וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטא גדול היה פה

מימס

10.9.2013 / 8:54

לרגל יום כיפור, אספנו את כל החטאים הכי נפוצים בזוגיות, כדי שתוכלו לכפר עליהם. ואף מילה על בגידה

כל מי שהיה במערכת יחסים זוגית מכיר את החטאים שבאים איתה: אמירות ופעולות שנותנות ביסים קטנים ביסודות הזוגיות שלנו. אנחנו לא חייבים לחטוא, אבל קשה לעמוד בפיתוי והתוצאה יכולה להיות הרסנית. לקראת יום כיפור הבא עלינו לטובה, הכנתי עבורכם רשימה של החטאים הנפוצים ביותר, כדי שתוכלו לשפר את דרכיכם בשנה הבאה.

לומר משהו מגעיל על אמא שלו
אתם שבים הביתה אחרי ארוחת שישי אצל ההורים. אמא שלו הציעה לך לאכול סלט במקום קובה, למרות שהיא יודעת שאת אלרגית לחסה, וגם תהתה אם בקרוב יהיה לה נכד. חרקת שיניים וחייכת בנימוס אבל מתחשק לך לסקול אותה בקובות. ברגע הראשון שאתם לבד, את אומרת לבן זוגך "נמאס לי מאמא שלך! היא עוד תעשה לי הפרעת אכילה... להקיא ממנה."
הורים יכולים להיות חסרי טאקט ולנקוט בטקטיקות פאסיביות-אגרסיביות, אבל ברגעים של עצבנות כדאי לזכור שזו האמא שהכינה לבנה סנדוויצ'ים בכל בוקר ולימדה אותו להיות ג'נטלמן. היא לא מושלמת, אבל היא עשתה עבודה טובה עם הבן שלה. יאללה, תביאי לה נכד.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

לשמור מחזרים על אש קטנה
לכולם יש את המישהו המיוחד שהם שומרים על אש קטנה. פה הודעה בפייסבוק, שם סמס מרומז, ובבת אחת ארגנתם לעצמכם מחזר ליום סגריר – מישהו שאפשר למשוך באף מספיק כדי שיגלה התעניינות מבלי להיפגע. שניכם יכולים להיות במערכות יחסים, אבל ברור שבהינתן ההזדמנות הנכונה תמצאו את עצמכם תחת אותה קורת גג.
זה לא שאתם עושים משהו אקטיבי לקרב את בואו של היום הזה, אבל אתם גם לא ממש משוויצים בזה מול בן הזוג. את החטא הזה אפשר לסכם עם פתגם של ערסים: גם אש קטנה שורפת.

לעגל פינות
ביקשת ממנו אין ספור פעמים לשטוף את הכלים שלו אבל הם עדיין ממתינים לך בכיור בכל פעם מחדש. אמרת לה לשים את הבגדים בארון אבל הם תמיד זרוקים על המיטה בסוף היום. הוא שוכח להוריד את קרש האסלה. היא משאירה את קרטון החלב על השיש. במקום בו מעגלים פינות, יהיה מי שיצא מדעתו.

לחשוב על מישהו אחר בזמן סקס
גם לזוגיות הכי חזקה יש לילות פחות טובים. כדי לשמור על הלהט, אתם עוצמים את העיניים ולמשך כמה רגעים מדמיינים שהראש בקרבת מפשעתכם שייך לאנג'ליה ג'ולי. הפנטזיה מכניסה אתכם למצב הרוח המתאים עד שאנג'ילה מרימה את ראשה ומכריזה "יווו, מאמי, שכחתי את הסיר של הטשולנט על הגז".

להתלונן על בן הזוג כשהוא לא בסביבה
רגע אחד אתן משוחחות עם עמיתים לעבודה על התוכניות לחג, וברגע הבא אתן רוטנות על החצי השני שלכן כי כבר שנתיים שלא יצאתם לחופשה רומנטית. החבר הכי טוב מתרברב על סטוץ קינקי ואתם פולטים בטעות שבת הזוג שלכם יבשה ואוהבת רק מסיונרית.
לפעמים צריך לשחרר קצת קיטור ולשתף אחרים בטרדות שלכם, ככלות הכל אין לאף אחד זוגיות מושלמת, אבל כן כדאי לזכור שזה מאיר עליכם באור שלילי אם אתם מוכנים לחשוף דברים אינטימיים מחיי הזוגיות ברגע אחד של מרמור.

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully