וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תעשי במיטה

ירון רוולסצ'י

7.8.2013 / 8:56

לשתוק, לא ליזום ולשכב כמו גופה- אם את לא רוצי שהגבר שלך יאבד עניין, לפנייך כל הדברים שאסור לך לעשות בין הסדינים

סוף סוף זה קורה. חיכיתם לזה, השתוקקתם לרגע, והנה הוא כאן: בגדים נזרקים בטירוף, המוזיקה שאתם אוהבים מתנגנת ברקע, נשיפות ואנחות, אגלי זיעה ותשוקה משוגעת - אבל פתאום, ברגע, הוא נכבה לך. כן, כנראה שאין מה לעשות ובכל מערכת יחסים שכוללת אקטים מיניים, תמיד יגיע הרגע הזה בו משהו שאת עושה גורם לגבר שאיתך להיכבות ברגע, ופתאום, אקט שנראה מטריף בתחילתו מאבד כל כיוון והפרטנר שלך איבד כל חשק להמשיך בקיום היחסים.

ישנן סיבות רבות (ולעיתים משונות) שהן "טרן אוף" רציני לכל גבר, ולמרות שבשבילך זה לא סוף העולם, בשבילו, השמיים נפלו באותו רגע, לא פחות. אז כדי למנוע הפסקות אקטים מיותרות ולמען עתיד הרבה יותר טוב בין הסדינים, הנה לך רשימה כמה וכמה נקודות שגברים ממש (אבל ממש) לא אוהבים להיתקל בהן במיטה.

מזמינים אותך לזוז: זה אולי נשמע לך כמו משהו ברור וטריוויאלי, אבל זה לא תמיד ככה. גברים רוצים שתהיי שם איתם, שתהיי חלק פעיל במחול המשוגע הזה לא פחות מהם – תזוזי, תרקדי ותנענעי. האמת, למה לא בעצם? אם אין לך חשק, אל תכנסי לכל האקט הזה מלכתחילה, אבל אם את כבר שם, הדבר האחרון שהגבר שלך רוצה זה שתשכבי כאילו את לא.

זה הקול: בדומה לסעיף הקודם, מגיעה גם הנקודה הזו בה אם תבחרי לשמור על זכות השתיקה, כנראה שהפרטנר שלך יאבד עניין במהירות – לא מעט חושים לוקחים חלק ביחסי המין שלכם, וחוש השמיעה הוא אחד החשובים שבהם. את נהנית? תדאגי לכך שבן הזוג שלך יידע מזה, גניחות ואנחות הן מוטיב מרכזי בהנאה של כל גבר ומקפיצות את מדד החרמנות שלו לגבהים חדשים. בקיצור, השמיעי קול.

יזמות: מה זה אומר? נורא פשוט: לכן זה די ברור שהגבר שאיתכן חושק בסקס יותר מכן ואתן מחכות שהוא יהיה זה שייזום. האמת, לטווח הקרוב זה לא אמור להיות משהו שיפריע או ייפגע וכל עוד תיענו לו בשמחה, לא יהיה מאושר ממנו. אבל מה קורה לטווח ארוך? כשהוא מרגיש שרק הוא זה שמעוניין? ובכן, כאן זה כבר מתחיל להיות בעייתי – אם לא תתפסו מדי פעם ופעם את המושכות בעצמכן ותיזמו את יחסי המין, זה יוריד לו, והרבה.

אילוסטרציה. ShutterStock
נא לצעוק עש שהשכנים ישמעו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ריח סביונים: טוב, אולי קצת הגזמנו, אבל את יודעת בדיוק למה אנחנו מתכוונים – אם נחזור רגע לרשימת החושים שלוקחים חלק פעיל ביחסי המין שלכם, אין דרך להתעלם מחוש הריח. נכון, העניין הזה משחק אצל שני המינים, אבל את יודעת, אם מין אוראלי זה משהו שאת נהנית ממנו ואת רוצה שהוא יימשך לאורך זמן, תדאגי לכך שהוא יהיה מסוגל לשהות באזור כמה שיותר. הזמנה למקלחת זוגית לפני הקפיצה למיטה (במידה והשתוללות ההורמונים מאפשרת זאת) תסגור את הפינה לשניכם.

אורות: הגענו אל החוש החשוב מכולם (טוב נו, אחרי חוש המגע) - בין אם זה נובע מביישנות או חוסר נעימות, תנסי להתגבר על העניין ולהרגיש נוח עם בן הזוג שלך. אם יש משהו שגברים אוהבים במיוחד זה לראות בדיוק מה מתרחש בזמן האקט. אז אם אור מלא מרתיע אותך, תוכלי לבחור בנר או מנורת לילה שידאגו לכך שהעיניים של הגבר שלך ייקחו חלק פעיל לא פחות מכל איבר אחר בגוף שלו.

אם את בעניין: אם אין לך חשק והסיבה היחידה שהסכמת לקפוץ איתו יחד למיטה היא כדי לספק אותו, תהיי בטוחה שהוא ירגיש את זה מיד וזה רק יפגע בו, אחרי זה בך ואז בשניכם. עדיף שתודיעי לו מראש שעל אף שהוא ממש בעניין, את פחות, ותמנעי מכניסה לסיטואציה בה הגבר שלך יירדם ללא סיפוק ועם תחושה לא נעימה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
אל תתביישי לעשות סקס באור. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully