וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתענג על אתרוג

ירון רוולסצ'י

17.9.2013 / 9:11

בסוכות אנחנו מברכים על ארבעה מינים, וגם בזמן סקס תוכלו להיתקל בארבעה סוגי מינים עם נשים שונות. קבלו את ארבע המאהבות שקיימות במיטה

רגע אחרי ששלומית סיימה לבנות את הסוכה הכי מוכרת בעולם, לא הייתה לה ברירה והיא נאלצה להיצמד למנהגי החג והכניסה תחת הסכך את ארבעת המינים שמסמלים יחד עם פאר היצירה שלה את חג האסיף. בלי שום קשר לשלומית, אבל עם לא מעט קשר לחג, החלטנו לפסוח על בניית הסוכה המסורתית ולהתמקד דווקא בארבעת המינים, או במקרה שלנו, ארבעה המיניות – מכיוון שלכל מין ומין המאפיינים שלו, כך גם לכל מאהבת שתפגשו במהלך חייכם המאפיינים שלה שמקבילים בצורה מושלמת לתכונות האופי של הלולב או האתרוג. בקיצור, ארבעה מינים על שם 4 סוגי המאהבות שכל אחד מכם מכיר באופן אישי, ואם לא, כנראה שהגיע הזמן שתכירו.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

אילוסטרציה. ShutterStock
במיטה תוכלו למצוא 4 סוגי מאהבות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אתרוג: מאהבת האתרוג היא ללא ספק המאהבת המושלמת שלוקחת מהמין עליו היא קרויה את שתי התכונות שהופכות אותו למין החזק מכולם – מריח טוב ובעל טעם. מאהבת האתרוג היא למעשה חלומו של גבר שהגיע לגיל הבשלות (בכל זאת, בענייני צמיחה אנחנו עוסקים פה) - בחורה מלאה בביטחון עצמי, כזו שלא מתביישת במיניות שלה וממקמת את החשק המיני בראש סולם הצרכים שלה. יחד עם אופי מושלם ויכולות מיניות שראית רק בסרטים שבתור ילד החבאת מתחת למיטה. מאהבת האתרוג גם תגיע לרוב בצורה עליה תמיד חלמתם: מטופחת, מושקעת וזו שתגרום לכל החברים שלכם לתפוס את הראש ולא להאמין איך דווקא אתם הצלחתם להעמיד אתרוגית לתפארת.

אילוסטרציה. ShutterStock
כולם מפנטזים לשכב עם מאהבת האתרוג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לולב: מאהבת הלולב היא למעשה סוג של מלכודת דבש שלעולם לא תצליח להבין אם טוב שנפלת לתוכה או שאולי היה עדיף לתת לה לחלוף מבלי לנפנף את עולמך. מאהבת הלולב, שמגיעה עם טעם (תמרים כן?) אבל חסרת ריח, נראית כאילו הרגע נשלפה ממהדורת הקיץ של ספורטס אילוסטרייטד, וברגע שנתפסה אצלך ברשת אתה מתקשה להאמין שהיא באמת שלך. רגע אחרי שתסיים לסקור אותה מכף רגל ועד קצה ההחלקה הברזילאית שלה, מתגלה חוסר הריח במלוא תפארתו כשמתברר שנפלת על נערת החן המושלמת אבל כזו שמעדיפה שהסקס שלכם ייראה כמו מנזר אילמים עם תנוחה מיסיונרית אחת, המון שתיקה והדבר האחרון שהיא תעשה יהיה לזוז כמו לולב. רצינו להגיד גופה, אבל לא נעים לנו, גם ככה נפלת.

אילוסטרציה. ShutterStock
הלולב אולי נראית טוב, אבל הסקס משעמם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הדס: לפני הכל נפתח בהתנצלות לכל הבחורות בשם הדס - אנחנו כמובן לא מכוונים ישירות אליכן אלא לסוג המאהבת שמגיעה בדיוק כמו הצמח עליו היא קרויה: בלי טעם אבל עם ריח. במקרה הזה מדובר במאהבת שמגיעה עם המון רצון טוב להיות המאהבת המושלמת.. הבעיה היחידה שלה היא בכל הקשור לענייני מין ומיניות – היא יכולה להיות חברה טובה, להיראות מושלם אבל עם חשק מיני שלצערך מגרד את רצפת חדר השינה שלך – כאבי ראש או סתם "לא בא לי" הם עניין שבשגרה אצלה, מין אוראלי בשבילה זו מחלה ויראלית, דוגי סטייל זו תוכנית בערוץ הכלבים ובגדול, למרות הרצון הטוב שלה לספק את היצר הרוטט שלך, אין לה כל מושג איך – היא לא מיומנת, כל מפגש מיני שלכם מרגיש כאילו זו הפעם הראשונה שהיא פוגשת גבר ללא בגדים תחתונים והמצב איך נגיד? מבאס, מבאס מאוד.

אילוסטרציה. ShutterStock
להדס יש הרבה רצון טוב אבל אפס ביצועים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ערבה: אוי ערבה, אם קרה ונפלת עליה אנחנו שולחים לך את מלוא טנא הרחמים ומאחלים לך שעד שנה הבאה תמצא לעצמך אתרוגית לתפארת. מאהבת הערבה היא ככל הנראה התגלמות סיוטו של כל גבר: חסרת טעם וריח, בלי הרבה מודעות עצמית וכזו שמהר מאוד תגרום לך לדפוק את הראש בקיר הראשון שתמצא. בסופו של דבר, זו כנראה אשמתך, כי בדיוק כמו הערבה המצויה שגדלה בכל מקום ואין בה ייחוד, גם אתה החלטת להתפשר ולהיתפס על הראשונה שנתקלת בה – לא אכפת לה אם תגמור, והעניין היחיד שחשוב לה הוא היא עצמה – היא תדרוש שתרד לה אבל לא מוכנה לרדת לך, תדרוש סקס בזמן שאתה בקושי פוקח ריס, אבל כשאתה תדרוש היא ממש לא תהיה בעניין, ובנוסף לכל הנפילות האלה, מסתבר שעל היכולות שלה היא עוד מסוגלת לעבוד.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

גבר יושב על המיטה לצד בחורה מאוכזבת. ShutterStock
למה הלכת על הערבה הראשונה שראית? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully