וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תראה כמה טוב יהיה

ירון רוולסצ'י

5.9.2013 / 9:28

אם אתם חושקים בזוגיות יציבה ומדהימה, לפניכם כמה יעדים שכדאי לכם לעמוד בהם בשנה הקרובה

יש לא מעט נושאים עליהם נסתכל בפתחה של השנה החדשה, וננסה ללמוד דרכם על הטעויות שקרו בשנה החולפת - זה יכול להיות בעבודה, יחסים בתוך המשפחה, התנהגות כלכלית ועוד לא מעט אספקטים אחרים. אבל יש אגף אחד, כנראה החשוב ביותר, אליו כדאי לשאת עיניים ולראות איזה נקודות כדאי לשפר בו ואילו שינויים להכניס. אנחנו מדברים כמובן, על זוגיות.

אז איך הייתה השנה הזוגית שלכם? חידשתם? התרגשתם? ריגשתם? קחו לכם דקה לחשוב, ותריצו אחורה את הזוגיות שלכם בשנה החולפת, תזכרו ברגעים הפחות נעימים שלה וגם באלה הטובים - ועכשיו, לכבוד השנה החדשה, תנו לסיכום השנה שעשיתם לחלחל, שמרו את הדברים הטובים, וקחו כמה יעדים שאם תעמדו בהם, אנחנו יכולים להבטיח לכם שתגיעו לקו הסיום של השנה הבאה עם זוגיות בריאה, חזקה ויציבה.

אלפי רווקים ורווקות עכשיו און ליין, כנסו להכיר

דברו יותר: זוגיות מושתת בראש ובראשונה על שיחה – דברו יותר, שתפו והתייעצו אחד עם השניה. זה לא תמיד קל, ולפעמים כל אחד מכם זקוק לפינה ולשקט, אבל שימו לעצמכם כמטרה עילאית את נושא השיח ביניכם. כולנו יודעים מהו הערך שמסתתר תחת ההגדרה 'יחסים פתוחים', התפקיד שלכם הוא להפוך את ההגדרה הזו למשהו אחר לגמרי.

גמישות: אתם יודעים איך זה ויכוחים: הוא רוצה משהו ואת לא, היא בראש אחד ואתה באחר. נסו השנה להיות יותר גמישים כלפי בן או הבת הזוג שלכם – בואו לקראתם יותר, ותרו אם אפשר, ובאופן כללי אל תשכחו שעומד מולכם מי שבחרתם לחצי השני שלכם, ומן הראוי שתפגינו התחשבות יתרה.

אילוסטרציה. ShutterStock
נסו להתגמש יותר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פנקו והפתיעו: ככל שמערכת היחסים שלכם תופסת פז"מ, כך נעלמים להם כל הפינוקים וההפתעות שליוו אתכם בתחילת הקשר. ראש השנה הוא הזדמנות מצוינת כדי להבטיח לעצמכם (ולבני הזוג שלכם) שבשנה הקרובה תשתדלו להפתיע ולפנק הרבה יותר: זרי פרחים, עיסוי, מכתב אהבה בבוקר או כל בחירה אחרת יעשו יופי את העבודה.

תחגגו: אם לא השקעתם בעניין הזה עד עכשיו, זה הזמן להציב את זה כיעד לשנה הבאה: תחגגו את האירועים שלכם, ובגדול - ימי הולדת, ימי נישואין או זוגיות, תנו מקום לאירועים שהם חלק מכובד מהמערכת הזוגית שלכם ותחגגו אותם כמו שצריך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
תחגגו כל אירוע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תקבעו: זמן לשבת לדבר על מה שמפריע לכם. כן, זה אולי נשמע לכם הזוי, אבל אם תקבעו לעצמכם שאחת לכמה זמן תשבו שניכם ותדברו על כל מה שמפריע לכם בחיים בכלל ובזוגיות בפרט, תתפלאו לראות איזה שדרוג נפלא זה יעניק למערכת הזוגית שלכם.

בשלו: נכון, לא תמיד יש זמן, ולא מעט פעמים אתם מעדיפים לוותר, לחסוך זמן ולהזמין אוכל. האמת? חבל. מזון תמיד היה דרך לקרב בין אנשים, בטח ובטח בזוגיות. הבטיחו לעצמכם השנה לבשל יותר לעצמכם ובזוגיות שלכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
בשלו יחד. מנה חמה אגב, זה לא נחשב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תקשיבו יותר: כל אדם רוצה שיבינו אותו, וכך גם בני הזוג שלכם. הדרך הכי נכונה ופשוטה להבנת הצרכים והרצונות של הצד השני היא פשוט הקשבה אמיתית. גם אם אתם לחוצים או ממהרים, אל תשכחו לרגע מי עומד מולכם והקדישו את מלוא תשומת הלב שלכם, בסופו של דבר זה גם קשור ישירות לטובתכם.

תעשו אהבה: וכמה שיותר. תשקיעו במשחק המקדים ותיגעו יותר. האינטימיות שלכם היא הפרט הכי חשוב בזוגיות שלכם, ולכן אם יש מקום אחד בו אתם מוכרחים להתחייב ולהשקיע בו השנה יותר מכל, זה חדר המיטות שלכם. הכניסו בשנה הקרובה יותר חיים לחיי המין שלכם. תוסיפו אביזרים, תחדשו ותשקיעו בחלק הכי חשוב של הזוגיות שלכם. שנה טובה!

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
תשקיעו בסקס שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully