וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתקן את הזוגיות

ירון רוולסצ'י

29.5.2013 / 8:47

מערכת היחסים שלכם הייתה נפלאה, אבל משהו השתבש בדרך. לפניכם כל הגורמים שאולי קלקלו לכם את הזוגיות ודרכים כיצד לתקן אותה

כל זוגיות חדשה מלווה תמיד בהמון התרגשות, מחוות קטנות וחשמל שזורם בכל הגוף. כמובן שכל התחלה חדשה היא מאורע מרגש, אבל החודשים הראשונים של השקת זוגיות שרק נולדה הם כנראה הקרם דה לה קרם של עולם ההתחלות. כל אחד מכיר את זה וכל אחת עברה את זה: המגע חם יותר, הציפייה לשיחת טלפון בכל שעות היממה, מתנות מפנקות ומנוי שנתי על אתר 'צימר'.

אבל אם נבחר להתייחס למערכות יחסים כמו למכונות אז תמיד אחרי ההרצה המוצלחת מגיע השחיקה ואיתה בעיות נקודתיות שגורמות למכונה לקרטע. לפעמים, עד שחיקה מוחלטת. הדרך לגרום לאותה 'מכונת זוגיות' לשמור על ההתחלה המוצלחת והניצוצות המתפרצים תלויה רק בכם: אם תחליטו לשים את האצבע על הדופק ההתחלתי ולא להזניח את כל אותן נקודות שמקלקלות זוגיות - הצלחת הקשר מובטחת. בדיוק לשם כך איגדנו עבורכם את מיטב הרגעים שנוטים לחדור את שכבת המגן של הזוגיות שלכם והגיע הזמן לטפל בהן.

בקטנה: זוכרת את כרית הלב שהוא נתן לך כשחגגתם חודש? זוכר את הבוקסר המגוחך שהיא נתנה לך לכבוד החופשה ביוון? כשכל אותן מתנות קטנות הופכות לזיכרון רחוק, משהו בזוגיות נמס לו. אלו אמנם מחוות זעירות אבל כאלה שמוסיפות המון רגש וחשיבה על בן הזוג. נסו לשמר זאת.

מגע פושר: בהתחלה זה תמיד נחמד וכיף לפרגן לבן או בת הזוג עם מסג' או 'נעים' בשיער לחובבי הז'אנר. עם הזמן העניין מתהפך וקורה רק כשאחד מבני הזוג מבקש את המגע. ראיתם שהפרטנר שלכם חזר מיום עמוס בעבודה? הציעו לו מסג' מפנק שיסכם לו את היממה בצורה נהדרת.

ילדודס: אם אתם כבר אחרי ביקור משותף בחדר לידה אתם בטח מכירים את זה - ברגע שהעולל החדש נכנס לחיי הזוגיות ומעביר אותה לשלב חיי משפחה, הקשר ביניכם אוטומטית הופך להופעת חימום. למרות הקושי, הקפידו לשמור קצת זמן בשביל עצמכם. בייביסיטר או בן משפחה קרוב הוא פתרון ראוי כדי להעניק לעצמכם קצת לבד ביחד.

אילוסטרציה. ShutterStock
תנו לעצמכם קצת זמן לבד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

משפחה מורחבת: אין דרך להימנע מכך. אם בחרתם להתחיל את הטלנובלה הזו ביניכם אתם לוקחים בחשבון שכמו בכל דרמת אהבה מוצלחת מעורבת גם המשפחה המורחבת. נסו לעשות את ההפרדה הנכונה בין הקשר שנוצר עם משפחות בני הזוג לבין הזוגיות שלכם - את אולי לא מסתדרת עם אמא שלו אבל זה לא אמור להיות קשור ליחסים שלך איתו, אל תשכחי את זה.

יאללה בלאגן: הסעיף הזה מכוון בעיקר אליך גבר, כן כן, אתה שפעם הקפדת לקפל את החולצה חזרה לארון, לזרוק את הגרביים בכביסה אבל היום משאיר את הסלון כמו תא הלבשה במשביר לצרכן. נשים אוהבות סדר (לפחות רובן) וככל שתקפיד עליו יותר, הנסיעה הזוגית שלך תהיה חלקה יותר.

זה הקול: זה אולי קצת מביך, אבל קורה בכל זוגיות מאחורי דלתיים סגורות - פתאום, אחרי פרק זמן מסוים אתם מפסיקים לפנות אחד לשנייה באותו קול "מיוחד" ואוהב שהשתמשתם בו בהתחלה ונימה צינית נכנסת לדיאלוג ביניכם. לא חבל? הקפידו לשמור על אותם כינויים מביכים כמו בהתחלה והראו ל'קושקושוני' שלכם אהבת-על קולית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אילוסטרציה. ShutterStock
אוי נוש נוש שלי..מה פשושית מהממת שלי? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כוחה של מילה: באיזה שהוא שלב בזוגיות המחמאות שאתם מקבלים מהצד השני מרגישות כמובן מאליו והן נכנסות לשגרה. נסו למצוא מחמאות שלא אמרתם אחד לשנייה מעולם. זו לא חייבת להיות תספורת חדשה או ג'ינס שיושב בול. גם מילה טובה על הארוחה שהוא הכין לך או מחמאה על הכתם שהיא הורידה לך בג'ינס יגרמו לכם להבין את הדברים הקטנים שבגללם אתם פה, ביחד.

סקס: זוכרים שפעם לא יכולתם להוריד את הידיים אחד מהשנייה? שכל מפגש ביניכם היה מלווה בזיקוקים וגניחות עד השמיים? אצל רוב הזוגות שנמצאים בזוגיות ממושכת, הסקס הופך למסעיר הרבה פחות ולעיתים אפילו למעין "מטלה". נסו להסעיר את החושים בעזרת דרכים יצירתיות, כמו ריקוד סטרפטיז, תנוחות חדשות או שימוש באביזרי מין. כל או כך, עשו סקס. כמה שיותר.

אילוסטרציה. ShutterStock
עשו סקס וכמה שיותר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully