וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחיתה רכה

כרמי צדוק

9.6.2013 / 8:48

טיול בחו"ל עם בן הזוג עשוי לגרום לכם להתמודד מול לחצים וקשיים. כדי למנוע התרסקות של מערכת היחסים, קבלו טיפים איך לשרוד את החופשה הזוגית מעבר לים

בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לארוז ציוד (ארזנו לבד!) ולברוח לחופשה חלומית עם בני הזוג. על אף שטיול כזה אמור להיות מהנה, אתם עלולים לחזור עם חוויות משותפות אמנם, אך גם עם הרבה משקעים וזיכרונות רעים. במקרה הקיצוני ביותר, זוגיות שהתחילה בחופשה תמימה, עלולה להסתיים בפרידה צורמת.

חופשה בחו"ל מדמה מגורים משותפים עם בני הזוג. אם עד כה כל אחד מכם גר בדירה נפרדת, עכשיו אתם בעצם מתרגלים 'על יבש' איך זה לגור יחדיו. גם זוגות שכבר גרים תחת אותה קורת גג, עשויים לריב ולמצוא את עצמם מתוסכלים וכועסים במקום ליהנות.

על מנת שהזיכרונות מהחופשה שלכם יהיו נעימים, קבלו מגוון עצות שיסייעו לכם להתמודד בצורה הטובה ביותר עם הפרטנרים שלכם.

סטרס- אנשים רוצים להספיק לראות ולבקר בכמה שיותר מוזיאונים ואטרקציות, בכמה שפחות זמן. לעיתים, במיוחד בזמן חופשות קצרות, רבים נכנסים ללחץ מטורף ומשליכים אותו על בני הזוג. נסו לתכנן מראש באילו מקומות אתם רוצים לבקר, ערכו רשימה ברורה ומשותפת הכוללת אתרים חשובים בהם שניכם רוצים להיות, וכמובן תנסו להיצמד לרשימה עד כמה שאפשר. בצורה זו תמנעו לשניכם כאבי ראש וויכוחים מיותרים.

בזבוזים- כדאי להחליט מראש על התקציב הכולל אותו אתם מתכוונים לבזבז, או לפחות להציב תקרה מקסימאלית. על מנת למנוע אי נעימויות בכל הקשור לכספים, יש מספר דברים שתוכלו לעשות: אופציה אחת היא לקבוע רוטציה בה מידי יום מישהו אחר משלם על כל ההוצאות, יום אתה ויום את. אופציה נוספת היא לבצע חלוקה מוגדרת, למשל, אחד מכם אחראי על רכישת כרטיסי כניסה לאטרקציות השונות, והשני על כל עניין המזון. כמובן שאפשר פשוט להתחלק חצי חצי או שכל אחד ישלם על עצמו.

גבר אישה עושים קניות. ShutterStock
תחליטו מראש על תקציב השופינג. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דברים קטנים- תשתדלו לא לריב על דברים קטנים ופשוט לוותר. היא רוצה לשבת ליד החלון במטוס, אבל גם אתה רוצה? פשוט תסכים, או שתחליפו ביניכם ובכל טיסה מישהו אחר יישב ליד החלון. נדמה לך שהוא פזל לכיוון המלצרית? תבליגי. כנ"ל לגבי הרגלי היגיינה ובאלגן, זה לא הזמן להעיר על כל דבר. את הדרמות תשאירו בבית. אתם לא בגנון, אז תלמדו להסתדר ולהגיע לפשרות.

זמן התארגנות- הוא רוצה כבר ללכת לארוחת בוקר, והיא רק עכשיו נכנסת להתקלח. אם אחד הצדדים איטי יותר, והאחר להוט כבר להתחיל את היום, זוהי סיטואציה לא נעימה. במקום לעכב זה את זו, פשוט תקומו מוקדם יותר ותתארגנו. נסו בכל לילה להחליט מה תעשו למחרת, וכמובן לעמוד בזמנים. במידה ואתם בחופשת בטן גב, הסעיף הזה לא כל כך תופס ויש לכם פתור מיקיצה מוקדמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זוג צורח. ShutterStock
ראיתי שעשית עיניים לחייל של משמרת המלוכה! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שתלטנות- את רוצה להקדיש את היום לביקור במספר מוזיאונים, והוא דווקא מעדיף יום שופינג רגוע- זה לא חייב להיות מתכון לבעיות אם תדעו לשלב בין השניים, ובעיקר להקשיב זה לזו. כאשר כל אחד רוצה לעשות משהו אחר, ואינכם מסכימים לוותר לטובת הצד השני, פשוט תאחדו את הדברים לאותו היום. במקום לבקר בחמישה מוזיאונים, תבקרו בשניים, ובזמן הנותר תלכו לשדרת הקניות הקרובה.

זמן בנפרד- העובדה שאתם נמצאים זה עם זו, איננה מחייבת אתכם להיות דבוקים אחד לשנייה. אתם יכולים לרדת מידי פעם לסיבוב באזור המלון ולהשאיר את בן הזוג בחדר. רעיון נוסף שיספק לכם קצת אוויר לנשימה (תרתי משמע), הוא להירשם לסיורים מודרכים. תוכלו ליצור בהם שיחות עם אנשים מכל העולם, להשתפשף קצת באנגלית, ועל הדרך גם לתת קצת ספייס זה לזו.

אילוסטרציה. Shots Studio, ShutterStock
אפשר לשלב בין מוזיאונים לבילויים אחרים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, Shots Studio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully