וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגיע לשיא

22.7.2013 / 8:30

מהי הנשיקה הכי ארוכה, הזוג שנשוי הכי הרבה זמן ושיר האהבה הכי עתיק? לכבוד ט"ו באב קבלו את שיאי הגינס הכי רומנטיים בעולם

ט"ו באב מסמל יותר מכל את שיא המכירות של שוקולדים, פרחים ודובונים פרוותיים. שהרי לפי מסורת עתיקת יומין, בחורים יפי בלורית רקדו להם עם בנות ישראל בקניונים ובחנויות מותגים, כשהם אוחזים באשראי כסמל לאהבתם הנצחית. אבל אם נשים את הציניות בצד, חג האהבה זה בדיוק הזמן להוקיר את בני הזוג שלנו, להביע את התשוקה שלנו כלפיהם ולחגוג בשיא האושר. לכבוד ט"ו באב אספנו עבורכם כמה שיאי גינס מטורפים שקשורים כולם לרגש הכי נפלא שיש.

הנשיקה הכי ארוכה- בארץ הפוט מסאג' והליידי בויז, נשבר שיא גינס כשזוג תאילנדים התנשק בזמן הממושך ביותר. כמה זמן? 58 שעות, 35 דקות ו-58 שניות! אקצ'י ולקרסנה טיראנארט התחרו מול תשעה זוגות, כולל זוג קשישים, על התואר הנשיקה הכי ארוכה, וכאמור הצליחו להחזיק דבוקים אחד לשנייה למשך יותר מיומיים. השניים קבלו במתנה זוג עגילי יהלומים, תהילת עולם ובטח גם שפתיים נפוחות כמו של מיק ג'אגר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יומיים של נשיקה רצופה. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיר האהבה הכי עתיק- לא, להפתעתנו יוסי גיספן הוא לא המשורר שאחראי על הפואמה הכי עתיקה בעולם, אלא כותב אנונימי מתקופת השומרים. השיר נכתב על לוח חימר ונמצא על ידי ארכיאולוגים שמאמינים כי הוא משנת 2037 לפני הספירה. הנה מילות השיר. אתם מוזמנים לגנוב לו לחן ביוונית ולהפוך לזמרים מזרחיים מצליחים:
חתן, יקר ללבי,
טוב הוא היופי שלך, המנגינה המתוקה כדבש,
אריה, יקר ללבי,
טוב הוא היופי שלך, המנגינה המתוקה כדבש.

הנישואין הכי ארוכים- בעולם שבו קים קארדשיאן מתגרשת מבעלה אחרי 72 ימים, נראה שקשה למצוא זוג שנשוי ביחד שנים רבות. אבל מה אתם יודעים? מצאנו. הרברט פישר (נולד בשנת 1905) וזלמירה פישר (נולדה בשנת 1907) התחתנו בשנת 1924. מעבר לכך שבחתונה שלהם כנראה לא היה בר אקטיבי בשל חוק היובש ששרר בארה"ב, זה אומר שהשניים היו נשואים במשך 86 שנה. מעניין כמה זה יוצא בשנות כלב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך הם הצליחו לסבול אחד את השנייה כל כך הרבה זמן? צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

החיבוק שכלל הכי הרבה אנשים- כולנו זקוקים לחיבוק מנחם מדי פעם, במיוחד אחרי שאנחנו לא מצליחים לעבור שלב ב"קנדי קראש". פרויקט החיבוקים הענק שאורגן ב-14 בפרו בוולנטיינז דיי, 2012, ניסה להעביר מסר מחבק לכל רחבי העולם. במסגרתו, התחבקו בו זמנית 5,369 זוגות, כל זאת כדי ליצור אווירה של שלום ואהבה. עכשיו גם לנו יש חשק לחיבוק!

הנשיקה הכי ארוכה מתחת למים- ידוע תקשורת מאוד חשובה בזוגיות, אבל לפעמים זה כיף פשוט לשתוק כמו דגים ולהתנשק. ניקולאי לינדר ואשתו ביאנקה העמידו פנים לרגע שהם יצורים תת ימיים ובצעו את הנשיקה הכי ארוכה מתחת למים, שנמשכה 12 דקות ו-19 שניות. שיא עוצר נשימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התנשקו מתחת למים יותר מ-12 דקות. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכלה והחתן המבוגרים ביותר- אומרים שאין גיל לאהבה, ויש כמה אנשים שמוכיחים עד כמה זה נכון. מיני מונרו מאוסטרליה לא הייתה לחוצת חתונה, ונישאה לדודלי רייד כשהייתה בת 102 והוא בן 83. ברשימת שיאי הגינס של החתן המבוגר ביותר נמצא הארי סטיבנס מארה"ב שבגיל 103 עלה על חליפת חתן ונישא לתלמה לוקאס, צעירונת בת 84. אנחנו מקווים בשבילם שאת ירח הדבש הם לא חגגו בבית אבות.

השמלה עם השובל הארוך ביותר-כל כלה רוצה לבלוט ביום חתונתה ולקבל את מלוא תשומת הלב, ועם שמלה כזו אין מצב שמישהו יפספס אותך. המעצב ההולנדי ליקל ואן דן אנד, עיצב את השמלה בעלת השובל הארוך ביותר שאורכה- 2488.65 מטר. נראה לנו שההולנדי הזה עישן משהו בקופי שופ, אחרת אי אפשר להסביר למה הוא הכין שמלה כל כך ארוכה. מותק, לא שמעת שהגודל לא קובע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השובל הכי ארוך. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully