וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לך יום הולדת? אז מאיפה הבלונים?"

כרמי צדוק

11.7.2013 / 13:13

אם אתם רוצים להתחיל עם מישהי, כדאי שתחשבו טוב מה לומר. לפניכם של משפטי הפתיחה הכי גרועים שיש

ישנו משפט מפורסם שאומר "חיים ומוות ביד הלשון", אז נכון שאמנם לא תמותו, אך אם לא תדעו כיצד להשתמש במילים שלכם בחוכמה, אתם עלולים להפסיד בני זוג פוטנציאלים. רושם ראשוני הוא הכי קובע, ואם הצד השני יחשוב שאתם אידיוטים בגלל שהשתמשתם במשפט התחלה גרוע, אתם עשויים לאבד כל סיכוי לקשר. לכן כדאי לשקול מילים ולהפעיל מסננת בין המוח לפה. לפניכם כל המשפטים שכדאי להימנע כאשר אתם מנסים להתחיל עם מישהו.

"איזה ציצים. תגידי זה מעשה הטבע?" בימינו גברים רבים לא ממש מחכים לשלב מתקדם בכדי לשאול שאלות אינטימיות, וכך למעשה מרשים לעצמם לומר כל אשר על ליבם, ללא כל צנזורה או מחשבה. אם תשאלו כזו שאלה, כנראה שתזכו להתעלמות מוחלטת ולסירוב נחרץ. אלא אם כן קוראים לכם ד"ר קליין, אין שום סיבה שתשאלו את השאלה המביכה הזאת.

"תגידי אבא שלך..." תגידי אבא שלך פסל? אז איך יצאה לו כזו יצירת אומנות? תגידי אבא שלך זה צ'ארלי? אז איך יצאה לו כזו מלאכית"? משפטים מהסוג הזה צריכים להיכחד מן העולם. אנשים שמתחילים ככה שיחה צפויים לנחול אכזבה גדולה, ואפילו להיות מושא ללעג. זה נכון שאותם משפטים די משעשעים, אבל הם מראים על חוסר רצינות, ואפילו טיפשות מסויימת. ולא, אבא שלה לא מחבל. היא סתם פצצה. מה שכן, אבא שלה מתאגרף, אז כדאי שתיזהר.

אילוסטרציה. ShutterStock
זה סיליקון או טבעי? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"אז מה בחורה יפה כמוך עושה במקום כזה?" מדובר ככל הנראה במשפט הכי שחוק שיש. קודם כל, מה אתה מצפה שהיא תענה לך על שאלה כזאת? האם מדובר במקום שרק מכוערות מגיעות אליו והיא יחידת סגולה? ומה אתה עושה במקום הזה, בכלל? מי אתה ומה אתה רוצה ממנה? בקיצור, אם אתה לא רוצה שהיא תעזוב את המקום הזה בגללך, פשוט אל תשתמש במשפט פתיחה כזה.

"רוצה את מספר הטלפון שלי?" יש כאלה אנשים שלא מבקשים מהצד השני את מספר הטלפון שלהם אלא פשוט מנדבים את המספר של עצמם. זו ממש לא דרך מומלצת להתחיל עם מישהו. תנו לצד השני לבקש את מספר הטלפון שלכם, או כל פרט אחר שבעזרתו הוא יוכל לקבל את פרטי ההתקשרות שלכם. או לחילופין, בקשו פרטים מהצד השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סלולרי. ShutterStock
לשאול אם היא רוצה את מספר הטלפון שלך זה די פאתט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"מאיפה את מוכרת לי? יש מצב שיצאנו פעם?" מדובר בטעות ענקית, במיוחד כאשר אתם סתם ממציאים והצד השני בכלל לא מוכר לכם. משפט שכזה גורם לאדם שמולכם לחשוב שיצאתם עם כל כך הרבה אנשים, שאתם אפילו לא מסוגלים לזכור האם האדם שמולכם הוא גם חלק מאותה רשימה מפוקפקת. עדיף פשוט לומר: "אנחנו לא מכירים, אבל מאוד אשמח להכיר אותך".

"בוא'נה, את אחלה כוסית"- יש אולי בנות שייתפסו את המילה 'כוסית' כמחמאה, אבל בנות אחרות כדוגמת אורלי וילנאי עשויות לחשוב שמדובר בהערה סקסיסטית ופוגענית. אם אתה רוצה להחמיא, עדיף שתגיד לבחורה שהיא מאוד יפה ומקסימה, ולא תשתמש במילה שמקורה באיבר המין של האישה. במיוחד אם אתה רמטכ"ל לשעבר ונשוי.

אילוסטרציה. ShutterStock
כוסית זה לא תמיד מחמאה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully