וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להריח את התחתונים שלך?

ירון רוולסצ'י

13.8.2013 / 8:20

מחפיפת ראש ועד הרחת תחתונים משומשים- יש דברים מאוד משונים שמדליקים אנשים. קבלו את כל הפטישים הכי מוזרים מעולם הסקס

כולנו אוהבים סקס, על הנתון הזה כנראה שאין יותר מדי ויכוח. נכון, יש כמה מעטים שמוגדרים כאנשים א-מיניים שלא מוצאים הנאה בקיום יחסי מין (לפעמים עד כדי רתיעה), אבל אנחנו מרשים לעצמנו לצאת מנקודת הנחה הגיונית שרוב האנושות נהנית ומגדירה פעילות מינית כאחת הפעולות האהובות ביותר.

אבל מה מדליק אותנו בסקס? מה עושה לנו את זה, ומקפיץ את רמת החרמנות לשיאים חדשים? התשובות לשאלות אלה הן מגוונות, אצל כל אחד ואחת זה קורה אחרת: יש כאלה שעירום מרומז יעשה להם את זה, אחרות ידלקו מצפייה משותפת בסרטי פורנו, ולא חסרים אנשים שסקס בפומבי הוא זה שיגרום להם לעוררות מינית. לעומת כל אלו, מסתבר שישנם לא מעט סטיות ופטישים מוזרים במיוחד. מחפשים דוגמאות? בבקשה.

טריפסולגניה: יש משהו אחד שכולנו מסכימים עליו: ניקיון והיגיינה בכל הקשור לסקס זה עניין חשוב למדי, אין ויכוח. אבל (ומדובר בחתיכת אבל) מסתבר שישנם אנשיםבעלי סטייה הזויה ביותר בה הם חווים התעוררות מינית ומתחרמנים כאשר אדם אחר חופף להם את הראש- אמיתי לגמרי.

קליסמפיליה: הנה פטיש שיגרום לכם לתדהמה: קליסמפיליה מתייחסת לאנשים שנדלקים מפעולת החוקן – כן, כן, קראתם נכון, מסתבר שאותה פעולה שרוב בני האדם יעדיפו להימנע ממנה, היא בשביל אחרים לא פחות משאיפה מינית עילאית. מוזר, אנחנו יודעים.

אילוסטרציה. ShutterStock
היא חווה אורגזמה ברגעים אלה ממש. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מקלחת זהב: נכון, זה כנראה הפטיש שנשמע הכי מבטיח ברשימה המוזרה הזאת, אבל תסמכו עלינו שמדובר באחת הסטיות הכי הזויות ודוחות שתוכלו לפגוש. לא מאמינים? בבקשה: מקלחת זהב מתייחסת לאחת הפעולות הכי טבעיות של בני האדם, ההשתנה. אבל מה? מסתבר שקיימים לא מעט גברים שהעוררות המינית שלהם מתרחשת רק אם בזמן המשחק המקדים, האישה שאיתם תבחר לוותר על קפיצה לשירותים ותעדיף לשחרר לחצי שלפוחית מולם- על עצמה או הרצפה. אנחנו מבקשים את סליחתו של הדמיון שלכם.

בורוסרה: בשונה משאר הפטישים ברשימה, הסטייה הזו מגיעה עם שם בעל גוון אסיאתי ומוצאה מיפן. בורוסרה היא בעצם משיכה מינית שמתרחשת כאשר אדם (לרוב גברים) מריחים תחתונים משומשים. כן, לחלק מכם זה יכול להישמע חולני במיוחד, אבל תתפלאו לדעת שהפטיש הזה הוא עניין מקובל וידוע בכל רחבי העולם. כל כך מקובל, שלא חסרים אתרי אינטרנט שונים בהם ניתן לרכוש תחתונים משומשים. Ebayהוא כנראה לא אחד מהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

סימפורפיליה: את הסטייה הזו יוכלו להבין כל אלו עם חולשה מיוחדת לסרטי האסונות שנהיו מאוד מקובלים בשנים האחרונות – כן, מסתבר שברחבי העולם מסתובבים להם לא מעט אנשים שמתעוררים מינית לנוכח אסונות כמו רעידות אדמה והוריקנים, אז אם במקרה תתקלו באסון טבע (אנחנו באמת מקווים שלא), ותראו אנשים שבמקום להסתתר דווקא יוצאים ליהנות מהמחזה, כנראה תבינו מה בדיוק הם מחפשים שם.

וורארפיליה: אין מה לעשות, חייבים לסיים עם סטייה שנגמרת בפיליה, ואם כבר לסיים, אז עם אחת כזו שהיא כנראה הסטייה הכי משוגעת שתוכלו לעלות על הדעת- וורארפיליה היא בעצם הידלקות מינית מהמחשבה של לאכול אדם אחר, זה לא חייב בהכרח להיות הפרטנר איתו אותו אדם מקיים יחסים, ולעיתים חובבי הז'אנר ההזוי הם אנשים המקיימים יחסי מין רגילים אבל בזמן האקט מדמיינים את עצמם לועסים אדם אחר. יותר מטורף מזה כבר לא יכולנו למצוא, שיהיה לבריאות.

אילסוטרציה. ShutterStock
בתיאבון! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully