וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט עם נינט

כרמי צדוק

25.8.2013 / 8:22

תמיד חלמתם לצאת עם סלב? לפניכם המדריך המלא כיצד לכבוש את המפורסם שנדלקתם עליו

עכשיו כשנינט פנויה, יש לכם גברברי ארצנו הזדמנות מופלאה להיות התחליף של יהודה לוי. גם אם אתם ממש לא מפורסמים, ואפילו סבתא שלכם לא מזהה אתכם, תוכלו בכל זאת לנסות לכבוש את נינה או כל כוכבת אחרת.

להיות בן זוג של סלב הוא חלומם של אנשים רבים, מעין פסגה שחייבים לגעת בה לפחות פעם אחת בחיים. אז כדי שתכבשו את הפסגה הזאת, סידרנו לכם מדריך שיעזור לכם לצוד את הסלב האהוב עליכם. נתראה בהשקות.

פאבים ומועדונים- כמעט לכל סלב שני יש מסעדה או פאב בבעלותו הבלעדית או עם שותפים. המודל העיסקי ברור: אותו מפורסם נוהג לפקוד לעיתים קרובות את העסק במטרה לקדם אותו. מרבית העסקים הם פאבים הממוקמים בתל אביב וערי מרכז נוספות. אז כל שעליכם לעשות זה לברר היכן ממוקם העסק של הסלב, לבקר במקום לקוות שהוא יחליט להגיע לעבודה.

שואו בינזס- בסעיף הזה פוטנציאל ההיכרויות הוא גבוה מאוד. תוכלו לבחור בין שלל תפקידים שיקרבו ביניכם ולבין הסלבס- כתבים ועורכים, יחצ"נים במשרדי פרסום וצלמי פפראצי (פחות מומלץ). כמו כן, אפשר למלצר במסעדות ומועדונים שווים, ובמיוחד במתחם ה-VIP (ולקוות שהסלב יפקדו אותו). תוכלו גם להפוך לרקדנים ולהתקבל ללהקה של הסלב, במידה ויש לו אחת כזאת. החלטוריסטים שביניכם יכולים להיות ניצבים בסט צילומים, ולנצל את ההפסקות והחזרות לטובת שיחה בארבע עיניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנות, חשבתן פעם להיות צלמות פפראצי ולכבוש את יהודה? צילום: ראובן שניידר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשתות חברתיות- בעידן בו למפורסמים רבים יש חשבון פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, האינטראקציה איתם הפכה למושגת ופשוטה עבור כולנו. כל אשר עליכם לעשות הוא לחפש את אותו הסלב ולנסות לאתר אותו, (ולא את אחד המתחזים שלו... משימה קשה בפני עצמה). לאחר מכן תוכלו להגיב לפרסומים שלו על הוול, לשלוח לו הודעות אישיות ולהוסיף אותו כחבר, וכמובן לקוות שהוא יאשר/יקרא ויצור איתכם קשר בחזרה. אם תגיבו מספיק, ותשקיעו בהודעות, כנראה שבשלב מסוים הם יענו לכם.

הופעות- בהמשך למקום העבודה שלכם, הפעם עליכם להתאמץ מעט ולהגיע למקום העבודה של המפורסם אותו אתם אוהבים. אם הוא זמר, רכשו כרטיסים להופעות שלו. כדאי לבחור בהופעות אינטימיות במקומות נידחים. ככל שההופעה יותר קטנה, כך הסיכוי שלכם להסתנן לאחורי הקלעים או להיתקל בזמר מחוץ למקום, גבוהים יותר. אפשר גם לזרוק לו פתק ומתנה. כתבו כמה מילים והשאירו את הפרטים שלכם, מי יודע, אולי הוא עוד יצור איתכם קשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נינט טייב. ניר פקין
לכו להופעות של הסלב האהוב ונסו להסתנן לאחורי הקלעים. צילום: ניר פקין/ניר פקין

מקום מגורים- אם התברכתם בכסף רב, תוכלו לעבור למגדל יוקרה, ולעלות במעלית עם ידוענים. סלבס רבים מקבלים הנחה משמעותית ברכישת דירה בפרויקט בו בחרו. הם בתמורה מאשרים למשרד התיווך/הנדל"ן לעשות שימוש בשמם, וזאת במטרה למשוך לקוחות פוטנציאליים ואף להעלות את ערך הפרויקט. הרי מי לא רוצה להשתכשך בבריכה עם בר רפאלי מתחת לבית?

מסיבות פרטיות- יש לכם יום הולדת? קיבלתם קידום בעבודה? לא משנה מה אתם חוגגים, יש לכם הזדמנות להיפגש עם מגוון סלבס פנים אל מול פנים. זמרים רבים ישמחו לשלשל לכיסם מזומנים ולהגיע לתת שואו במיוחד עבורכם. תוכלו להצטלם יחדיו, לשוחח לבדכם ועוד. בהמשך האירוע תזכו גם לשמוע את שימכם נאמר על ידי מושא הערצתכם, בהקדשה אישית של שירים, ובאיחולי מזל טוב רבים.

מתנות חינם- אחד הנושאים הבולטים והאהובים המתלווים לסלביו?ת, הוא קבלת מתנות והנחות שוות. אם יש לכם עסק כלשהו, בתחום האופנה, ביגוד, מכוניות, נדל"ן, מסעדות וכדומה, תוכלו ליצור קשר עם הסוכן האישי של המפורסם בו אתם מעוניינים, ולהציע לו לבוא לקחת מתנה או לקבל הנחת סלב ישירות מידיכם. זו תהיה הזדמנות נפלאה לשיחה אישית ולקצת טיזינג מצידכם.

יהודה לוי. אביב חופי
עברו לבניין של יהודה לוי, ומשם הדרך לדירה שלו תהיה קצרה יותר. צילום: אביב חופי/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully