וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה מעבר למשרד

2.7.2013 / 9:39

נדלקת על הבוסית שלך? רואה החשבון מהמשרד לידך ממש עושה לך את זה? קבלו טיפים איך לנהל בצורה נכונה זוגיות במקום העבודה

אם יש שני דברים שנהיה יותר ויותר קשה למצוא היום, הם עבודה טובה וזוגיות טובה. למרות שיש כאלה שזה בא להם בקלות, רובנו צריכים לעבור כמה וכמה מדורי גיהנום בדרך. אנחנו מוצאים את עצמנו פעם אחר פעם מתלבשים יפה, מכינים מראש את מה שאנחנו הולכים להגיד, מורידים את הדרישות כל פעם עוד קצת ובכל זאת משהו שם לא מסתדר. אולי בגלל זה, זה כל כך מפתה לשלב בין שני הדברים, עבודה וזוגיות. במסגרת העבודה אפשר להכיר אנשים מעבר לרושם הראשוני של המראה החיצוני (סוג של דייט בחשיכה, רק בלי החשיכה, הדייט וירון ברובינסקי).

אבל לא משנה מה הסיבה, זוגיות בעבודה תמיד הייתה וכנראה תמיד תהיה נושא שנוי במחלוקת. יש שיגידו שזאת טעות טרגית ויש שיגידו לכם ללכת אחרי הלב (למרות שיש סיכוי טוב שהוא יוביל אתכם ללשכת האבטלה). אך אם בכל זאת אתם מרגישים שזה שווה את זה והגיע הזמן לערבב קצת ביזנס ופלז'ר אז הנה כמה נקודות מרכזיות שיש לשים לב אליהן.

הכלל הראשון של זוגיות בעבודה- אתה לא מדבר על זוגיות בעבודה:
לרכילות במקום סגור יש פוטנציאל הרסני אדיר על כל קשר חדש או כזה שהוא עוד לא מספיק יציב. אז נכון, אתם לא באמת תשמרו על זה כסוד מדינה וברור שתספרו לכל מיני אנשים בסביבה שלכם. יתר על כן, כשתתחילו להסתובב ביחד בעבודה יש סיכוי שתעוררו יותר עניין משקית סופר צפה בים. בכל זאת חשוב שתנסו לצמצם את כמות הפרטים שאתם משתפים עם עמיתים לעבודה, ואם כבר אתם חייבים לשתף במשהו- שתפו בעובדות היבשות והמשעממות. שיתוף בפרטים עסיסיים מידי, או עם האנשים הלא נכונים עלול להוביל לרמת מבוכה מסוימת בעבודה, ריבים, פרידה לא נעימה, פיטורים ובכי, הרבה בכי.

ראיון אינטימי:
כמו בכל ראיון עבודה גם בתחילת קשר, בדייט הראשו אנשים נוטים, איך לומר בעדינות, לייפות מעט את האמת. הם טוענים שהם יותר מצליחים ממה שהם, שיש להם יותר כישורים ממה שבאמת יש להם, שהניסיון שלהם יותר עשיר ומרגש וכן הלאה. אך כשאתם יוצאים עם מישהו ממקום העבודה שלכם, כדאי לכם לזכור שסביר להניח שהוא כבר יודע עליכם כל מיני דברים (ולא רק כי הוא פיסבק אתכם) כך שכל ניסיון שלכם לייפות את האמת, לא ממש יתקבל בברכה. כמובן שלא צריך לקחת את זה לקיצוניות השנייה ולספר לו בדייט הראשון שאת גרה עם שבעה חתולים, רק אומרת.

אילוסטרציה. ShutterStock
תשתדלו לשמור כמה דברים לעצמכם ולא לחלוק עם יתר העובדים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ניסיון קודם:
הסיכויים שהקשר שלכם בעבודה יצליח, יורדים משמעותית ככל שיש לכם יותר ניסיון בקשרים באותו מקום עבודה. לא צריך להיות גאון בשביל להבין למה נוכחות של אקסים יכולה רק להזיק. אז רק תנסו לזכור שאקסים או אקסיות במקום עבודה זה לא כמו נקודות של נוסע מתמיד, וצבירה שלהם לא תזכה אתכם בפרס, מקסימום בהרפס.

שעות העבודה:
בעיה נפוצה בזוגיות במקום העבודה היא השעות המרובות שאתם הולכים לראות ולבלות אחד עם השני. כמובן שבהתחלה זה נראה לא מאיים ואפילו כיף גדול. תוכלו לנסוע ביחד לעבודה, לקחת הפסקות ביחד, לרכל על אנשים מהמשרד, אולי אפילו לעשות איזה קוויקי מידי פעם (בהנחה שאתם לא עובדים בגן ילדים) ובאופן כללי יש הרגשה ששגרת היומיום האפורה שלכם הולכת להיות הרבה יותר צבעונית. זה בהחלט נכון, אבל לא לאורך זמן. כי אחרי הכל, זאת עבודה שאתם הולכים לקחת הביתה בערבים, בסופ"שים, בחגים ואם ירצה השם אפילו להורים. כך שאם לא תנהלו את כל הזמן המשותף שלכם נכון, השיחות הכיפיות שלכם עלולות להפוך למשעממות, צפויות ומאולצות, והקשר שלכם ירגיש חנוק, מעיק ודביק. אז על מנת שהתשוקה שלכם לא תדעך מהר יותר מאהדת הציבור כלפי יאיר לפיד, מומלץ להשתדל להפריד כוחות בעבודה ולהפחית עד כמה שניתן את הזמן שלכם ביחד במשרד.
אם עדיין אתם חושבים שהקשר הזה מצדיק את כל הטרחה, כנראה שהוא כן, או שאתם פשוט צריכים לצאת יותר. בכל אופן שיהיה בהצלחה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
מומלץ לתת מרחב אחד לשנייה במקום העבודה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully