וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפן הדייטים: הזדמנות שנייה

ארנון מוסקוביץ'

24.7.2013 / 9:37

למרות הדייט הנוראי שהיה להם בט"ו באב שעבר, הבחור שלנו החליט לתת צ'אנס נוסף לחנה, דתייה לשעבר. האם זה יגרום לו להאמין באהבה?

שאלת המחקר: האם דייט נוסף, שנה אחת אחרי, עם חנה הדתל"שית יפיק תוצאות טובות יותר מהפעם הקודמת?

השערת המחקר: יכול להיות שיש לזה סיכוי ויכול להיות שאין מצב. הכול תלוי כמה רחוק תלתה הדתל"שית את הפיאה הנוכרית והשרוולים הארוכים.

מהלך הניסוי, שלב ראשון, הנסיבות: עם חנה יצאתי בט"ו באב בשנה שעברה. היא הייתה מאמינה אדוקה עם קבלות שמחפשת להשתחרר מכבלי ההשתייכות הדתית. ביום האהבה ההוא יצאנו למסעדה הכי מדוברת בעיר, אבל המסעדה שהייתה אמורה להיות שקטה ורומנטית כפי שיאה לחג האוהבים, הרגישה כמו שוק מחנה יהודה, עמוסה ורועשת. הבלבלה בה חנה הייתה שרויה אז לגבי האמונה שלה, יחד עם הכאוס וחוסר הרומנטיות הפך את הערב לנוראי. עם כל הרצון הטוב, האווירה והעובדה שחנה לא הייתה סגורה על עצמה, הספיקו לי כדי למסמס את בת הזוג הפוטנציאלית החדשה לכדי זיכרון עמום.

שלב שני, סביבת הניסוי: כמה ימים לפני ט"ו באב שוטטתי ברחוב כל הדרך חזרה מהעבודה אפילו שמדובר על מרחק של 21 ק"מ. פתאום נתקלתי בחנה בירידה מהכיכר. היא זיהתה אותי, הייתה נראית נבוכה ואחרי תחלופת מילים אינפורמטיבית וקריטית לגביה ("עזבתי את הבית בירושלים ועברתי לגור אצל חברה בת"א") ולאחר שהיא נראתה בעיני עוד יותר מגובשת ועוד יותר סקסית מהפעם הקודמת, החלטתי לנסות שוב. מי יודע? אולי הפעם זה יצליח? "בואי נפגש. לים או משהו?" קבענו לצאת בט"ו באב, כמה נדוש.

שלב שלישי, תתפשטי כבר, חנה
ישבנו על החול קרוב למים והיה חם נורא. למרות החום, חנה לא הסכימה להוריד את הבגדים למרות שלבשה מתחת ביקיני. "חשבתי שיהיה לי אומץ אבל אין לי". היא הודתה. נורת אזהרה נדלקה לי אבל החלטתי להתעלם ממנה. חנה אמרה שעל אף ששמה מאחור את חיי הדת, היא עדיין לא בשלה לעשות כל מיני צעדים, כמו להשתזף בביקיני ליד גברים, אבל מאמינה שגם זה יגיע.

ואז היא שאלה אותי שאלות על חיי הדייטינג שלי. על הבחורות שיוצא לי להכיר ועל הסקס. הרגשתי קצת כמו הורה שמספר לילד שלו בן ה-5 משהו בסגנון של "איך באים ילדים לעולם?" מצד שני, תמיד חלמתי להיות דודו מספר לגולו. חנה הייתה רעבה לסיפורים מממלכת הסדינים המלוכלכים ואני הייתי רדיו סקס חי פירטי עבורה. ככל שהרביתי בפרטים, הרגשתי שיותר מכל דבר אחר, חנה רוצה להתנסות בסקס ואם אפשר עוד היום. במשך 25 שנים שמרה חנה'לה את עצמה ליום כלולותיה עד שהבינה כמה דברים, בין היתר, שנשבר לה הזין מלחכות בגלל אלוהים. קיוויתי שהיא תרצה שאהיה החוויה הראשונה שלה ושהיא לא צריכה אותי רק כויקיפדיה פורנוגרפית. "רגע תגיד, אתה מנשק את הבחורה ועושה לה נעים הרבה זמן לפני שאתה חודר?" היא שילחה את השאלה לאוויר ושלוק הבירה עמד לי בגרון. ניסיתי שלא להסגיר את ההפתעה שהייתי נתון בה מהשפה המטונפת משהו של חנה, אבל החלטתי לזרום איתה והכברתי בתיאורים: "כן, מנשק בכל הגוף". המבט שלה בעיניים אז נדלק. "יאללה, בוא למים" היא קראה לעברי, התרוממה ופשוט רצה למים - עם הבגדים. הים היה סוער והגלים תקפו מכל כיוון. חנה צרחה באושר, קפצה וצללה ואני התמוגגתי. התמוגגתי מול גופה החטוב של חנה שנגלה מבעד לבגדים הרטובים שנצמדו אליה. "וירא הנער כי טוב הגוף של חנה בים" המצאתי ציטוט תנ"כי והצחקתי את עצמי. ואז, בלי שום הכנה, חנה פשטה את החולצה ונשארה עם ביקיני לתפארת מדינת ישראל.

תוצאות הניסוי:
היה משהו סקסי ומעיק באוויר כשצעדנו לדירה שלי. היא הייתה לבושה בבגדים שלי כי שלה היו רטובים ואני נשארתי רק בבגד ים. "אני מבלבלת אותך?" היא שאלה. "קצת" השבתי. תלינו את הבגדים שלה על החבל אצלי בבית. הרגשתי שהיא לא הייתה בטוחה האם לבוא אליי אבל משהו דחף אותה להיענות לזה. לאחר התמהמות של שיחה נוספת שהייתה דרושה ולו רק כדי להשהות את המתח עוד קצת, התחלנו לגעת אחד בשניה. ליטפתי את הפנים שלה והיא אחזה בחוזקה בשיערי, תוך כדי שאנחנו מלפפים לשונות ביחד. היא החלה להוריד את החולצה ואז נעצה בי מבט. משהו במבט שלה, אמר לי שהיא לא מוכנה לזה. היא צריכה עוד קצת זמן. "אולי כדאי שנחכה קצת?" שאלתי אותה. היא נראתה מאוכזבת: "אני לא סקסית בעינייך?" צחקתי. היא לא הבינה כמה היא מדהימה. החלטתי שרק עכשיו, באופן חד פעמי, אני אשים את האגו הגברי והיצר המיני בצד ואהיה הבחור הטוב. לא רציתי להיות הראשון שלה. מה אם היא תתחרט, ואז אני אאבד כל סיכוי לקשר אמיתי איתה? "בואי נצא לעוד כמה דייטים ואז אני מבטיח לך שנרעיד את המיטה, נגשים לך את הפנטזיות, ונעשה סקס מטורף. מה את אומרת?" היא חייכה אליי, וידעתי שאלוהים ישמור לי מקום בגן עדן.

מסקנת הניסוי:
אתה לא באמת יודע מי מסתתרת שם מתחת לקוד לבוש ומאחורי צו התנהגות שמוכתב על ידי דת או אמונה או תכתיבים של מגזר כשלהוא. עם בחורה שעוברת תהליך של שינוי גודל בחיים כמו חזרה בשאלה צריך סבלנות, רגישות וכוחות נפש לתמוך בה. מצד שני אם תפגין סבלנות ותדע לתת צ'אנס, אולי תגלה שמתחת לכל הבלבולים והסיבוכים נמצאת מישהי מדהימה בשבילך. בחורה שחוזרת בשאלה זה לאלה שסקרנים באמת, לאלה שרוצים לחקור עוד סוגי בחורות חוץ מהמוכר והשגרתי. אבל מה שהכי חשוב לזכור זה שלא תוכל להפיל על בחורה שעוברת שינוי כזה את כל עולמך. תצטרך לעבור איתה שלב, שלב, לאט ובעדינות, עד לרגע המויחל שבו שניכם תתחברו לאחד. וזה יקרה, עם קצת אמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully