וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורפים הרגלים

ירון רוולסצ'י

28.4.2013 / 8:24

לא מצליחים למצוא זוגיות? קבלו את כל ההרגלים הרעים שאתם צריכים להשליך ללהבה כדי למצוא אהבה

אחד הדברים האהובים על כל ילד, בכל ל"ג בעומר, חייב להיות העניין הזה של הבאת עשרות המחברות שפג תוקפן והשלכתן אל תוך מדורת החג הבוערת כשיחד איתן נשרפים להם כל זיכרונות שיעורי הבית והציונים שעדיף לשכוח. חג הלהבות והמדורות הוא סימן ללא מעט מנהגים ומסורות של העם היהודי, אבל גם יכול לסמל מבחינה אירונית וחילונית למדי את כל המעשים וההחלטות שמתחשק לכם להשליך ו"לשרוף" בדרככם אל המטרה המיוחלת.

המטרה שלשמה התכנסנו כאן היום היא הדרך הנכונה אל זוגיות בריאה שהיא משאת נפשו ונפשה של כל אחד ואחת שמבלים כבר יותר מדי זמן לבדם ומחכים לזיווג המושלם. אם אומרים שהדרך אל גן העדן רצופה כוונות טובות, אז לעיתים גם הדרך אל הזוגיות המיוחלת רצופה במעשים והרגלים שיש להיפטר מהם – אלו יכולים להיות סקס בפגישה ראשונה, בררנות יתר ועוד לא מעט מכשולים אחרים שתלויים רק בכם. אז הנה לפניכם מספר הרגלים שאם תחליטו לשרוף אותם, המסלול למציאת זוגיות יהפוך להרבה יותר קל, פשוט ונעים.

הערכה עצמית נמוכה: זה אמנם נשמע בנאלי, אבל אין דרך להתחמק מכך שהסעיף הראשון שעליכם לעבוד עליו בדרך למציאת זוגיות הוא פשוט לאהוב את עצמכם יותר. אין אדם שיודע כמה אתם שווים באמת יותר מכם, וברגע שהערכה העצמית שלכם נמצאת במגמת ירידה זה בדיוק מה שהצד השני ירגיש ויקבל מכם. תלונות וטענות על איך שאתם נראים, מדברים או אפילו אוכלים רק יגרמו למי שמולכם לתפוס מרחק במקום למצוא עניין.

בררנות יתר: שייראה טוב, שתהיה גבוהה, שיהיה מצחיק, שתתפרנס מדוגמנות של הלבשה תחתונה- אינספור דרישות מוקדמות (ולרוב, גם די מוגזמות) יש לנו כלפיי בני הזוג הפוטנציאלים שלנו. אותן דרישות שמגיעות עוד לפני שהכרתם את שמו של מועמד הזוגיות הבא, ומונעות לעיתים רבות את האפשרות לקלף עוד ועוד שכבות כדי לגלות שזו אולי לא אנג'לינה ג'ולי, אבל גם אתם לא בראד פיט, וייתכן שדווקא בגלל זה אתם מפסידים ביקור של קופידון.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תהיו בררנים מדי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אין לי זמן: עבודה, לימודים, משפחה, תשלומים. אין לכם זמן. זה מה שאתם מספרים לעצמכם, וגם לדודה השואלת או החברה המשדכת. "אין לי זמן" זו תשובה מיותרת שבצורה די טיפשית דוחה לבסוף את אותם דברים שאנחנו מחפשים יותר מכל. אם אין לכם זמן, תמצאו אותו, תוותרו לערב אחד על סדר היום הקבוע שלכם כדי להיפתח יותר אל העולם ואולי בדיוק אז תגיע נקודת המפנה הזוגית שלכם.

חוסר אחריות: הגיע הזמן שתהיו מודעים לנקודות החולשה שלכם ותיקחו אחריות על אותם דברים שמנעו מכם עד היום לנהל את הזוגיות הרצויה עבורכם. הרי בסופו של דבר, הקלישאה מספרת שצריך צמד לטנגו, והאמת, היא לא טועה. תלמדו מה החולשות שלכם לפני שאתם שוללים את החולשות של הצד השני. אם תגיעו שלמים עם עצמכם למערכת זוגית חדשה, הסיכויים להצלחתה גבוהים הרבה יותר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שעון מחכה. ShutterStock
אין לכם זמן לאהבה? אז תפנו זמן! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

רק לא רשת: למרות שעברו כבר 13 שנים מאז חגיגות המילניום, עדיין קיימים לא מעט אנשים שמסתכלים על היכרויות באינטרנט כדרך די מביכה למצוא בה זוגיות. ואנחנו אומרים, שטויות! הסטיגמה על אתרי שידוכים ורשתות חברתיות היא כל כך מיותרת וברגע שאתם נופלים אליה אתם מונעים מעצמכם אפשרות די ריאלית למצוא אהבה בכל זמן, בכל מקום עם חיבור לאינטרנט, ועם מאגר בלתי נגמר של מועמדים יותר מפוטנציאליים.

חוסר סבלנות: לפעמים הטלפון אחרי הדייט הראשון לא יצלצל גם יומיים, ויהיו מקרים בהם בתקופה הראשונה לא תשדרו על אותו גל. קבלו את הדברים כמו שהם והפגינו סבלנות. התחלה מקרטעת יכולה להיות מנת חלקה של כל זוגיות שרק יצאה לדרך, וחבל מאוד יהיה לחתוך את העניין עוד לפני שנתתם לו צ'אנס והרצה ראויה.

סקס בדייט ראשון: אין מנוס, תרבות האינסטנט שמקיפה אותנו, חדרה גם עמוק עמוק אל תוך הסדינים ועולם הדייטים הראשונים, וכיום זה נשמע מוזר אם הפגישה הראשונה לא כוללת גם אקט מיני. האמת? חבל. אין לאן לרוץ, והרושם הראשוני שאתם משאירים אחרי הקפיצה הזריזה אל ריקוד מאוזן הוא מכריע ביותר בנוגע לעתיד הקשר שרק נרקם. כך שלמרות המשיכה העזה ואי היכולת לעמוד בסיפוק, עדיף לכל הצדדים הנוגעים אחד בשני שאת אירוע השיא תשמרו למועד מאוחר יותר, הרי בסוף זה יגיע, אז עדיף שיגיע בזמן הנכון.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תעשו סקס בדייט הראשון! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully