וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב של שיכרון חושים

ירון רוולסצ'י

21.7.2013 / 8:13

החלטתם להישאר בבית בט"ו באב? קבלו המלצות לסרטים ארוטיים שיגבירו לכם את התשוקה

כן, הוא שוב כאן. ט"ו באב. חג האהבה והיום בו המדינה נחלקת לשתיים – מצד אחד הרווקים שמציפים את הרשתות החברתיות בסטאטוסים ותמונות ציניות כלפי חגיגת הזוגיות הדביקה, ומצד שני, כמובן, הזוגות עצמם, שמנצלים את יום האהבה העברי כדי להעלות לבבות ורגשות על ראש שמחתם.

גם השנה לא מעט זוגות יתלבטו מהי הדרך הכי נכונה לבלות בה את יום האהבה, ואם בעבר ט"ו באב היה מוקדש ברובו לבנות ישראל שלבשו לבן ויצאו לריקודים בין הכרמים כדי למצוא זיווג ראוי, אז היום, אתם יודעים איך זה, הכללים השתנו והחג הפך לחגיגת צרכנות שנעה בין זרי פרחים לדובים אוחזי לבבות, ארוחות במסעדות או הופעות מול השקיעה. במידה ואתם דווקא מאלו שהחליטו להישאר בבית ולפנק את בן או בת הזוג שלכם בארוחה רומנטית, לא תהיה דרך טובה יותר לקנח את האירוע מצפייה משותפת בסרט - אבל אם חשבתם שאנחנו מתכוונים לשלל הקומדיות הרומנטיות והדביקות, אז כדאי שתחשבו שוב וקחו המלצות לכמה וכמה סרטים שכמעט בוודאות יגרמו לכם לסיים את הערב עם הרבה אהבה ולא פחות סדינים מקומטים.

תשעה וחצי שבועות של שיכרון חושים

אין מה לעשות, חייבים להתחיל בקלאסיקה, וכנראה שלא קיים סרט קלאסי ומחרמן יותר מתשעה וחצי שבועות. הסרט, שיצא ב-1986, ועד היום נחשב לאחד הסרטים הכי סקסיים שיצאו מגבולות הוליווד, מביא את סיפורה של אליזבת (קים בסינג'ר), שצוללת אל תוך מערכת יחסים חושנית וארוטית עם ג'ון (מיקי רורק), כולל הסצנה הבלתי נשכחת של עינוג הדדי בעזרת כל מה שהיה למטבח שלהם להציע, עד אותו הרגע בו עליה לבחור בין תשוקותיה לשמירה על שפיותה.

כחום הגוף

אם נישאר לרגע בשנות ה-80 (1981 ליתר דיוק), אין דרך להימנע מהסרט שרק מהשם אפשר להבין זריז איזה תוכן מחכה לכם בו – ויליאם הארט משחק עורך דין אמריקאי, שמסתבך בפרשיית אוהבים מסובכת עם אישה נשואה (קתלין טרנר) ויחד הם נסחפים למערבולת של תשוקה, יצרים ולא מעט סצנות לוהטות שמגיעות יחד עם הרבה תפניות עלילתיות שהופכות את הסרט לאפל ומותח לכל אורכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אינסטינקט בסיסי

אם יש סרט שנחשב לזה שהמציא מחדש את ז'אנר הסרטים הארוטיים בהוליווד, זה חייב להיות אינסטינקט בסיסי. 1992 הייתה השנה בה יצא הסרט שמחזיק באחת הסצנות הכי בלתי נשכחות בהוליווד מאז ומעולם (רמז: שרון סטון, חקירה ושילוב רגליים), ומביא את סיפורה של סופרת עשירה (סטון בתפקיד חייה) החשודה ברצח בן זוגה, והקשר האירוטי-פסיכי שנרקם בינה לבין הבלש (מייקל דאגלס) שממונה על חקירת רצח.

עיניים עצומות לרווחה

טום קרוז וניקול קידמן, יותר מזה? כן, יש יותר מזה. עיניים עצומות לרווחה של הבמאי סטנלי קובריק (התפוז המכני), עשה המון רעש כשיצא לבתי הקולנוע ב-1999, ובצדק. הסרט מביא את סיפורם של זוג נשוי שיוצא לבלות במסיבת ערב חג המולד ונסחף לשלל הרפתקאות מיניות, כשהקינוח במקרה הזה מגיע בדמותה של אורגיה רבת משתתפים שהפכה לסצנה הזכורה ביותר של אחד הסרטים הכי ארוטיים ומלאי תשוקה בתולדות הוליווד.

סליבר

תקציר בקצרה: בבניין רב קומות מתגורר לו צעיר מיליונר עם תחביב הצצה די חולני, שגורם לו לשתול מצלמות בכל חדר אפשרי (כולל מקלחות כמובן) בבניין שבבעלותו. האמת? כבר נשמע מעניין, ומכאן אנחנו רוצים לצרף לכם שוב את שרון סטון במותחן ארוטי שיצא שנה אחת בלבד אחרי אינסטינקט בסיסי, ומביא למסך פנטזיות ותשוקות מהסוג שתמיד חלמתם עליהם וכנראה לעולם לא תעיזו להגשים.

הורג אותם ברכות

לאלה מכם שעדיין זוכרים חסד נעורים להת'ר גראהםוסטין פאוורס), אנחנו ממליצים (ובחום) על הסרט הזה שיצא ב-2002 ויגרום לכם לקדם מגע בעזרת סיפורה של אליס (גראהם כמובן) שנתקלת בגבר זר ומסתורי בדרכה לעבודה, ויוצאת למסע חיפושים אחריו, כשבסופו היא מתגלגלת אל תוך רומן סוער ופרשיות מסתוריות.

  • עוד באותו נושא:
  • סרטים
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully