וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים לאהבה

4.6.2013 / 8:49

ליטל שמש החליטה לעשות הכל כדי לפגוש את האחד, אז היא פנתה למאמנת אישית, סטייליסטית וצלמת על מנת שיסייעו לה למצוא אהבה

עריכה: אמיר קוטיגרו צילום: עידו שחר

אומרים שכל מה שצריך זה אהבה, אז כתבתנו ליטל שמש החליטה לפנות למומחים כדי שיתנו לה את הכלים ואת הייעוץ המתאים למציאת מערכת יחסים מוצלחת. תחילה בדקנו עם חמוטל לוי לשם, מאמנת אישית, האם גברים באמת מעדיפים ביצ'יות והאם צריך להיות רעה בשביל לזכות במערכת יחסים?

"קורה לנו בדייטים שאנחנו מאבדים את עצמנו שם, ואז אנחנו מרגישים צורך להסכים לכל דבר, להיות זמינים, מה שהופך אותנו למובן מאליו". אומרת חמוטל. "גברים לא אוהבים להשיג דברים שהולכים להם בקלות, בטח שלא בתהליך של חיזור וזוגיות. צריך לשחק את המשחק, לא לעצור את החיים ולנהל את החיזור גם בתנאים שלך וגם בתנאים שלו".

ומה עושים אם הגבר לא מתקשר אחרי הדייט הראשון? חמוטל טוענת שכדאי ליזום: "צריך לשים בצד את כל הנורמות של מה אמור להיות ולחשוב על מה אנחנו רוצים. אם הוא מוצא חן בעינייך, אז כן לשלוח הודעה שאומרת שאת מעוניינת".

לא ללבוש אדום!

עם כל הכבוד לפנימיות, אומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, אז הסטייליסטית שירלי גליק נתנה לנו טיפים איך כדאי להתלבש לדייט ראשון. למרות ששירלי חשבה שליטל נראית טוב בשמלה האדומה מעוטרת הניטים שלבשה, לטענתה היא ממש לא מתאימה לדייט ראשון: "אדום זה צבע שמעורר תשוקה, ולכן הוא לא מתאים לדייט ראשון שבו את לא רוצה לשדר סקס. בוודאי לא עם הניטים שמשדרים משהו קשוח. חשוב לא ללבוש בגדים שהם צמודים מדי, סקסיים מדי".
מסתבר שגם נעלי עקב גבוהות מאוד לא מתאימות. "מה אם הבחור זייף בכמה סנטימטרים ואז תבואי אליו עם עקבים גבוהים מדי? יש להשתדל לבוא או עם נעל שטוחה אם את לא נמוכה מדי או עם עקב קטן" אומרת שירלי. אז מה כן מתאים לדייט ראשון? שמלה שיפון בהירה, קיצית ורומנטית תהיה מושלמת.

המפתח לתמונת פרופיל טובה-להשתחרר

אם הנסיך מחכה לכן באתר הכרויות, כדאי להשקיע בתמונת הפרופיל. הצלמת, תמר מלין, נתנה לנו כמה טיפים איך כדאי להצטלם לתמונת פרופיל:

"בשביל תמונת פרופיל מושלמת לאתר הכרויות כדאי קודם כל להרגיש בנוח מול המצלמה". אומרת תמר. "להשאיר את הביישנות בבית, להיות טבעיים, לחשוב על משהו שמשמח אתכם ולהשתחרר".

"טיפ נוסף הוא איפור: איפור יכול מאוד לשדרג את התוצאה. מייק אפ וקונסילר מתחת לעיניים יעזרו לכם לקבל עור אחיד, ללא ברק ויעלימו סימני עייפות".

"בגד בגוון עורכם יגרום לכם להיראות חיוורים, לכן כדאי ללבוש בגד שמנוגד לצבע העור שלכם כדי להבליט אותו".

"מי שרוצה לדבר עם העיניים, כדאי שיוריד את משקפי השמש, משום שהם מסתירים את העיניים ויוצרים רושם שיש לכם מה להסתיר".
לסיום מסכמת תמר: "כדאי להסתכל מדי פעם בתמונות שלכם במצלמה. אם יש משהו שאתם לא אוהבים ורוצים לשפר, זה הזמן. זכרו שלתמונה שלכם יש תרומה רבה במציאת זוגיות".

אז עם כל הטיפים האלה, ליטל מוכנה למצוא אהבה ואנחנו מקווים שגם אתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully