וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים ממאדים

ויקטוריו חכים

10.6.2013 / 9:48

את לא יודעת מה גברים רוצים? כך תצליחי להבין כיצד פועל המוח הגברי בדייטים ובזוגיות, ואיך לגרום לגבר להקשיב לך

את יושבת מולו בדייט ולא יודעת איך להתנהג. האם עלייך להיות שקטה ורק להנהן בראש לסיפורים שהוא מספר, או שאולי עלייך דווקא להביע דעה על כל דבר? מה הוא בעצם מחפש בבת זוג פוטנציאלית ואיך אפשר לגרום לו להבין שאת האחת בשבילו? ומה עושים כשאת מרגישה שבן הזוג שלך לא מקשיב לך ולא נותן לך בדיוק את מה שאת רוצה?

זוגיות ודייטים יכולים להיות עניין מורכב ומסובך אם לא יודעים כיצד לנהל אותם נכון. אם תביני כיצד פועל המוח הגברי תדעי מה הם הסימנים שיעזרו לך להתנהל נכון וטוב יותר בדייט ולהוביל אותו לקשר זוגי מוצלח. ככה תוכלי להפסיק לשאול את עצמך את אותן שאלות מוכרות: "למה הוא לא מתקשר חזרה?" או "למה הוא לא מבין אותי ומקשיב לי?"

ארבעת כללי הברזל

גבר שאומר "לא יודע" בעצם מתכוון לומר לך: "יודע שלא!"
הפחד גדול של גברים רבים הוא לפגוע בבת הזוג והדרך שלהם להימנע מהחוויה הזו היא לעדן את האמת שלהם במקרה הטוב או לשקר ולעשות מניפולציה במקרה הרע. גברים מפחדים לומר את האמת שלהם מהחשש שיפגעו בך. גברים רבים בורחים מקשרים כי הם חוששים לומר לך את האמת ולשאת את המחשבה שהם פוגעים בך. אם את נפגשת עם בחור לדייט ושואלת לגבי המשך הקשר ותשובתו: "לא יודע", מה שבעצם הוא אומר לך זה : יודע שלא רוצה להיפגש יותר. פשוט תהפכי את המילים "לא יודע" ל- "יודע שלא". הבעיה מתחילה כאשר בחורות רבות מסננות ומתעלמות מהמשפט החשוב הזה ואז מאפשרות לעצמן לחיות באשליה שהוא מעוניין וממשיכות לצפות ממנו לקשר. תמיד תשאלי את עצמך: האם אני מעוניינת להיות בזוגיות אם מישהו שמתלבט לגבי?

סלולרי. ShutterStock
לא יודע אם ירצה להיפגש=יודע שלא רוצה להיפגש. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לספר על האקס בדייטים – טעות איומה!
נשים רבות מספרות בדייטים על האקס: כיצד הם נפרדו, בגדו, שיקרו או כמה מדהים הוא היה. זו טעות נפוצה משום שזה לא משאיר מקום לפתח קשר חדש משלכם כשאת מכניסה את האקס לדייט שלכם. מאותו הרגע שסיפרת לו על האקס שלך, למרות שתדברו על נושאים אחרים, כל מה שיעסיק את הבחור מהדייט זה האקס שלך, והוא יפחד להיכנס לנעליו של הלשעבר שלך. מה צריך לעשות? לא לדבר על האקס בדייט הראשון וגם לא בתחילת הקשר. אם הבחור מעלה את השאלה לגבי קשרים קודמים פשוט לומר לו: "בוא נדבר עליך ועלי, זה מעניין יותר". הרי את רוצה לפתח קשר חדש ולהיפרד מהעבר לא?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
לא, הוא לא רוצה לשמוע כמה מדהים היה האקס שלך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

רוצה שהוא יבין אותך? תגידי מה את רוצה מהסוף להתחלה
אחד הדברים שישפיעו על הדייט והקשר שלכם בעתיד, זה התקשורת ביניכם. רוב הגברים יבינו יותר את המסר שלך אם תדברי איתם מהסוף להתחלה. כלומר קודם תגידי את המסר, מסקנה ובעיקר מה את רוצה, ואז תפרטי לגבי אותו דבר שאת רוצה ממנו. נשים נוטות קודם להסביר ובעיקר להתנצל על מה שהן רוצות ואז מעיזות לומר מה מבוקשן אם בכלל. הנטייה השגויה של המון נשים היא לסיים את השיחה במשפטים כמו: "טוב, לא משנה" או גרוע יותר "אם אתה לא מבין אני לא מדברת איתך" ואז נעשית שתיקה רועמת בקשר. במקרה כזה, בת הזוג מתנהגת בפאסיב אגרסיב כלפי בן הזוג, כלומר מענישה אותו בשתיקות. הוא לא את, ולא יכול להבין מה את רוצה ללא מילים ודיאלוג ברור ותקשורתי מצידך. בן הזוג יוכל להבין אותך אם תגידי לו מפורשות ובאופן גלוי מה את רוצה. דיאלוג כזה יגרום לו להבין אותך הרבה יותר ולהיות קשוב.

אילוסטרציה. ShutterStock
פשוט תבהירי לו מה את רוצה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

גברים מבוהלים מהמשפט: "אנחנו צריכים לדבר!"
כל מה שגבר ממוצע שומע במשפט הזה: "אני מכניסה אותך לבית המשפט וכל מה שתגיד ישמש נגדך ולרעתך, ראה הוזהרת!". גבר ממוצע חושש משיחות כאלו כי הוא יודע שהיכולת לדבר ולהסביר תחושות ורגשות הם צדדים חזקים יותר אצל נשים, והוא מבחינתו עומד 'לצאת עם הזנב בין הרגליים'. במקום הקדמות דרמטיות, ספרי לו מה מפריע לך. הטכניקה לומר משהו שמפריע לך היא בשיטת הסנדביץ', לומר משהו טוב על היחסים ,לאחר מכן לומר משהו אחד מרכזי שמפריע לך בקשר, ולסיים באמירה חיובית לגבי הבחור או על הקשר שלכם. כך הוא יקשיב לך יותר, במיוחד אם השיחה תהיה ממוקדת ולא שיחה ארוכה שהופכת להיות מתישה. זו טעות נוספת לחשוב ששיחות ארוכות ומתישות של מי צודק יותר יובילו לפיתרון. האמת העצובה שעומדת מאחורי השיחות הארוכות האינסופיות, היא שהן אינן מובילות לפיתרון.

אילוסטרציה. ShutterStock
רק אל תגידי לו "אנחנו צריכים לדבר". צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

יחסים זוגיים תלויים באופן בו האדם בוחר בכל רגע נתון כיצד לנהל אותם. הקשר הזוגי שם זכוכית מגדלת על כל מה שאינו פתור וברור ביחסים של האדם עם עצמו. הנטייה של אנשים רבים היא להאשים את הפרטנר בבעיות הזוגיות אך חשוב לזכור כי אנחנו מלמדים את בני הזוג כיצד להתנהג אלינו.

ויקטוריו חכים הוא מנחה אישי לשינוי התנהגותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully