וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמי, קצת השמנת"

כרמי צדוק

27.6.2013 / 8:59

רוצה שהאישה שלך לא תזרוק אותך? לפניך כל המשפטים שאסור לך לומר לה. אתה עוד תודה לנו

אומרים שחיים ומוות ביד הלשון, והמשפט הזה נכון במיוחד בכל מה שקשור למין הנשי. נשים הן עם רגיש, זה ידוע, ומספיקה מילה אחת לא במקום כדי שתמצא את עצמך מורחק מהמיטה הזוגית וישן על הספה בסלון. אז כדי להימנע מריבים, צעקות או חלילה וחס פרידה, מוגשים לפניכם, גברברים יקרים, שמונה משפטים שכל אישה שונאת לשמוע. נא להפנים ולסגור את הפה כשאחד המשפטים האלה עולה לכם לראש (אפשר לפתוח אותו שוב, רק בשביל לתת לה מחמאות, כמובן).

"מי זה הבחור הזה שהצטלמת איתו?" אתם עשויים לעיתים למצוא את בת הזוג שלכם מתויגת עם בנים שהם לא אתם, ולהיווכח כמה חברים יש לה בפייסבוק שדלוקים עליה. הדרך להתמודד עם הנושא היא פשוט לשאול "מה יש לך ידיד גיי חדש?" נסו ללכת בדרך הפוכה לגמרי מברירת המחדל שלכם. ככה תפתחו את הנושא בעדינות ובנות הזוג יסבירו מי זה אותו בן אדם.

"גדל לך התחת" או כל הערה אחרת על איברים מסוימים בגוף שסובלים מגדילה/ הידלדלות וכדומה. אל תעזו לדבר על כך. משפט שכזה פוגע מאוד ועשוי להיחקק בזיכרון לתקופה ארוכה. רצוי פשוט להציע לבנות הזוג ללכת להליכה עם חברות (בזמן שאתם מסדרים את הבית!). ובמקום להעיר, תתרגלו להחמיא: "אני מת על הבטן היפה שלך".

אילסוטרציה. ShutterStock
אני לא מאמינה שהעלבת עכשיו את התחת שלי! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"תכיני לי אוכל!" בנות הזוג הן לא השפיות הפרטיות שלכם, ובטח לא עובדות אצלכם. יש דרך לבקש כל דבר. אם אתם רוצים לאכול או שתדאגו לזה בעצמכם, או שתבקשו בצורה מנומסת. אל תצאו מתוך נקודת הנחה ש"חייבים לכם". אפשר לומר: "מאמי אולי תכיני משהו לשנינו? אני אשטוף את הכלים אחר כך". פשוט אסור לתת את התחושה שהכל נופל על בנות הזוג. תושיטו יד, ותקבלו את מה שאתם רוצים.

"את קונה יותר מידי בגדים!" כל עוד לא מבזבזים את הכספים האישיים שלכם על בסיס קבוע, זה לא עניינכם על מה בנות הזוג מוציאות את משכורתן. כל אחד בוחר מה לקנות. במקום להתנגד לכך, תתעניינו (או לפחות תנסו להעמיד פנים) ותשאלו "השמלה הזאת חדשה? היא ממש יפה עלייך". בנות הזוג יהיו מופתעות ויעריכו אתכם על כך ששמתם לב.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אילוסטרציה. ShutterStock
מי אתה שתגיד לי שהפרזתי בקניות ב"אסוס"?! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"זה מאריך לי את הדרך, תבואי באוטובוס!" אם בנות הזוג רגילות שאתם אוספים אותן כשהן מבקשות, אבל הפעם זה לא מסתדר לכם, כדאי להתנסח בצורה אחרת. אפשר להתבטא בצורה נעימה יותר ולומר משפט כמו "מאמי יהיה הרבה יותר קל לשנינו אם תוכלי הפעם להגיע ישר לשם", העיקר לא לגרום לבנות הזוג להרגיש כאילו הן מטרידות אתכם ואתם "עושים להן טובה".

"אני מעדיף לראות כדורגל" ברגע שאתם מחליטים לסרב להצעות של בנות הזוג ללכת למסעדה או לבלות עם חברים משותפים, ועוד בתירוץ שיש משהו בטלוויזיה, הן מרגישות שהן בעדיפות שנייה. אם על בסיס שבועי יש משחק, נסו להגיע לפשרות: כשמשודר משחק של קבוצה שאתם פחות אוהבים וותרו עליו ותצאו עם בנות הזוג, ושבוע אחר שבו משודר משחק חשוב תישארו בבית לצפות בו. העיקר שתמצאו פתרון משותף ששניכם מסכימים עליו.

אילוסטרציה. ShutterStock
תנסה לוותר לפעמים על הכדורגל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"נועה נראית ממש טוב" נשים ממש לא רוצות לשמוע אתכם מרעיפים מחמאות על החברות שלהן. זה אומר שאתם נועצים בהן יותר מידי מבטים, ואולי אפילו חושבים שהן יפות יותר מבת הזוג. במקרה הזה אין משפטי תחליף, עדיף פשוט לא לדבר על הנושא או לומר "פעם היא הייתה נראית לא טוב, עכשיו היא בסדר". בכל מקרה למען הסדר הטוב ושלום הבית, אל תכנסו לפינות האלה.

"למה את לא מבקשת קידום או העלאה?" למרות שאתם בני זוג זה לא נותן לכם את הזכות לנדנד בנושא הזה. יש נושאים שעדיף לא להתערב בהם, כנראה שיש סיבה לכך שהנשים שלכן לא עושות זאת כעת. אם זה מטריד אתכם, אפשר לשאול "אני חושב שאת ראויה להרבה יותר. מה את חושבת על זה?". בכל מקרה אל תעלו את הנושא לעיתים קרובות.

אילוסטרציה. ShutterStock
אה, אז נועה יותר יפה ממני?! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully