוד גופנו תלוי באיכות עבודתו של הלב, כך גם כל תפקוד ביתנו תלוי במה שקורה בחדר השינה שלנו.
"משולש השפע" על פי הסינים, כולל בתוכו בריאות, זוגיות, וכסף. האחד אינו שווה ללא האחר. רבים נוטים להשקיע כסף רב בעיצוב הסלון או המרחבים החשופים לאורחים ופחות בחדרים החשובים באמת.
הגיע הזמן לתת לחדר השינה את החשיבות הראויה לו, שכן הוא מעניק לנו את הדלק לו אנו זקוקים בכל לילה, ועשוי להשפיע גם על הזוגיות שלנו. קבלו טיפים לחדר שינה מרגיע.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

מיקום חדר השינה בבית- בייעוץ פנג שווי, מאבחנים איזה מבין חדרי הבית מתאים להיות חדר השינה של בני הזוג על פי אזור שנמצא תומך עבורם. כך שמיקום החדר תלוי מאוד במי שישן בו. מציאת החדר המתאים ביותר בבית נעשית על פי חישובים מדויקים בהתאם לתאריכי הלידה של בני הזוג. מדד נוסף בפנג שווי הוא אזורי הבית. אם נביט בתכניות המקוריות של הבית, ניתן יהיה לחלק אותו לתשעה אזורים כך שאזור אחד הוא אזור המרכז וסביבו עוד שמונה אזורים. לכל אזור יש מספר ולכל מספר ישנה משמעות. בכל שנה משמעות המספר משתנה. השנה הסינית על פי הסינים, מחושבת החל מה-4 בפברואר ועד ל4- בפברואר בשנה לאחר מכן. בשנה הנוכחית, האזור המבורך והתומך הוא צפון מזרח. מי שחדר השינה שלו נמצא באזור הצפון מזרחי בבית יזכה לאפשרויות מוצלחות והזוגיות שלו תרקיע שחקים.
אפשרות חישובית נוספת לאיכות של בית נקראת "הכוכבים המעופפים" הבודקת את איכות הבית לטווח לטווח של 20 שנה קדימה. מדובר בסוג של אסטרולוגיה עבור הבית, בה ניתנת האפשרות לבדוק אם במהלך עשרים השנה הבאות יופיעו הכוכבים המעופפים על דלת הכניסה ויביאו את ברכתם לבית כמו גם לחדר השינה.

באווירה רגועה- האווירה צריכה להיות נעימה ומלטפת. ווילונות רכים, שטיחים המרככים את המרחב ועוטפים אותו בתחושת אינטימיות וחום. תאורת חדר השינה צריכה להיות נעימה ולא מוארת מדי, עליה ליצור הרגשת רוגע. מדפים, תיקיות שקשורות לבנקים, לעבודה, לבריאות או לכל נושא אחר שקשור לשגרת היום העמוסה, יש להשאיר מחוץ לחדר.

אילוסטרציה. ShutterStock
מומלץ לבחור בווילונות רכים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"עם הראש לשם"- חשוב למקם את המיטה כשמאחרי הראש שלה יש קיר מוצק, כשהיא "רואה" את הדלת אך איננה חשופה לה. זהו מיקום המשרה תחושת שליטה ובטחון. אם יש חלון מאחורי המיטה, מומלץ לכסותו בוילון כדי לשוות לאזור זה תחושה של קיר. כדאי שיהיה מרווח מתחת ומצידי המיטה כדי שהצ'י (אנרגיית החיים) יזרום בחופשיות. יש להימנע ממראה שתשקף את המיטה, היא מייצרת תנועה ועלולה להפריע לשינה. אם בני הזוג חלוקים בדעה היכן למקום את המיטה, יש לבחור את הכיוון לפי מה שמתאים למפרנס הבית או לזה שזקוק לתמיכה בריאותית.

צביעת חדר השינה- בחירת צבע לחדר השינה היא עניין די אינטימי. אין צבע מסוים המומלץ עבור חדר השינה. ההמלצה היא ליצור חדר בצבע אחיד ובגוון שקט ורגוע. רצוי להימנע מצבעים בוהקים מדי, הרי קירות החדר אמורים להרגיע אותנו ולהכין אותנו לשינה.

בראש שקט- חפצים התלויים מעל הראש כמו מדפים, ארוניות, מנורות עלולים להפריע לשינה. לכן, באופן כללי לא מומלץ לתלות חפצים מעל הראש. יש לשמור על "ראש שקט" במהלך השינה כששום חפץ לא מפריע.

דלית שעיה היא יועצת פנג שווי בכירה לאיכות חיים והצלחה אישית.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חדר שינה. ShutterStock
מומלץ לצבוע את חדר השינה בגוון שקט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully