וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס עם האקס

26.9.2013 / 8:14

נתקפתם התקף נוסטלגיה וקפצתם למיטה עם האקס שלכם? כך תתמודדו עם ההשלכות

אם ביוון העתיקה היה קיים המושג "אקס מיתולוגי", יש סיכוי טוב שלא מעט טרגדיות יווניות היו מתחילות בסקס עם האקס. למעשה, רוב הרווקים נמצאים במרחק של טלפון אחד או אפילו סתם הודעה מנפילה למלכודת הדבש המפתה והנפוצה ביותר אחרי הפרידה. אז נכון, במחשבה ראשונה זה לא נשמע כמו רעיון כזה גרוע ומאיים, אבל במחשבה שנייה גם הגרמלינס וצ'אקי הבובה הרוצחת לא נראו מאיימים בהתחלה. הרי למה לא לחזור לאותה הפעילות המשותפת היחידה שעשיתם בהצלחה? גם ככה אין לכם משהו יותר טוב לעשות כרגע, אז למה זה בעצם רעיון כזה רע?

אז זהו שזה לא כזה רע, כל עוד אתם לא רוצים יותר מזה. הבעיה היא שכמעט תמיד יהיה צד שרוצה יותר. כי אין מה לעשות, זה לא סתם סטוץ. יש שם היסטוריה ורגש, ובדיוק כמו שהפרידה שלכם לא הייתה הדדית (כי אין דבר כזה פרידה הדדית), כך גם הציפיות ממה שיוליד אותו המפגש בדרך כלל לא יהיו הדדיות. צד אחד רוצה יותר ומצפה שהקשר יתחדש בזמן שהצד השני כבר הספיק להמשיך הלאה בנונשלנטיות ואין לו עניין בקשר מעבר לסקס. יתר על כן, אפשר להגיד ש"יחסי הכוחות" שלכם מהפרידה יישמרו, ובמהירות תסללו לעצמכם את הדרך לטרגדיה יוונית משלכם.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

אז למה אנחנו עושים את זה לעצמנו?

בעיקרון, אפשר להגיד שזה מוכר, נוח, פשוט ומנחם, במיוחד אם אתם מרגישים קצת בודדים. זה מישהו שאתם מכירים טוב והוא מכיר אתכם, אין משחקים, אין העמדות פנים ואתם יכולים להגיע ישר לתכלס. כאמור, זה יותר בעייתי כשאנשים חושבים שזה לובי המעבר לקמבאק המיוחל. לא שזה חסר סיכוי לחלוטין- ניסים קורים לפעמים, וזה יכול להוביל לזוגיות וסוף טוב הכל טוב. אבל אלא אם כן נולדתם באיזה סיטקום מהניינטיז ואילך- הסיכוי לזה הוא דיי קלוש.

הבוקר שאחרי

אז לא כל כך חשבתם על ההשלכות, עשיתם קפיצת ראש בריא לתוך מיטה חולה ועכשיו אתם מרגישים שנתקעתם מחדש על קשר שאבד עליו הכלח? לא נורא יש כמה דרכים להתמודד עם זה ואפילו לצאת מזה:

תיאום ציפיות- למרות שיש לשער שהחלטתם להשאיר את הדיבורים בצד כמו גם את שאר הבגדים שלכם, אם אתם מרגישים שיש משהו לא ברור ביניכם, אם פתאום צפו כל מיני רגשות סוררים מהעבר ובמיוחד אם אתם מצפים שזה יתפתח לקשר- חשוב לדבר ולהבהיר לצד השני בדיוק מה אתם רוצים ולמה אתם מצפים. בעיקר מכיוון שלתקריות המיניות האלה יש נטייה להפוך לסידרתיות. ככה תדעו מראש מה הכוונות של הצד השני ואם אתם לא באותו ראש, אז לפחות תחסכו לעצמכם כאב לב גדול יותר בהמשך. ולא- אל תצפו שאם תמשיכו להיפגש ככה המצב ביניכם ישתנה- זה פשוט אומר שהפכתם ליזיזים- מזל טוב.

אידאליזציה- אין מה לעשות כשאתם עושים ביחד רק את הדברים שאתם טובים בהם- אתם תחשבו רק על כמה שטוב לכם ביחד. כך, הסקס עשוי להשכיח את כל הריבים, את כמה שלא התאמתם ובכלל את הסיבה שבגללה נפרדתם. לכן, תזכירו לעצמכם גם את הקשיים שהיו בקשר ואל תעשו לו אידאליזציה. ככה יהיה לכם הרבה יותר קל להמשיך הלאה.

חופשי זה לגמרי לבד- אותם רגעים אינטימיים עם מישהו שהייתה לכם זוגיות משמעותית איתו יכולים לעורר אצלכם מעין רפלקס פבלוב. זה לא שאתם הולכים לרייר כל פעם שהוא יצלצל (או שאולי כן- אני לא שופטת), זה פשוט שבאיזשהו רובד תרגישו שאתם שוב בקשר ותתחילו להתנהג בהתאם לכך- לא תרצו להכיר אנשים חדשים, פחות תצאו וכדומה. זאת למרות שבפועל תהיו לבד, דבר שידכא אתכם. הדיכאון בתורו ידחוף אתכם עוד פעם לזרועו המסוקסת של האקס וכך יותר ויותר תתחפרו בבועה הפיקטיבית הזאת שאתם במערכת יחסים. לכן, אל תשכחו שאתם עדיין לבד (זה רק נשמע עצוב), תמשיכו בשגרת הרווקות, תצאו, תכירו ואל תבנו אשליות סביב האקס.

נתקו מגע- לפעמים הקושי להרפות לחלוטין (במיוחד אחרי שהשלמתם פערים כל כך יפה), גורם לאנשים לנסות למצוא קשר אלטרנטיבי בשביל להימנע מהתחושה שזה באמת נגמר, מעין ידידות אם תרצו. אבל ספינת הידידות בינכם כבר הפליגה ממזמן וסביר להניח שגם הספיקה לטבוע. אז גם אם קשה להרפות- נתקו כל מגע- זה עדיף. לא טלפונים, לא לייק בפייס ולא הודעת "צום קל סליחה אם פגעתי".

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • אקסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully