וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינגלס בעיר הקודש

כרמי צדוק

7.5.2013 / 8:00

לכבוד יום ירושלים הקרב, קבלו את המקומות בעיר הבירה בהם תוכלו למצוא אהבה

אם חציתם כבר את גיל 12, כנראה שאינכם ממש יודעים מתי חל יום ירושלים או טורחים לציין אותו. השנה יום ירושלים יחול ביום רביעי, סמוך לסוף השבוע וזוהי הזדמנות מצוינת לבלות בירושלים עם בני הזוג, או אפילו למצוא שם הפרטנר הבא שלכם.

יועצות זוגיות רבות טוענות שאם רוצים להכיר גבר רציני, צריך לחפש אותו מחוץ לאזור המרכז, לכן הסיכויים שלכם למצוא את האחד או האחת שלכם בירושלים, גדלים משמעותית. לפניכם 8 מקומות מומלצים לדייטים והיכרויות בעיר הבירה, ירושלים.

Abrams Hostel- אם חשקה נפשכם במציאת זוגיות חדשה עם בחור או בחורה תוצרת חוץ, זה ה-מקום לכך. כל תייר (במיוחד אמריקאים) שמגיע לבקר בירושלים, יפקוד בשלב מסוים את המקום. מדובר בהוסטל מגניב לגמרי, עם אווירה של חו"ל. בקומה העליונה ישנו מפלס גדול ופתוח, מעין זולה עם נדנדות, כיסאות, פאב והופעות חיות. אנשים נגשים בחופשיות אחד לשני ומשוחחים זה עם זו ופתאום הגרין קארד מרגיש קרוב מתמיד (אה, וגם הזוגיות).

שוק מחנה יהודה- מדובר באחד השווקים הפופולאריים והמוכרים ביותר בישראל. לעיתים השוק עמוס מאוד, וגם צפוף. בשוק תוכלו לטעום שלל קינוחים אסלים מהמטבח הערבי, פירות וירקות טריים, וכמובן להתמקח עם המוכרים בבאסטות על השרוואל או החלבה בטעם קפה. בין הקונים וודאי תוכלו למצוא פרטנרים שגם הם, כמוכם, חשקו בשקית עגבניות. בנוסף לכך, תוכלו לשבת באחת המסעדות הקטנות שהשוק מציע. הצפיפות הזו בבתי העסק השונים, מניבה הרבה סמול טוק עם אנשים מזדמנים.

דוכן למכירת פירות וירקות, "פירות וירקות קובי", בשוק מחנה יהודה. עומר מירון
רק היום, רק היום. גבר במבצע. צילום: עומר מירון/עומר מירון

פאב הצעצוע- זהו הפאב הכי מוכר בכל העיר, ואין ירושלמי שלא פקד אותו לפחות מספר פעמים. בפאב, שנקרא על שם חנות הצעצועים שהייתה ממוקמת באותו המקום, תוכלו לשתות דרינקים שונים לצד סטודנטים לרפואה מהאוניברסיטה העברית, סטודנטים לעיצוב מבצלאל וכמובן סטודנטים מכל העולם שהגיעו במסגרת חילופי סטודנטים או פשוט מטיילים בארץ. יתכן מאוד שאת הערב הזה תסיימו עם כמה מספרי טלפון חדשים.

שדרות ממילא- זהו מרכז הקניות היוקרתי ביותר בירושלים, הממוקם בשכונת ממילא המפורסמת ומשלב אלמנטים של חדש וישן. אם נשאר לכם עוד כסף בארנק, תוכלו לעשות שופינג בבוטיקים מפנקים וקטנים, או לפקוד את אחת מרשתות האופנה הגדולות. בשדרות ממילא מסתובבים אוליגרכים רוסים, לצד צרפתים אוהבי ישראל. כמו כן, משוטטים בין החנויות השונות ישראלים אמידים, אז אולי מכאן תבוא הישועה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חול המועד בירושלים, תיירים ומטיילים בשדרות ממילא, אפריל 2011. עומר מירון
ים של אוליגרכים בשדרות ממילא. צילום: עומר מירון/עומר מירון

קזינו דה פריז- לא מדובר במקום בו תוכלו להמר באופן חוקי, וגם לא במקום בילוי לצרפתים עשירים. זהו פאב-מסעדה הומה אדם, המציע אוכל משובח, לצד משקאות אלכוהול איכותיים ושלל בחורים ובחורות שווים. הפאב נמצא בבעלותם של מספר אנשים וביניהם שאנן סטריט, סולן להקת "הדג נחש". הידידים התל אביביים יכולים רק לקנא באווירה המושלמת שבמקום. יש האומרים שבפאב הזה הכירו זוגות רבים, לכן אל תוותרו עליו.

הרכבת הקלה- נצלו את הביקור שלכם בירושלים בכדי לנסוע ברכבת הקלה. אתם יכולים לשחק אותה תיירים, לפנות לבחור או בחורה שנראים לכם נחמדים, ולשאול אותם איך מעבירים את הכרטיס, או כל שאלה התמצאותית אחרת הקשורה לרכבת. בצורה זו יהיה לכם 'תרוץ' לדבר עם אותו אדם. אם הבן אדם איננו ירושלמי, אמנם לא תקבלו את התשובה שציפיתם לה, אבל מצד שני, אולי תזכו להכיר את הבויפרנד הבא שלכם.

האוניברסיטה העברית- אחד המקומות הכי טובים להיכרויות, הוא ללא ספק המוסד האקדמי הזה. תוכלו לעלות לקומה השלישית בקמפוס הר צופים של האוניברסיטה העברית, ולהתיישב באחד השולחנות בספרייה. בין הפקולטות שתוכלו למצוא בקמפוס: מנהל עסקים, משפטים, מדעי החברה וחינוך. אם אתם חפצים בעורך דין לעתיד או איש חינוך, כדאי לכם לבלות כמה שעות בספרייה בין ערימות הספרים, מי יודע, אולי גם תלמדו משהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אישה היא כמו רכבת- גם אם פיספסת אחת תבוא אחרת. צילום: ניר שטיינברג/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully