וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס ממיסיונרית

ירון רוולסצ'י

6.5.2013 / 8:00

רוצים לגוון את חיי המין שלכם? קבלו הצעות לתנוחות מקוריות שיפתחו בפניכם עולמות חדשים

לא פעם כולנו נתקלים באמרה השחוקה שגיוון הוא אחד הדברים החשובים בחיים, ולמרות שהמשפט הוותיק נחשב לאחד הלעוסים על ידי המין האנושי, אמת לא קטנה בכלל מסתתרת מאחוריו - זה יכול להיות גיוון בעבודה, בשגרת היום העמוסה, בתחביבים או במקרים ממש נדרשים, גם בזוגיות.

אחד ממוקדי החיים, בו הרענון הוא הכרחי, חייב להיות חדר המיטות - אחרי תקופה מסוימת, ובעיקר אחרי התפוגגות ניצוצות ההתחלה, אתם כבר יודעים בדיוק איך ייראו יחסי המין שלכם: איך זה יתחיל, איפה הוא ינשק אותך, איפה בדיוק היא תיגע בך, ואיזה תנוחות ישולבו במהלך האקט. רענון שגרת הסקס שלכם והכנסת תנוחות חדשות לחדר המיטות הוא עניין אשר ייתכן ויגרום לכם לצאת מאופי יחסי המין המוכר והנוח אליו התרגלתם עד עכשיו, אבל גם יבטיח לכם גילוי של עולמות ותחושות חדשות שייתכן ולא נתקלתם בהן מעולם. צאו מהשגרה, הפגינו גמישות וקבלו מספר תנוחות שיוכיחו לכם שעוד לא אמרתם את המילה האחרונה בין הסדינים.

ריקוד בישיבה: בדומה לסצינה המפורסמת מתוך הסרט 'ריקוד מושחת' אבל בהתאמה לחדר המיטות, מגיעה תנוחה זו, בה אתה יושב על מזרן או על המיטה ואת יושבת עליו תוך כדי כריכת רגליים סביב מותניו. בתנוחה זו השליטה על המהירות, התנועה והזווית היא לחלוטין בידי האישה והישענות לאחור במהלך האקט תגביר את הסיכויים לגירוי מקסימלי בנקודת הג'י הנשית.

פרפרי מיטה: תנוחה שאינה דורשת גמישות מיוחדת ומעניקה לכם את האפשרות לשמור על קשר עין במהלכה. בזמן שאת שוכבת כשהאגן שלך על קצה המיטה וכפות הרגליים על הרצפה, אתה 'עומד' על הברכיים בין רגליה תוך כדי אחיזת המותניים שלה בחוויה שתעניק לה גירוי ישיר ובלתי נשכח של הדגדגן במהלך החדירה.

כפיות: למרות היותה ידועה כתנוחת השינה האופטימלית וגם אחת כזו שמתפקדת לא רע בכלל בתור תנוחת סקס מקובלת, הדרך להנאה מושלמת מתנוחת הכפיות לא טמונה בחדירה וביציאה, אלא דווקא בחדירה והצמדת הפין אל ה'קיר' הקדמי של נרתיק האישה שם מסתתרת לה נקודת הג'י המיוחלת שתזכה לקבל את היחס החם שמגיע לה.

אילוסטרציה. ShutterStock
כפיות זו לא רק תנוחת שינה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כפיות ברכיים: אותו הסרט בשינוי אדרת: בזמן שאת מניחה את ברכייך, על המיטה או הרצפה, הוא עומד על ברכיו מאחורייך בחדירה הדומה מאוד לדוגי סטייל. תנוחה זו מצוינת להריוניות או לחובבי המין האנאלי ומאפשרת לגבר את האפשרות לנשק וללטף את צוואר האישה שנחשב לאחד האזורים הכי רגישים ומעוררים מינית בגוף הנשי.

רכיבה הפוכה: בזמן שהוא שוכב על הגב עם רגליים צמודות, את יושבת מעליו עם הפנים לכיוון כפות הרגליים שלו. תנוחה זו מומלצת לגברים עם חולשה מיוחדת לישבן הנשי ולנשים אשר רוצות לחוות תחושה שונה ומיוחדת בעת החדירה. תנוחה זו, גם היא, מאפשרת שליטה נשית על מהירות האקט ויכולה להוביל לבסוף את שניכם לחוות עונג קסום במיוחד.

חיבוק ברכיבה: תנוחה זו, אשר מכונה גם 'תנוחת הלוטוס', דורשת מבן הזוג לשבת זקוף כשישבנו מונח על עקביו בזמן שבת הזוג יושבת מעליו בפישוק וכפות רגליה נוגעות ברצפה. תנוחה זו שומרת על קשר עין בין בני הזוג במהלך האקט בדומה לתנוחה המיסיונרית, אך בשונה ממנה, מעניקה את אפשרות הכתבת הקצב לשני בני הזוג בדרך אל הרמוניה מינית מושלמת.

גשר צר מאוד: בזמן שאת שוכבת על הגב בחצי תנועת גשר כשכתפייך וכפות רגלייך מונחות על המזרן, אתה ממקם עצמך על הברכיים בגב זקוף ובין רגליה. למרות שהתנוחה נשמעת מסובכת מעט, היא קלה ונוחה לשני בני הזוג ותאפשר לגבר גישה ישירה לעינוג ידני של הנרתיק והדגדגן שבתנוחות רגילות ואחרות בדרך כלל אינם מקבלים את מירב תשומת הלב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
המפתח הוא בגיוון. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully