וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחות מלוכלכות

31.7.2013 / 8:33

עשיתם אהבה לוהטת ועכשיו בא לכם לפטפט? לפניכם כל הדברים שאסור לכם לומר אחרי הסקס

בדרך כלל, אנשים משקיעים מחשבה במה שהם אומרים לפני סקס ופחות מתעסקים במה שהם אומרים אחריו. הסיבה לזה לא כל כך ברורה, אולי זה מתוך איזושהי מבוכה, עייפות, התפוגגות השפעת אלכוהול או בכלל תחושה של ביטחון שלפיה אתם יכולים להגיד עכשיו הכל, וזה יהיה בסדר. אבל לא משנה מה הסיבה, יש כמה דברים שמומלץ לא לדבר עליהם במיטה. זאת מכיוון שבדומה להסתובבות עם פאוץ' שקיבלתם מתנה מהבנק אי שם בניינטיז, גם לשיחות סדינים גרועות עלולה להיות השפעה הרסנית על חיי המין שלכם. אז הנה מקבץ של כמה מהשיחות והאימרות הגרועות ביותר אחרי סקס. אל תנסו את זה בבית (או בכל מקום אחר).

"כשאת במיטה שלי אל תדברי על אריק"
לא ברור באיזה יקום זה לגיטמי לדבר על אקסים/אקסיות במיטה, אבל דבר אחד בטוח- זה לא היקום הזה. אין דרך יותר טובה לערער את הביטחון של הצד השני מאשר לספר לו על חוויות שלכם עם אנשים אחרים. הכלל הזה תקף, גם על העלאת נושא השיחה באופן ישיר וגם באופן עקיף כמו שאילת שאלות "מתוחכמות" בסגנון של, "עם כמה היית לפני?". דיבור מיותר שכזה על האקסים/אקסיות שלכם יכול לגרום לצד השני להעיף אתכם יותר מהר מחזרה בתשובה של פושע בבית משפט.

שעת כושר
זה נחמד והכל שאתם עושים דיאטה, מקפידים על ספורט, מחשבים אחוזי שומן ויודעים בדיוק כמה קלוריות יש בחתיכת מסטיק על המדרכה, אבל אין סיבה לערבב שמחה בשמחה ולהכניס את הדיבורים האלה למיטה. רוב האנשים לא רוצים לפתח דיון על כמה קלוריות שרפתם כרגע בפעילות המשותפת, על אילו שרירים עבדתם והאם עכשיו אתם יכולים להרשות לעצמכם סוף סוף תפוח. זה מציק, חופר, לא מעניין ובגדול יש דרכים הרבה יותר פשוטות לגרום לאנשים להירדם.

אילוסטרציה. ShutterStock
רגע, אז כמה קלוריות שרפנו עד עכשיו? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אז על מה אתם חושבים?
השאלה ההו כה קיטשית ועתיקת היומין "על מה אתה/את חושב/ת?" נראית בהתחלה לא מזיקה כלל ועל פי ההיגיון ההוליוודי אף הכרחית. אך במציאות ובאינטונציה לא נכונה זאת שאלה דיי מציקה שמשדרת תלותיות, חוסר ביטחון ועשויה להוביל לשיחה מאוסה. כי אחרי הכל אם הצד השני היה רוצה שתדעו על מה הוא חושב הוא היה אומר לכם ולא הייתם צריכים לשאול.

מחלות מין
אם אתם חוששים לבריאותכם, אני חייבת לציין שיותר חכם לברר את הנושא לפני שאתם נכנסים למיטה. אך אם זו הדרך שלכם לנהל איזשהו סמול טוק (כי זה לא מוזר או מביך בכלל), כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם מחליפים סיפורים שכאלה, כיוון שבדרך כלל שום דבר טוב לא צומח מזה. יתר על כן אתם עלולים למצוא את עצמכם שומעים סיפורי תאילנד מאוד מטרידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
אולי תפסיקי לחפור לו? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, ShutterStock

זה היה טוב בשבילך כמו שזה היה בשבילי?
והנה אנחנו שוב בפינת הקיטש ההוליוודי. הכוונה פה היא כמובן לא רק לניסוח הנוכחי של המשפט (אני רוצה להאמין שאף אחד לא באמת משתמש בניסוח הזה ברצינות), אלא לניסוחים שונים עם אותה הכוונה. זה לא שלא צריך לדבר על הדברים האלה, להיפך, פתיחות ותקשורת מאוד חשובים לזוגיות בריאה, אבל יש דרך להגיד אותם מבלי לצאת כמו איזה דוש או קלולסים לגמרי באנטומיה של הצד השני. אחרי הכל אם אתם באמת לא יודעים אם הצד השני נהנה או סבל אז מה בעצם אתם עושים?

השמנתי?
מפאת סף הרגישות שהשאלה הזו טומנת בחובה, עדיף לשאול אותה כאשר אתם לבושים והצד השני מספיק מרוכז בשביל להשיב לכם עם ה"אמת" שאתם רוצים לשמוע.

אילוסטרציה. ShutterStock
מאמי, השמנתי? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • שיחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully