וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת על כל החופה

ירון רוולסצ'י

15.5.2013 / 8:22

עונת החתונות החלה ואתם מתלבטים אם להתחתן? כך תדעו אם צפויים לכם נישואין מאושרים

"בקרוב אצלכם" הוא כנראה אחד מצמדי המילים הכי משומשים בשפה העברית, ובטח גם אחד המאוסים ביניהם - הוא יכול לתקוף אתכם בחגים, בחתונה של חברים טובים או אפילו באמצע חלום תלוש בו מגיחה פתאום אחת הסבתות שלכם ודורשת במצב הזהב על אצבע יד שמאל.

בשנים האחרונות, כך נראה, מוסד הנישואין איבד מעט מזוהרו, והכניסה אליו, שבעבר הייתה דבר שמקובל בעיקר בשנות ה-20 המוקדמות, קיבלה דחייה אל סוף העשור השלישי, שנראית לפעמים די הגיונית מול שלל הפיתויים הבלתי נגמרים שקיימים בחוץ. למרות זאת, מוסד הנישואין הוא עדיין עניין חי ובועט, ובמידה ואתם כבר תקופה ארוכה חיים בזוגיות יציבה ולא יודעים מתי בדיוק הרגע הנכון לשלב ידיים ולצעוד יחד את תחת חופה, בופה וקידושין - קבלו את כל הסימנים שבמידה והם יציבים אצלכם בזוגיות, כנראה שהגיע הזמן ואפשר להתחיל ולחפש רב.

אמון: אז נכון, אמון הוא עניין שנבנה עם הזמן, אבל במידה והגעתם למצב בו האמונה שלכם בבן הזוג כבר נמצאת בשלב בו אתם סומכים עליו בכל עניין, ויודעים שתם עידן הלבטים, החששות והספקות לגבי כל נושא, מהקטן והפשוט ועד לגדול והרציני - זה סימן נהדר לכך שצפויה לכם זוגיות לא פחות טובה כשהיא תבוא תחת כתובה.

מרחב: בהתחלה אתם רוצים להיות כל הזמן אחד בחברת השניה, לבלות יחד, לאכול יחד, להתקלח במשותף ולחלוק כל דקה ביממה. ככל שהזוגיות נכנסת לשלב מתקדם יותר, כל אחד מכם זקוק לספייס שלו, לזמן הבילוי עם עצמו או עם חברים. אם אתם יודעים לפרגן לבן או בת הזוג והעניק לו מרחב חיים שלאו דווקא כולל אתכם או קשור אליכם, כנראה שאתם מוכנים לשלב הבא.

התחשבות: בסופו של דבר, למרות שאתם מרגישים לעיתים כמו ישות אחת, אתם אנשים שונים, עם סדר ואורח חיים שונה - לפעמים הוא יכול לחזור עצבני מהעבודה, והיא תתעכב שעות לפני יציאה לסרט בסלון של חברים - התחשבות בצד האחר, ברצונות, העצבים או ההעדפות, הוא עניין חשוב שברגע שהוא מתקיים אצלכם בזוגיות, אתם יכולים להרגיש בטוחים לעלות שלב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם אתם סומכים אחד על השנייה, אתם בדרך הנכונה. צילום" אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחומי עניין: לפני שנכנסתם אל תוך הזוגיות, לכל אחד מכם היו תחומי את תחומי העניין והתחביבים שלו, אבל ככל שעבר הזמן, התחלתם לסגל לעצמכם 'תרבות זוגיות' שכוללת דברים שאתם אוהבים לעשות בעיקר יחד. אם יש לכם פעילויות שאין שום דרך שתצליחו ליהנות מהן עם מישהו אחר או בנפרד, זה סימן לא רע בכלל לכך שהגיע הזמן למסד את העניין ולתת חותמת רשמית לתרבות הזוגית.

משפחה: אין כל כך איך להתחמק מהעניין הזה ששמירה על יחסים טובים עם בני ובנות משפחת הצד השני היא פרט חשוב בדרך לזוגיות יציבה. נכון, זה לא תמיד קל ולא חסרים קיטורים נדושים על החמות, ויחסי אהבה-קנאה עם האחות. מצד שני, לא חסרים מקרים בהם היחסים עם משפחת בן או בת הזוג דווקא נעים על הסקאלה של טוב מאוד עד מצוין, ואם המצב הזה קיים אצלכם, יש מצב טוב שהגיע הזמן להכיר בין המשפחות ולסגור ערב טעימות.

התאמה מינית: בסופו של דבר, גם אם לחלקכם זה ישמע שטחי, התאמה מינית היא אולי הפרט הכי חשוב לפני שפונים למיסוד הזוגיות - הרי הקלישאה הכי ותיקה אומרת שמצב היחסים ביניכם בין הסדינים (או כל מקום אחר בו את מעדיפים לבצע את זממכם, אנחנו לא בררנים) הוא המראה הכי נכונה לזוגיות שלכם - אם יחסי המין שלכם מספקים אתכם, אם אתם מרגישים שההתאמה המינית ביניכם שווה ערך לחמש יחידות כימיה, אתם יכולים להרגיש בטוחים לקחת צעד אחד קדימה בכל הקשור לרצינות הקשר. עם זאת, אל תשכחו - יחסי מין הוא עניין שיש לעבוד עליו ככל שמתקדמת הזוגיות ובטח אחרי חתונה, אל תזניחו את האגף הזה, תשקיעו ותחדשו כל הזמן לטובתכם ולטובת האהבה שלכם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אילוסטרציה. ShutterStock
אם הסקס טוב, הכל טוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully