וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינשאי לי?

כרמי צדוק

4.8.2013 / 8:19

הצעה במהלך סרט בקולנוע, בתוך משחק מחשב ובתוכנית ריאליטי- קבלו את הצעות הנישואים הכי מקוריות שיש

רוצים להתחתן עם אהובתם אך לא יודעים כיצד להציע לה נישואים? הצעות נישואים רבות עשויים להתעכב, בשל התלבטות לגבי אופן ההצעה. כמו בחתונה עצמה, כולם רוצים לעשות משהו נועז ומושקע יותר ממה שנראה עד כה. רגע לפני שאתם שולפים את הטבעת, לפניכם כמה רעיונות שיהפכו את הצעת הנישואים שלכם לבלתי נשכחת, כזו שבת הזוג, חבריה ומשפחתה ידברו עליה עוד שנים רבות.

ים של אהבה

ההצעה הבאה היא בנוסח שודדי הפיראטים, והיא התרחשה על אוניה בלב ים לעיני כל הנופשים על הסיפון. אדם המחופש לשודד ים כיסה את עיניה של בחורה וחטף אותה בזמן שהם עמדו על קרש ארוך, צר ובלתי יציב שמוביל לים. תוך כדי שהיא נאבקה בפיראט, בן הזוג הגיע גם הוא לאזור וירד על ברכיו. בכל אותם רגעים יש מי שדאג לעדכן במיקרופון על המתרחש באונייה. כאשר השודד הסיר את כיסוי העיניים, הבחורה גילתה את החבר שלה עם טבעת בידו. אחרי שהתגברה על השוק והדרמה, היא כמובן הסכימה.

כל כלב בא יומו

ההצעה הבאה התקיימה בדיוק באחד באפריל. למשימה גויסו כלבים מפונפנים שהולבשו בבגדים מיוחדים עם כיתובים רומנטיים כיאה למעמד. הזוג ישב על ספסל כאשר בזה אחר זה החלו לעבור בעלי כלבים והכלב שלהם. בכל פעם שכלב התקרב אל הבחורה היא ראתה את הכיתוב הרומנטי. על הכלב השלישי והאחרון היה הכיתוב "האם תינשאי לי?". מתאים במיוחד לחובבות בעלי חיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

פלאש מוב

באמצע מרכז קניות שוקק ביוהנסבורג, דרום אפריקה, קבוצת אנשים שרה את השיר "All You Need Is Love" של הביטלס בגרסה ייחודית תוך כדי ריקוד, כאשר עוד ועוד אנשים הצטרפו. במקביל בחורה אחת באמצע הקניון שהחליטה להשתתף באופן ספונטני בריקוד ראתה את בן זוגה יורד לפתע בחליפה ושר בצורה חשודה תוך כדי התחלפות השירים בקצב מסחרר. לאחר מכן הוא ירד על ברכיו והציע נישואים. מדובר באחת ההצעות המרגשות ביותר שנתקלנו בהן.

תואר וטבעת ביד

יקיר החליט להפתיעה את חברתו נטע בטקס קבלת התואר הראשון מהאוניברסיטה הפתוחה. נטע הוזמנה אחרונה אל הבמה, החלה ללחוץ ידיים לחבר הנאמנים של האוניברסיטה ולפתע שמעה במיקרופון את בן זוגה אשר עשה את דרכו אל הבמה שלף את הטבעת וכרע ברך. החתן כמובן מיהר לעדכן את הקהל: " היא אמרה כן". המצלמות תיעדו הכל, ונטע חזרה הביתה בוגרת אוניברסיטה ומאורסת טרייה. דיל לא רע.

הצעה קסומה

ההצעה הבאה התרחשה באוגוסט 2012, מרק ומינדי הלכו לארוחת ערב, ובדרך צפו במופע קסמים ברחוב יחד עם קהל נוסף שהזדמן למקום. הקוסם ביקש ממינדי להתנדב למשימה והתחיל לבצע פעלולים של היעלמות חפצים וקלפים. בהמשך הקוסם קרא גם למרק להצטרף וביקש ממנו לאחוז קלף, בצידו השני התגלה כיתוב רומנטי ומתחתיו חיכתה לה בסבלנות טבעת יהלום נוצצת.

איזה סרט

ההצעה הבאה נעשתה במדינתו הקטנה. יפית החליטה ללכת לסרט בקולנוע עם חברה, מה שהיא לא ידעה זה שהיא עתידה להיות הכוכבת הראשית של אותו ערב. במהלך הפרסומות, הוקרן סרטון המציג את שי בן זוגה, מתכנן את הצעת הנישואים שלה וברקע שלל נעימות מתוך סרטים מפורסמים. הסרטון בו צופה יפית הוא בעצם מאחורי הקלעים של תכנון ההצעה. הכיתוב האחרון שהופיע בסרטון: "ההצעה- עכשיו באולמות הקולנוע" ואז שי נכנס לאולם בלייב והציע נישואים. אנחנו מאחלים שלסרט שלהם יהיה סוף טוב.

הצעה נוסח דיסני

כל בחורה חלמה באיזה שהוא שלב להיות נסיכה של דיסני. הבחור הבא החליט להציע נישואים תוך כדי שהשניים צופים ברגעים הכי אהובים ומרגשים של קלאסיקות אולפן סרטי האנימציה. הלוקיישן שהבחור בחר, יער קסום ומיסתורי, היה אגדי אף הוא. בסיום ההקרנה הגברבר אמר לה מילים רומנטיות, ושאל את השאלה המכריעה. הסוף, איך לא, כמו באגדות.

חמים וטעים

על פניו הצעת נישואים במסעדה נשמעת משעממת ובנאלית, אך לא כך הדבר. מדובר באחת ההצעות המתוחכמות והמיוחדות ביותר. בחור החליט להפתיע את חברתו תוך כדי שהיא אוכלת ארוחה במסעדה עם חברות. בלבוש חגיגי אחז שלטים רבים, כשבכל פעם הוא הציג שלט אחר בו כתובים מסרים רומנטיים או מצחיקים, לצד קריקטורות ואיורים מושקעים. ישנם עשרות הודעות לפני שמגיעים להודעה הסופית ובה הצעת הנישואים המרגשת. היה שווה לחכות.

שיחק אותה

אם יקירתכם גיימרית מושבעת, זה הזמן לנצל את עצם היותה מכורה למשחקי וידאו, ולשתול מסר סמוי בו תופיע הצעת הנישואים. ג'ו, בחור אמריקאי רומנטי ומקורי במיוחד, החליט להפתיע את בת זוגתו קייסי, בדיוק כאשר היא שיחקה בריכוז רב במשחק המחשב האהוב עליה, סופר מריו. במהלך המשחק קייסי ניסתה לאסוף מטבעות זהב, שהיו מורכבות מכיתובים שונים. תחילה הופיע המשפט "קייסי אני אוהב אותך", ואחר כך הכיתוב: "האם תינשאי לי?". הבחורה די כעסה על כך שהוא הפריע לה במשחק, ולא האמינה שזה עתה קיבלה הצעת נישואים. עכשיו הם מוכנים לעבור לשלב הבא במשחק.

טיסה נעימה

דיוויד הקנדי החליט שאת הטיסה הבאה חברתו לא תשכח לעולם. ברגע שאהובתו נכנסה לטרמינל ועברה את הבידוק הביטחוני, הוא החל לשיר תוך כדי נגינה על הגיטרה שלו. בהתחלה נראה כי השירה תמשך נצח ואין לה כל פואנטה. רק בסוף השיר, לאחר המתנה ארוכה, דיוויד החליט לעשות את הצעד האמיץ ושלף את הטבעת.

הצעה במסך הקטן

הנה הצעת נישואים שהביאה הרבה רייטינג. ההצעה התרחשה במסגרת תכנית הריאליטי האמריקאית "So You Think You "Can Dance. קלאודיה הודחה עם בן זוגה מהתחרות בשלב מוקדם יחסית, כאשר לפתע פרץ לשידור בן זוגה בחיים האמיתיים פרנסיס. כמתבקש הוא הציע לה נישואים אל מול קהל של מיליוני צופים, לא לפני שהבטיח שיפתחו יחדיו בית ספר לריקוד. הצעה משתלמת ורומנטית לכל הדעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully