וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות בחוף הים

מימס

16.6.2013 / 8:45

חבשו כובע, מרחו קרם הגנה וצאו למצוא את האחד או האחת שיצעדו איתכם לעבר השקיעה, או לפחות יקנו לכם ארטיק. כל הטיפים איך למצוא אהבה בחוף הים

הקיץ פה בערך מחודש פברואר ומזמן לנו אין ספור הזדמנויות להציג את מרכולתנו בחופי ישראל. לא לשווא הפכו החופים לקלישאה רומנטית – ואחת שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. יש משהו בחוף הים שגורם לנו לרצות להתחבר. אולי זה החול בין האצבעות ברגליים שלרגע מזכיר לנו ליהנות ממה שיש לחיים להציע, אולי זה האופק הכחול שכמו דורש שנביט אליו עם אדם קרוב ואולי זו השמש שתורמת לניקוי הראש, אבל מה שבטוח זה שכל האנשים הלבושים למחצה תורמים את חלקם הנכבד ליצירת האווירה.אז הנה טיפים שיעזרו לכם למצוא על החוף בן זוג פוטנציאלי.

מה כן לעשות

התמקמתם בדיוק מחוץ לטווח של שחקני המטקות, פרשתם מגבת על החול וקברתם את הסמארטפון עמוק בתיק כשעולמכם נרעד: בן אדם יפהפה ומסקרן משתזף לבדו על המחצלת שלידכם ואתם לא יכולים להישאר אדישים. אתם מיד מדמיינים את עצמכם רצים אליו בסלואו מושן, קולו של אנדראה בוצ'לי מעודד אתכם ואין שום צדפים נסתרים וחדים בחול הרך שיהרסו הכל.
כדי להפוך את הפנטזיה למציאות, כדאי לזכור להוריד את הטונים. אתם כבר ערומים, אז נשאר רק להוכיח שאתם לא אנסים פוטנציאליים.

לפניכם שתי טקטיקות ציד אפשריות:
אתם יכולים להתחיל בשיחה על השמש היוקדת, הילדים שזורקים חול רטוב, הכפכפים הלא נוחים שקניתם במיוחד לכבוד המאורע או מחירי החנייה המופקעים בכניסה לחוף. זה כנראה לא יהפוך אתכם לזכירים במיוחד, אבל זו דרך לגיטמית להתחיל שיחה עם זר גמור.

אם מתחשק לכם להשקיע קצת יותר ולהגדיל את סיכויי הרבייה שלכם, העדיפו להיות שכנים מנומסים-אך-נחושים לחוף:
בחיר לבכם בדיוק מקים שמשיה? בררו אם הוא זקוק לעזרה. הבאתם שזיפים קרירים מהבית? הציעו לו אחד. הולכים לקנות לעצמכם גלידה? אל תפחדו להפתיע ופרגנו שלגון לאהובכם המיוחל, גם אם לא יצא לכם מזה מספר טלפון.

אם הצלחתם לפצוח בשיחה אבל לא זכיתם להיענות הרומנטית לה קיוויתם, תחקרו את בחיר לבכם על תדירות ביקוריו בים. זו לא הזמנה להפוך לסטוקרים שלו, אבל אולי אם יראה אתכם משתזפים מדי פעם, החום הלוהט יעשה את שלו והוא יתאהב בכם בסופו של דבר.

מה לא לעשות

יש הרבה דברים שאסור לעשות אם מנסים להרשים את בחיר לבכם, אבל הם רבים מכדי למנות בטור אחד, אז הנה רשימה חלקית:
אל תציעו למרוח להם שמן על הגב, אל תעיפו עליהם חול, אל תשמיעו מוזיקה בקולי קולות ואל תתחילו לזמר איתה, אל תאפרו את הסיגריה שלכם על החול לידם, אל תגעו לעצמכם בפטמות כשאתם יוצאים מהמים, אל תירקו, אל תטנפו את החוף בעטיפות של גלידה ושקיות צ'יפס, אל תבקשו מהם לשמור לכם על התיק, אל תעשו מלא פוזות מביכות לתמונה שאתם עומדים להעלות לאינסטגרם, אל תבהו באיברי המין שלהם, אל תשאלו אותם אם אתם אדומים מהשמש, אל תסדרו את בגד הים מול הפרצוף שלהם ואל תגנבו להם את האוטו.

פעלתם על פי החוקים ועדיין נתקלתם בסירוב? אולי בגד הים שלכם קצת צמוד מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully