וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אז מה אתה אוהב במיטה?"

כרמי צדוק

10.7.2013 / 8:26

יצאתם לדייט? כדאי שתשימו לב טוב טוב מה יוצא לכם מהפה. קבלו את כל המשפטים שאסור לכם לומר לצד השני בהיכרות ראשונית

קבעתם לצאת למסעדה טובה ואתם מאוד מתרגשים. הכנתם מראש נושאי שיחה בתקווה שלא תיווצר שתיקה מביכה, ואתם מייחלים שהדייט שלכם הוא האחד שחיכיתם לו. חשוב לזכור שמלבד רשימת הנושאים שכדאי לדבר עליהם, יש כמה נושאים שאסור לדבר עליהם. כשמכירים מישהו חדש בו אתם מעוניינים, עליכם להיות ערניים במיוחד למילים שלכם. אם תאמרו משפט או שניים שאינם במקום, אתם עלולים לספוג נוק אאוט כואב בין רגע. אז כדי שתסיימו את הדייט הזה בניצחון מוחץ ולא בתבוסה משפילה, לפניכם משפטים שכדאי להימנע מהם בהיכרות הראשונית.

"כמה את/ה מרוויח?" שאלות כאלה כלל לא מתאימות בפגישה הראשונה וגם לא השלישית. יש תרבויות בחו"ל אצלהן שאלה כזו נחשבת כחוצפה ועלבון בל יעבור. בן אדם שזה עתה שוחחתם איתו לראשונה, מצפה שתתעניינו בחיי היום שלו ובתחביבים, אך שלא תדחפו לעניינים פרטיים מידיי, שלא נוגעים לכם (לפחות בשלב הזה). אתם יכולים לשאול מהו עיסוק של הדייט שלכם, אך לא להיכנס למספרים.

"כמה בני זוג היו לך?" ישנם דברים שלא מדברים עליהם, מעין חוקים בלתי כתובים. אם הפרטנר שאיתכם ירצה לשתף אתכם במידע הזה, הוא כבר יעשה זאת מיוזמתו החופשית. גם כשנמצאים בשלב רציני בזוגיות, לא תמיד יודעים כמה אקסים היו לבן הזוג. לפעמים גם אלה שכבר חושפים את המספר, מנפחים או מפחיתים אותו. האמת שזה לא רלוונטי מהי רשימת האקסים של הצד השני, אלא מה שחשוב הוא שאתם לא תהיו חלק מהרשימה.

אילוסטרציות כסף. ShutterStock
אל תיכנסי לו לכיס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"אני ממש שונא שמאלנים" אתם בוודאי לא רוצים להיתפס בעיני הדייט שלכם כאנשים קיצוניים. לכן כדאי להימנע מכל מיני ביטויי גזענות ופסילה של דעות אישיות או פוליטיות. בהמשך אתם יכולים להציג את הדעות שלכם, אבל בהתחלה לא כדאי להישמע נחרצים כל כך. גם כאשר חושפים את המחשבות שלכם, תזכרו שהצד השני עשוי לא להסכים ולחשוב כמוכם.

"יש לי המון בעיות בחיים" טבע האדם היא לרצות להיות עם מישהו מצליח ואופטימי. אם תשוחחו רק על הבעיות שמציפות את חייכם, כנראה שהצד השני לא ממש ירצה לקדם את הקשר שלכם. יש משפט שאומר שאף אחד לא רוצה להיכנס למיטה חולה, לכן, גם אם באמת יש לכם המון בעיות, אין צורך להציג את כולן, ובטח שלא בשלבי ההיכרות הראשונים, כאשר אתם למעשה צריכים "למכור" את עצמכם, ולא להרחיק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
אוי, כמה צרות יש לי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"אז מה את/ה הכי אוהב במיטה?" לא, אנחנו לא מתכוונים לבחירה בין שמיכת הפיקה לכרית הנוצות, אלא להעדפות מיניות, עליהן אסור בתכלית האיסור לדבר. זו שאלה אישית מדי להיכרות ראשונית. אם יתמזל מזלכם ותהפכו לבני זוג, תוכלו לשאול ולבדוק בעצמכם מהן ההעדפות האינטימיות של בני הזוג שלכם בנושא הזה.

"אני קשור מאוד להורים" עדיף שתשמשו במילים אחרות כמו "אוהבים את ההורים", ולא במילה "קשור" שעלולה להציג אתכם כאנשים נתמכים, או כאלה שנעזרים ותלויים מאוד בהורים שלהם. באופן כללי, אפשר קצת לחכות לפני שתוציאו מהפה את המילים "אבא ואמא שלי". אתם רק מכירים, לכן כדאי להתמקד זה בזו, ולא בבני משפחה, ובטח שלא בהורים שלכם. אם הקשר יצליח, יהיה לכם גם מספיק זמן לזה.

"קשה לי עם מחויבויות" אם הטלתם כזו פצצה, כנראה שגם הצד השני יהיה דרמטי ויחתוך ישר (אלא אם כן זה הדדי). רוב האנשים מחפשים מחויבות ויציבות, ואם תאמרו שאתם מתקשים להישאר מחויבים ונאמנים לאדם אחד, אתם מציבים לעצמכם מחסום. אם אתם לא רוצים להסתיר את הקושי שלכם, אתם יכולים לומר שהיו לכם מערכות יחסים קצרות, אך לא להתבטא בצורה כזו שרק תדחה את הסיכוי למצוא אהבה.

מלכת סאדו. ShutterStock
דייט ראשון זה לא הזמן לברר אם היא אוהבת סאדו מאזו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully