וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס מתוק מדבש

ירון רוולסצ'י

4.9.2013 / 9:27

רוצים לשדרג את חיי המין שלכם? קבלו טיפים איך להפוך את השנה הבאה לסקסית במיוחד

שנה באה, שנה הלכה, אני רגליי ארימה – נכון, הגרסה המקורית מדברת בכלל על הרמת כפיים, על אימא והדוד הגיבור, אבל בואו נשאיר אותם רגע בצד וננצל את פתיחת השנה העברית החדשה כדי לחדש ולרענן באחד האגפים הכי חשובים בזוגיות שלכם.

ראש השנה מסמל בתרבות היהודית פתיחה חדשה והתחלות חדשות. בשביל לא מעט אנשים, ראש השנה גם מהווה הזדמנות מצוינת כדי לרענן את כל החלקים המאובקים של החיים. אחד מהם הוא גם חדר המיטות- אתם יודעים בדיוק איך זה, שיגרה היא עניין שחודר בסופו של דבר לכל מקום, גם אל בין הסדינים שלכם, והופך לעיתים את האקט הכל כך אהוב הזה לצפוי עד משעמם. ולכן, אחרי ארוחת החג, החולצה החדשה וניקיון הבית, למה שלא תנצלו את פתיחתה של השנה כדי להכניס קצת תנוחות מעניינות, משחקי סקס וחידושים מסקרנים אל חיי המין שלכם? הנה כמה הצעות:

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין? מצאו את שלכם

טקס הסרה: הסרת הבגדים לפני הקפיצה למיטה הופכת אצל זוגות ותיקים עם הזמן לפעולה שולית ולא מעניינת. האמת? חבל. הפכו את הסרת הבגדים לטקס בפני עצמו, שלבו סטריפטיז, הפשיטו אחד השני, חלק אחרי חלק באיטיות חושנית וקחו את הזמן – הפרפרים שיתחילו להשתולל לכם בגוף עד להתכרבלות העירומה והמיוחלת יזכירו לכם רגעים פיזיים שאולי כבר שכחתם.

חפוז: המפגשים המיניים שלכם לא תמיד חייבים להיות מתוכננים מראש או צפויים- קחו החלטה שהשנה אתם מכניסים לשגרה המינית שלכם גם מפגשים חפוזים ולא מתוכננים שיתרחשו בכל מיני מקומות שלא הייתם מורגלים אליהם עד עכשיו. ארוחת החג בערב ראש השנה נשמעת כמו מקום מצוין להתחיל בו. לכו על זה, הפכו ראש לזנב ולהפך.

אילוסטרציה. ShutterStock
עשו סקס במקומות מחוץ לחדר השינה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

רכש חדש: צאו לקניות. ולא, הכוונה היא לא לרמי לוי. לכו יחד לסיבוב באחת מחנויות הסקס הקרובות למקום מגוריכם, קחו את הזמן, תסתובבו, תתרשמו, וקנו לעצמכם אביזרים שיהיו מקובלים על שניכם לטובת שדרוג חיי המין שלכם: ויברטורים, שמנים ארומטיים, תחפושות וכל דבר הכי קינקי שעולה לכם על הדעת ויכניס צבע חדש לחיים המין שלכם.

דברו (לא) יפה: אחד היתרונות הגדולים בזוגיות הוא החופש שיש בין בני הזוג להתבטא בחופשיות ולדבר על כל נושא בעולם - כן, גם הדברים ההזויים והגסים ביותר. בפעם הבא שאתם נשאבים אל יחסי המין שלכם, זה יהיה נפלא אם תלחשו לפרטנר שלכן מה בדיוק הייתן רוצות שהוא יעשה ויעולל לכן, עד הפרט הקטן ביותר והאיבר הכי נסתר בגוף. את שדרוג החרמנות שזה יביא ליחסי המין שלכם כבר תחושו לבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אילוסטרציה. ShutterStock
דברו מלוכלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פנטזו וספרו: בדומה לסעיף הקודם, גם כאן זה יהיה נהדר אם תתחילו לשתף את בני הזוג שלכם בכל הפנטזיות הכי כמוסות, גם אם הן אינן קשורות ישירות אליהם. לכו תדעו, אולי על ידי השיתוף הזה תוכלו בסופו של דבר להגשים את אחת הפנטזיות הכי גדולות שלכם, בעזרתם או לבד, זה כבר לא ממש משנה.

מראה מראה: שעל הקיר, או אולי בכלל על התקרה. כן כן, למה שלא תעשו סקס מול הראי? האפשרות לצפות בעצמכם במהלך האקט היא יופי של שדרוג לחוש הראייה שלכם, שהוא כמובן אחד הפעילים ביותר במהלך יחסי המין. אם תחליטו להוסיף לכל העניין מצלמה, זה בכלל שדרוג רציני, רק תקפידו לעשות את זה עם פרטנר שאתם סומכים עליו בעיניים פקוחות ועצומות.

עינוג עצמי: אוננות היא אכן פעולה ששמורה בדרך כלל ליחסים ביניכם לבין עצמכם, אבל אם תחליטו להכניס מדי פעם גם אותה אל תוך האקטים שלכם, זו יכולה להיות פעולה מרעננת ביותר. ענגו את השני, או את עצמכם בזמן שהפרטנר שוכב לידכם, משם זה כבר יתגלגל בצורה היסטרית למקומות הרצויים. חג שמח!

אלפי רווקים ורווקות מחפשים אהבה בדיוק כמוך ,כנסו להכיר

אילוסטרציה. ShutterStock
תגידו צ'יז! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully