וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, שורף, לוהט

ירון רוולסצ'י

25.4.2013 / 8:47

קשה לכם והמיטה כל כך קרה? לכבוד ל"ג בעומר הקרב ובא, קבלו טיפים איך להכניס אש בין הסדינים

פסח מאחורינו, האביב מתחיל לשאת מילות פרידה ולוח השנה העברי מסמן של"ג בעומר כבר כאן. מעבר ללהבות ותפוחי אדמה החרוכים, חג המדורות הוא סימן מובהק לכך שהקיץ החל את צעדיו הראשונים אל תוך חיינו, ויחד איתו מגיעים החום, הלחות וכמובן, ההורמונים המשתוללים שחודרים את מעטפת החורף שהכניסה למצב שינה כל פיסת להט שהשתוללה לה במיטה.

ל"ג בעומר, החג בו הלהבות הוא מוקד העניין המרכזי, יחד עם הבעירה שלא ניתן להתחמק ממנה, הוא בדיוק הזמן הנכון להצית את אש הזוגיות והסקס לגבהים חדשים ולא מוכרים שישדרגו לכם את כל המהלכים הרדומים שאפיינו את הסקס שלכם במהלך תקופת הקור המנומנמת - או בקיצור, הרוח נושבת חמימה, הוסיפו עוד תנוחה למיטה, ויחד איתה קבלו עוד כמה וכמה טיפים שיוציאו עשן חיובי מחיי המין שלכם ויטיסו אותם גבוה אל ענני התשוקה המבוקשים.

זה הקול: אחד החושים שמקבל הכי פחות תשומת לב במהלך יחסי המין הוא דווקא חוש השמיעה. האמת? חבל. אין שום סיבה לשמור את קולות העונג וההנאה בתוך הבטן, כשאפשר לשחרר אותם לאוויר העולם ולתת לפרטנר שאיתכן את ההזדמנות לדעת שלא משנה מה הוא עושה, הוא עושה זאת נכון.

הכל דיבורים: אם כבר נתתן דרור לגרגורי ההנאה, זה יהיה הרבה יותר משדרוג אם גם מילים יותר ברורות מאנחות וגניחות ייקחו חלק בריקוד הזוגי. תכווני אותו, תגידי לו מה עושה לך טוב, ואם בכלל החלטת לשבור את כל גבולות הטעם הממש טוב, גם גסויות וצמדי מילים שבדרך כלל את מקפידה לשמור לרגע בו האצבע הקטנה שלך נתקעת בספה, יפתיעו ויכניסו סאונד מרענן אל חדר המיטות שלכם.

הפתעה חפוזה: ככל שהזוגיות נכנסת להילוך גבוה יותר, ולשגרת העבודה/לימודים המייגעת, כך הולכים ונעלמים להם המפגשים המיניים המפתיעי שמגיעים ללא התראה מוקדמת. ימים אלה, בהם כמה שפחות פרטי לבוש זוכים לכסות לכם את הגוף בעקבות החום, הם בדיוק הזמן להפתיע את בן/ת הזוג במפגש מיני לא מתוכנן: זה יכול לקרות בשעות הבוקר (מיד אחרי צחצוח השיניים כמובן), או אפילו במהלך ביקור מפתיע עמוק בתוך יום העבודה – מה שבטוח הוא ששניכם תסתובבו כל היום עם חיוך על הפנים אותו רק אתם תבינו.

אילוסטרציה. ShutterStock
תפתיעו בסקס בזמן לא שגרתי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מר גמיש: כמובן שזו יכולה להיות גם גברת, זה לא משנה, ברגע שתכניסו את התכונה הפיזית הנפלאה והלא כל כך קשה להשגה הזו אל תוך חדר המיטות שלכם, כך גם האופציה לגיוון בתנוחות שעד עכשיו נראו לכם בלתי הגיוניות לביצוע, יעלו פלאים. או במילים פשוטות יותר: רגליים למעלה, על הראש, על הברכיים והרשמה זריזה לחוג פילאטיס – אחת, שתיים, שלוש.

אדם וחווה: מסתבר שאחת הסיבות שחשפניות מרגישות נוח עם הגוף המעורטל שלהן היא העובדה שהן מבלות (מן סתם) לא מעט זמן ללא בגדים. איך זה קשור אליכן? ממש ככה: תכניסו את העירום לפעילות היומיומית שלכם - נקו את הבית בתחתונים בלבד, הכינו ארוחת ערב כשלגופכן רק גרביים, זה לא משנה, ברגע שהאיברים שלכם יראו כמה שיותר אור יום או מנורה במהלך ביצוע פעולות הבית לאורך סדר היום ה'רגיל', הדרך לאקט מלא תשוקה בטוחה וסלולה מראש.

חפשו את המטמון: קצת כמו במשחק הילדות המוכר אבל בהתאמה לעולם המבוגרים: במקום לרוץ ישר למרכז העניין שלשמו התכנסתם, נסו לקחת את הזמן עד שתגיעו למטמון הסופי. שחקו עם הידיים, לטפו את העורף והחזה, הירכיים והמותניים, קחו לכם את כל הזמן שבעולם עד שתגיעו ליעד, מה שבטוח הוא שעד הרגע בו תגיעו, הלהט בחדר ינתר לגבהים שיגרמו גם לחלונות החדר שלכם לרעוד מהתרגשות.

הרחיבו אופקים: קראו ספרים בנושא כמו הקאמה סוטרה, התייעצו עם חברים, צפו בסרטים ובאופן כללי תרחיבו את מה שאתם חושבים שאתם יודעים על עולם הסקס. מכיוון שמדובר בעולם בלתי נגמר, האפשרות לצבור עוד ועוד ידע בנושא גם היא בלתי נגמרת. הסירו מעצמכם את מחסומי הבושה ודברו על מה שעושה לכם נעים וטוב, כי בסופו של דבר יחסי מין טובים הם המפתח הכי נכון לזוגיות יציבה ופורחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילוסטרציה סנו ניקיון עוזרת בית מנקה יפה סקסית. ShutterStock
תתלבשו בצורה סקסית גם כשאתם מנקים את הבית. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully