וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבת חינם

ירון רוולסצ'י

18.7.2013 / 8:17

רוצים להפתיע את בן הזוג לכבוד ט"ו באב? קבלו הצעות למתנות שלא ייקרעו לכם את הכיס

יש יום אחד בשנה בו המשפט הלעוס "שונא מתנות יחיה" הוא ממש לא רלוונטי – אנחנו מתכוונים כמובן לט"ו באב, יום האהבה, המתנות, המחוות והיום הזה בשנה בו אתם שוב שוברים את הראש איך להפתיע את בן או בת הזוג שלכם בצורה מקורית.

אז נכון, מקורי זה נחמד, אבל לפעמים, אתם יודעים איך זה, מקורי יכול להיות גם ממש יקר, ויחד עם המצב הכלכלי, הגזירות ושוטים של ערק שעולים כמו צימר בצפון, כולנו מוצאים את עצמנו בסופו של דבר מחפשים פתרונות איך לצמצם עלויות ולדאוג לפנק את עצמנו ואת בני הזוג שלנו במתנות שלא יגרמו לכיס להפוך לבור. בקיצור, תנו לכרטיס האשראי שלכם קצת מנוחה, תפעילו את הדמיון והיצירתיות וקחו כמה טיפים ועצות איך להפתיע את בן או בת הזוג שלכם בצורה מקורית וזולה.

טיול נוסטלגיה: זוכרים איך הכל התחיל ואיפה הייתה הנשיקה הראשונה שלכם? ברור שאתם זוכרים, ויום האהבה הוא בדיוק האפשרות לשחזר ולחזור אל כל אותם המקומות שהיו אבני דרך לאורך כל הזוגיות שלכם – הפתיעו את בן או בת הזוג עם טיול בו תבקרו במקומות אליהם יצאתם יחד בפעמים הראשונות, משם למקום בו התנשקתם לראשונה וכך הלאה. נוסטלגיה מעולם לא הרגה אף אחד, ובמקרה הספציפי הזה היא יכולה להפוך את יום האהבה שלכם לטיול זיכרונות רומנטי במיוחד.

מרתון סרטי אהבה: עם יד על הלב (בכל זאת, ט"ו באב) כמה פעמים בת הזוג שלך ניסתה לשכנע אותך לשבת ולראות יחד איתה את כל הקומדיות הרומנטיות והקטשיות שהוליווד יודעת לספק? אנחנו מרשים לעצמנו לנחש שלא מעט, ובדיוק בגלל זה ט"ו באב הוא היום בו תוכל להפתיע אותה ולהכין לה בעצמך ערב של צפייה משותפת בסרטי אהבה שהיא כל כך אוהבת ולקוות שבסוף ההקרנה תזכה לקבל מנה גדושה של אהבה בעצמך.

פיקניק: נכון, זה נשמע בנאלי ועם אווירת חסמב"ה, אבל בינינו, אין כמו לצאת בזוג אל הטבע, לקנות בקבוק יין טוב יחד עם כמה מפירות העונה הכי מוצלחת בשנה ופשוט לצאת ולחלוק רגע משותף. זה יכול להיות יער או ים, חורשה או פרדס, זה לא באמת משנה, העיקר שתצאו קצת מהגבולות המוכרים ולכו לנשום טבע, ביחד.

אילוסטרציה. ShutterStock
צאו לנשום טבע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ספר תמונות: פעם היו אלה האלבומים הכבדים עם תמונות הסטילס בהם היינו שומרים ומתעדים כל רגע בחיים. היום, עם העידן הדיגיטלי ששולט בעולם, רוב הזיכרונות שלנו נעים בין הפייסבוק לאייפון ולא מקבלים תיעוד ראוי. בדיוק בגלל זה, בטח תשמחו לשמוע שברחבי הרשת קיימות לא מעט חברות שמתמחות בספרי זיכרונות ובעזרתן תוכלו לעצב את האלבום שלכם דרך האינטרנט, ולקבל בדואר ספר תמונות בכריכה קשה שמהווה יופי של מתנה לבן או בת הזוג, ולזוגיות בכלל.

סדנת שוקולד ביתית: המצרכים: המון שוקולד. אופן ההכנה: ובכן, פה זה כבר תלוי בכם - אחרי שתדאגו למלא את הארונות בכל אופציית שוקולד אפשרית שתמצאו, תבחרו מה בא לכם ללבוש (או לא ללבוש) ותתחילו ליצור - תמיסו, תאכלו, תמרחו אחד על השני ובעיקר תהפכו את היום הזה למתוק בצורה הכי אישית שאפשר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
תתחילו לזלול. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

יום האהבה: כן, זה השם, וזו כבר סיבה מספיק טובה כדי להקדיש את היום הזה בדיוק למטרה הזו - ארגנו לבן או בת הזוג חופש מהעבודה, כבו פלאפונים, נעלו את עצמכם בבית אם צריך, וארגנו לעצמכם יום שמוקדש כל כולו לאהבה שלכם. תתקלחו יחד, פנקו אחד את השנייה בעיסוי טוב, בשלו יחד, ובגדול, קחו את היום הזה רק לעצמכם. אין מתנה טובה מזו ליום כזה.

סקס: הרי אי אפשר לסיים בלי זה. זו נשמעת כמו פעולה בנאלית שתגיע גם ככה בסופו של היום הזה, אבל זו בדיוק ההזדמנות שלכם לשדרג את העניין להעניק לבן או בת הזוג יופי של מתנה שהם לא ציפו לה - הסירו כל מחסום, צרפו צעצועים והגבירו ווליום. לא משנה מה, רק תדאגו שבמהלך האקט תקפידו להכניס משהו שיפתיע את הצד השני ויגרום לו לשמוח שט"ו באב הגיע. חג שמח.

אילוסטרציה. ShutterStock
שדרגו את הסקס שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully