וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטמין מין

13.6.2013 / 8:30

סקס זה לא רק העונג הכי גדול שיש, אלא גם תרופה טובה נגד מחלות: מצמצום הסיכוי להתקפי לב ועד הפחתת כאבים, בואו לגלות איך הסקס עוזר לבריאות שלכם

אמרה מפורסמת אומרת שלא כדאי להכניס ראש בריא למיטה חולה, אבל האמת היא שאם אתם עושים סקס במיטה הזאת אתם דווקא תהיו בריאים יותר. מחקרים רפואיים שונים מצביעים על כך שקיום יחסי מין משפר את הבריאות ומונע מחלות. אז נכון שרובנו לא צריכים תמריץ בריאותי בשביל לעשות סקס, אבל תמיד טוב לדעת שבזמן שאתם שוכבים אחד עם השנייה, אתם מחזקים לעצמכם את המערכת החיסונית (זאת בהנחה ששניכם נקיים מאיידס). קבלו את כל הסיבות הבריאותיות מדוע כדאי לכם להכניס את הסקס לתפריט היומי שלכם:

מונע הצטננות
מסתבר שסקס זה הפיתרון לאף מנוזל וקול צרוד כמו של "סופר נני". קיום יחסי מין פעם או פעמיים בשבוע נמצא קשור לרמות גבוהות של נוגדן הנקרא אימונוגלובלין שיכול להגן מפני הצטננות וזיהומים אחרים. אז בפעם הבאה שהאמא הפולנייה שלכם מתעקשת שתתלבשו טוב בחורף כדי שלא תתקררו, תגידו לה: "זה בסדר. עשינו כבר סקס. תודה, אמא".

שורף קלוריות
אם אתם מפנטזים להיכנס לבגד הים שלא לבשתם מאז שהייתם טינאג'רים מחוצ'קנים בתיכון, אז מומלץ שתעשו סקס. שלושים דקות של קיום יחסי מין שורפים בממוצע 144 קלוריות. זה אולי נשמע ממש מעט, אבל אם תקיימו 62 מפגשי סקס של חצי שעה כל מפגש, תוכלו לשרוף 8,928 קלוריות- שזה אומר לאבד כמעט קילו ממשקל גופכם. אה ורק לשם הבהרה: לשכב על המיטה כמו גופה מבלי לזוז זה לא נחשב.

אילוסטרציה. ShutterStock
עוד סביבוב אחד ויהיה לי גוף כמו של דוגמנית מסלול. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

צמצום הסיכוי להתקפי לב
אנשים רבים שצפו בפרק 9 של "משחקי הכס" קבלו התקף לב קטן, אבל אם הם היו עושים סקס תוך כדי יש מצב שהחתונה האדומה לא הייתה מזיזה להם. לפי מחקר בריטי, לגברים שקיימו יחסי מין פעמיים או יותר בשבוע היה סיכוי נמוך בחצי לקבל התקף לב קטלני מאשר גברים שקיימו יחסי מין פחות מפעם בחודש. יש לציין שהמחקר לא בדק מה קורה אם הגבר שוכב עם בר רפאלי. האם אז אין סיכוי גבוה יותר לחטוף התקף לב?

הפחתת כאבים
אתה מנסה לשכנע אותה להשתעשע קצת והיא אומרת ש"כואב לה הראש"? הנה עובדה מדעית שתחסל לה את התירוץ הזה: כאשר מקיימים יחסי מין וחווים אורגזמה, משתחרר בגוף הורמון הנקרא אוקסיטוצין. הורמון זה מחזק את משככי הכאבים של הגוף, האנדורפינים, ועוזר להפחית כאבי ראש, כאבי מפרקים ואפילו כאבי ווסת. מה שכן, אם אתם מתנסים בתנוחות אקרובטיות מ"הקמה סוטרה" אתם עלולים לחוות כאב מסוג אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילוסטרציה. ShutterStock
יותר טוב מאקמול. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שרירי רצפת אגן חזקים יותר
בנות, אם אתן רוצות למנוע את הסיכוי לבריחת שתן כשתהיו מבוגרות יותר, עליכן לעבוד על שרירי רצפת האגן בזמן קיום יחסי מין. עבודה על השרירים האלו גם ימנעו מכן את הצורך בחיתולים וגם יגבירו את ההנאה המינית שלכן. מה רע? כדי לבצע חיזוק של שרירי רצפת האגן, יש להדק את השרירים האלה כאילו שאתן מנסות למנוע את זרימת השתן. ספרו עד 3 ואז הרפו. בהצלחה!

הפחתת הסיכוי לסרטן הערמונית
מחקרים מראים כי גברים שגומרים לעיתים קרובות, במיוחד אם הם בני 20 פלוס, עשויים להפחית את הסיכוי לחלות בסרטן הערמונית בשלב מאוחר יותר בחיים. מחקר שפורסם בכתב העת של איגוד הרפואה האמריקאי מצא כי לגברים שהיו 21 או יותר פליטות בחודש היה פחות סיכוי לחלות בסרטן ערמונית מאלה שהיו להם 4-7 פליטות לחודש. בקיצור גברים יקרים, תפלטו. רק לא מהר מדי, אוקיי?

הורדת לחץ דם
אם אתם עצבניים ולחוצים יותר מטהוניה מ"האח הגדול", אולי כדאי שתיכנסו עם הפרטנר לסשן סקס לוהט. מחקרים הראו כי אנשים שמנהלים סקס לעיתים קרובות מגיבים בצורה טובה יותר ללחץ מאשר אנשים שמקיימים יחסי מין לעיתים רחוקות. בנוסף, לאנשים פעילים מינית יש לחץ דם נמוך יותר, וכך מצטמצם גם הסיכון לאי ספיקת לב, להתקף לב, למפרצת ולמחלת כליות כרונית (CKD). אז תעשו הרבה סקס ושיהיה לכם לבריאות!

אילוסטרציה. ShutterStock
הוא לא יודע, אבל אני מפעילה את שרירי רצפת האגן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully