וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות היא לא מילה גסה

ירון רוולסצ'י

3.7.2013 / 8:26

מתכננים לטוס לחו"ל? אם נמאס לכם ממוזיאונים שגרתיים לאמנות והיסטוריה, אנחנו ממליצים לכם להגיע למוזיאוני הסקס הפזורים ברחבי העולם. את הסיור הזה אתם לא תשכחו

אחת הפעולות הכי חביבות על ישראלים מאז ומתמיד, היא לא להיות בישראל. למרות המצב הכלכלי, ההפגנות והגזירות, נראה שגם השנה מאות אלפי דרכונים כחולים יעשו את דרכם דרך המזרקה העגולה והטרמינלים הבלתי נגמרים בדרכם אל חופשה מעבר לים.

ביקור בחו"ל, בין אם הוא תחת טיול מאורגן או סתם סוף שבוע זוגי ורומנטי, תמיד יכיל בתוכו את הנקודות שהן חובה: פסל החירות בניו יורק, שדרות הראמבלס בברצלונה ושער הניצחון בפריז - כן, אין דרך להימנע מזה, יש לכם V לסמן ותמונות שחייבים להעלות לפייסבוק. אחד המוקדים שכל יעד תיירות אמיתי לא יכול להתקיים בלעדיו, הוא ללא ספק המוזיאון - סיבוב קצר בלובר, או קריצה קטנה לדאלי. אז במיוחד בשביל הגיוון ובעיקר כדי להכניס קצת חמימות לחוויה התרבותית שלכם, קחו לכם כמה המלצות למספר מוזיאונים סקסיים מסביב לעולם שמוקדשים כולם לפעולה הכי אהובה על המין האנושי.

מוזיאון הארוטיקה בברלין

אם בא לכם לדעת איפה הכל התחיל ומה באמת מספרת ההיסטוריה על תולדות הארוטיקה האנושית, המוזיאון הזה בברלין ידאג לענות לכם על כל השאלות שאתם ממש לא מתביישים לשאול - יותר מ-5000 מוצגים תמצאו במוזיאון, חלקם עשו את כל הדרך מאסיה ואפריקה, ואחרים תפסו מטוס מדרום אמריקה, ביניהם מיכלי שתייה שנוצרו לפני 2000 שנה בפרו ומעוצבים בצורות שונות של איברי מין. מסקרן.

כתובת: Joachimstaler Strasse 4

מוזיאון הסקס בברצלונה

אתם חייבים להודות שבספרדית זה עובד יותר טוב, יש משהו בשפה הזאת שעושה את העבודה, בטח ובטח כשזה נוגע לסקס. בקיצור, אם היא מחזיקה בקבוצת הכדורגל הטובה בעולם, ברצלונה חייבת להציג גם מוזיאון סקס ראוי. איך זה קשור? מה זה משנה - גם במוזיאון הזה היסטוריית הסקס מקבלת את הכבוד הראוי לה עם התייחסות רצינית למיניות בימי יוון העתיקה, אבל גם ההווה מקבל מקום של כבוד עם שורת טלפונים בהם תוכלו לבצע שיחות ארוטיות ללא תשלום נוסף.

כתובת: שדרות Las Ramblas 96

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מוזיאון הסקס בניו יורק

לא מעט קשיים עבר מוזיאון הסקס בניו יורק לפני פתיחתו, אחרי שלא מעט אמריקאים שמרנים התנגדו לרעיון בזעם. בסופו של דבר, מדובר באמריקה, וב-2002, פתח המוזיאון את שעריו, כשמאז הוא מציג תערוכה קבועה שמכילה למעלה מ-15.000 מיצגים שכוללים סרטים, תחפושות ויצירות אומנות יחד עם תערוכות מתחלפות שעוסקות כל כולן בפעולה האהובה במיוחד על בני אנוש, כשגם סקס בעולם החיות מקבל מדי פעם התייחסות בתערוכות מיוחדות בנושא.

כתובת: Fifth Avenue 233, Manhattan

מוזיאון הסקס באמסטרדם

קודם כל, אתם באמסטרדם, זו כבר נקודת פתיחה טובה. אז אם סיבוב בחלונות האדומים יחד עם ישיבה קלילה בקופי שופ הם חלק מהתוכניות שלכם, כדאי מאוד שתקנחו עם ביקור במוזיאון הסקס באמסטרדם ששוכן במבנה עתיק מהמאה ה-17, עם מוצגים שקשורים דווקא למאה ה-20: סרטים, פסלים, צילומים, ואביזרים ארוטיים מחכים לכם במוזיאון שבנוי כמו מבוך מלא חדרים ומסדרונות, ויהיה זה שיסגור לכם את פינת התרבות בביקור בעיר הכי כייפית בעולם.

כתובת: Damrak 18

מוזיאון הארוטיקה בפריז

כבר בתמונה שתקבל אתכם באתר הרשמי של המוזיאון, תקבלו מושג שיש לכם כאן עסק עם מוזיאון לא רגיל (אבל כזה שעושה חשק ללכת בו לאיבוד). מיקומו של המוזיאון, לא רחוק מהמולן רוז', אזור שבעבר ידע ימים יפים יותר, יעזור לכם להיכנס לאווירה. אחרי שתתחילו לצעוד בו יתגלו בפניכם ארבע תערוכות קבועות שעוסקות בארוטיקה בת ימינו לצד מוצגים שעוסקים בקדושת המין, עם נגיעות של בתי בושת ופסלים של אמנים נחשבים.

כתובת: 72, Boulevard de Clichy

מוזיאון מכונות הסקס בפראג

פראג הפכה בשנים האחרונות ליעד זול ומבוקש לזוגות צעירים (וגם מבוגרים) שמחפשים סוף שבוע רומנטי עם ניחוח אירופאי. מוזיאון מכונות הסקס בעיר ידאג לסגור לכם את הפינה הכי חשובה ברומנטיקה שבאתם לחפש. מכונות סקס שונות, יחד עם גלריית תמונות ואולמות הקרנה (שדי ברור מה מוקרן בהם) הם בעיקר מה שמחכה לכם במוזיאון שממוקם בלב העיר העתיקה של פראג, כשגם תערוכות שונות ומתחלפות ילוו את הביקור שלכם באחד המוזיאונים המסקרנים והמיוחדים באירופה.

כתובת: Melantrichova 18, 11000, Praha 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully