וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנטיקה בסוכות

ירון רוולסצ'י

16.9.2013 / 9:22

מתלבטים איך לבלות את החג? קבלו המלצות לאירועים ולמקומות הכי רומנטיים שכדאי לבקר בהם בסוכות

מאז ומתמיד חודש ספטמבר נחשב לאחד החודשים העמוסים ולעיתים מאוסים על לוח השנה העברי – חגיגות ראש השנה, ארוחות משפחתיות מתישות, חצאי ימי חופש ויום כיפור אחד.
מצד שני, מתחבא לו בספטמבר החג ההוא אשר בתור ילדים היה ללא ספק אחד האהובים בשנה, ובתור מבוגרים מעניק מעט מנוחה וחופשה ללא בדיחות דודים ששתו טיפה אחת יותר מדי, או שאלת ה'מתי כבר אצלכם' הלעוסה מכל. כן, לא טעיתם, אנחנו מדברים כמובן על סוכות, אשר יחד עם חנוכה ופורים מהווה את אחד החגים הכי סימפטיים על לוח השנה שלכם, וזה שמעניק לכם את ההזדמנות להתמקד בעיקר בעצמכם ובבני הזוג שלכם. לכן, לכבוד חג האסיף שבא עלינו לטובה, קבלו מספר המלצות לאירועים ומקומות רומנטיים אליהם שווה לקפוץ לבילוי חג זוגי ומלא אהבה.

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

פסטיבל התמר: כנראה שאין כמו מוזיקה טובה כדי לקרב לבבות, בטח ובטח אם מדובר בהופעה חיה. פסטיבל התמר המסורתי, הנערך בדרך קבע למרגלות המצדה, מזמן אליו גם השנה סוללה של אמנים שיגרמו לכם להתחבק חזק חזק: החברים של נטאשה באיחוד מיוחד, ארז לב ארי, אביתר בנאי, עברי לידר ועוד רבים טובים ואחרים. את הרומנטיקה תוכלו לחדד במופעי הזריחה המיוחדים, ולקבל יחד את אור השמש עם מוזיקה מעולה. הפסטיבל יתקיים בגן לאומי מצדה, בין התאריכים 21-25/09.

פסטיבל כדורים פורחים: אחת מהצעות הנישואין הכי מקובלות בתקופה האחרונה בארץ, כוללת בתוכה יקיצה מוקדמת וכדור פורח באוויר. הפעם, אנחנו לא רוצים להקדים את המאוחר לזוגות בתחילת דרכם או להשיב אחורה זוגות עם טבעת, אלא רק ממליצים לכם להגיע לפארק אשכול שבדרום או לגן הלאומי מעיין חרוד, שיארחו בחול המועד כדורים פורחים מכל העולם, מופעי 'גלואו' ליליים, מטסי לילה ואפשרות לפתוח אוהל להעביר לילה בכיף תחת כיפת השמיים.הפסטיבל יתקיים במועצה אזורית אשכול ופארק לאומי מעיין חרוד, בין התאריכים 22-24/9.

פסטיבל הכדורים הפורחים בגלבוע 2012, אוקטובר 2012. ברק פכטר
רומנטיקה תחת כיפת השמיים. פסטיבל כדורים פורחים. צילום: ברק פכטר/ברק פכטר

לילות העיר העתיקה: לירושלים, אתם יודעים איך זה, קסם משלה. בחול המועד סוכות יערכו אירועים שונים בין חומות העיר עתיקה, שישלבו בין מספר תחומי עניין כמו סיור קולינרי ורומנטי שיכלול טעימות משלל המטבחים הירושלמים, מופעי תיאטרון ומוזיקה בלב השוק הנוצרי ואפילו טיול עששיות אינטימי אל נקודות בהיסטוריה המרתקת של אחת הערים הכי מסקרנות ומעניינות בעולם. האירועים יתקיימו בעיר העתיקה בכל יום חמישי בחודש ספטמבר.

המושבה הגרמנית, חיפה: ידוע שרומנטיקה אמיתית אפשר למצוא בעיקר ביעדים שונים באירופה, אבל אם בחרתם להישאר בארץ בתקופה הזו ומתחשק לכם בכל זאת מעט ניחוח אירופאי, המושבה הגרמנית בחיפה היא אופציה נהדרת לבילוי רומנטי ואיכותי - הארכיטקטורה הנהדרת, בתי הקפה, המסעדות ולא מעט גלריות וחנויות מיוחדות ששוות ביקור בשכונה החיפאית, ממנה תוכלו להמשיך ישירות לגני הבהאיים הציוריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סעו לחיפה. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוף דור-הבונים: יודעי דבר וגם כאלו שביקרו פעם אחת בלבד בחוף דור, מספרים על אחד החופים הכי יפים, שקטים ואינטימיים בארץ. במיוחד עכשיו, כשלא חם מדי והחורף הישראלי המזויף עדיין בהמתנה, שווה במיוחד להעביר לילה זוגי ואינטימי עם אוהל ובקבוק יין בשמורת הטבע המופלאה הזו שכוללת איים קטנטנים בקרבת החוף, מערה מסתורית עם מי תכלת צלולים ועוד שלל אטרקציות כמו רכיבה זוגית על סוסים ומסלול הליכה מסודר לטיול שקיעה רומנטי.

נווה צדק: מה לא נאמר על השכונה התל אביבית המופלאה הזו: האווירה הרומנטית בכל סמטה וסמטה, המסעדות המצוינות, הגלידריות וחנויות המעצבים ועוד לא מעט הפתעות שמתחבאות בה בכל פינה ופינה. מתחם התחנה התל האביבי שנמצא בצמוד לשכונה, רק יוסיף לכם לאווירה הייחודית של המקום, ויחזיר אתכם אחורה אל הימים בהם רומנטיקה עוד לא הייתה מילה גסה.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

חוף הבונים. דורון ניסים, רשות הטבע והגנים
תפסו קצת שקט בחוף דור-הבונים. צילום: דורון נסים/רשות הטבע והגנים, דורון ניסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully