וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שמביט בי מאחור

כרמי צדוק

21.4.2013 / 8:08

חושדים שמישהו עוקב אחריכם ומאוהב בכם בצורה אובססיבית? קבלו את כל הסימנים לכך שיש לכם סטוקר

כולנו רוצים שיאהבו אותנו, אבל מה אם מישהו מאוהב בכם בצורה חולנית? כל כך חולנית, שגורמת לו לעשות לכם לייק לתמונות שהעליתם לפני שש שנים לפייסבוק, לעקוב אחריכם באוטובוס ולהתקשר אליכם ממספרים חסויים? גם אם אתם לא סלב או פליטי ריאליטי סוג ז', אתם עדיין עשויים להיתקל במעריצים פסיכופטיים שילכו אחריכם לכל פינה. היי, אפילו רוני סופרסטאר קבלה פתקים מצמררים ממעריץ מטורף. אז לפני שאתם פונים למשטרה, קבלו את כל הסימנים לכך שיש לכם סטוקר:

אוטובוס- אם אתם נוסעים מידי יום לעבודה בקו 5, ותמיד באותה השעה עולה אדם נוסף שמחליט להתיישב באופן קבוע לידכם, יש סיכוי שאותו אדם לא סתם מתיישב לידכם, אלא מנסה להיות קרוב אליכם ככל האפשר. איך תדעו אם מדובר בסטוקר או פשוט באדם חמוד שרק רוצה לצאת איתכם לדייט? בצעו את הניסוי הבא: קומו מהמושב שלכם ושבו במקום אחר. אם אותו אדם נשאר במושב שלו, כנראה שהוא נורמטיבי, אבל אם הוא מתיישב לידכם במושב החדש שבחרתם, גבירותיי ורבותיי-יש לכם סטוקר.

פייסבוק- זוכרים את האלבום של תאילנד משנת 2007 בו אתם מופיעים בבגד ים קטנטן? אם קיבלתם לפתע נוטיפיקיישן על כך שמישהו עשה לכם לייק לתמונה, או גרוע יותר, כתב תגובה, כדאי לפקוח עיניים ולשים לב למתרחש. יש איזשהו ארכיאולוג וירטואלי שיושב ונובר לכם בכל אלבומי התמונות שלכם, עם העדפה ברורה לצפייה בכמה שיותר ס"מ של עור חשוף בגופכם.

איש מול מחשב, אוקטובר 2011. ShutterStock
לייק לתמונות שהעלית לפני שש שנים עשויות לעורר חשד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אישורי הגעה- בהמשך לסעיף הקודם, במידה ויש אדם מסוים (בין אם הוא חבר שלכם בפייסבוק, או לא), שעושה תמיד אטנדינג לאירועים שאתם הולכים אליהם, במיוחד אם הוא עשה זאת בסמיכות למועד שאתם אישרת הגעה, יש סיכוי גבוה שמאחורי המסך מסתתר סטוקר. כמובן שבמידה ואותו אדם דואג להיתקל בכם 'במקרה' באותו האירוע, או לתצפת עליכם, יש לכם סיבה לדאגה (או שאולי מדובר בבעל המקום או ביחצ"ן ואתם סתם חרדתיים).

שיחות טלפון- האם אתם מקבלים שיחות רבות ממספרים חסויים? שיחות באמצע הלילה, צלצולים ומיד לאחר מכן ניתוק? אתם עונים לטלפון ושומעים מהקו השני נשימות בעלות אופי מיני? לפני שתחטפו התקף לב, נרגיע ונאמר שבמרבית המקרים הללו, זה יסתכם בשיחות טלפון לתקופה מסוימת עד שלצד השני יימאס מהתעלולים האלה. אם זה מפריע לכם מאוד, תוכלו להחליף מספר טלפון ולהמשיך הלאה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אילוסטרציה. ShutterStock
תמיד אפשר להחליף מספר. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טיול עם הכלב- אתם נוהגים לטייל במספר גינות כלבים, ונתקלים תמיד בגינה באותו אדם. לעיתים הוא יתיישב לידכם וליד כלבכם על הספסל ויפתח בשיחת חולין. יכול להיות שהוא פשוט מנסה להעביר איתכם את הזמן בנעימים בזמן שהכלב שלו משחק ורץ בגינה, ויכול להיות גם שיש לו כוונות נסתרות שתגלו בהמשך (בתקווה שלא תגלו). כך או כך, בגינות כלבים נהוג מאוד שאנשים מדברים ומכירים, כך שאל תתרגשו כל כך.

מכתבים- במידה וקיבלתם מכתב משונה בתיבת הדואר, או מספר מכתבים, והאדם לא מבהיר בוודאות מהי כוונתו, יש לפקוח עין. כנ"ל לגבי מיילים ושאר ההודעות שמגיעות באמצעות האינטרנט. ישנם גם מקרים 'רומנטיים' בהם הסטוקר הלומד או העובד איתכם באותו המקום, יחכה לרגע שתעזבו את התיק האישי שלכם ואז יטמין לכם בו מכתב. הסיכוי שזה יקרה הוא נמוך, אבל מי יודע מה צופן לו העתיד.

בית קפה- יש לכם דה ז'וו קבוע כשאתם הולכים לבתי קפה? כנראה שבדיוק באותו מקום בו אתם נוהגים לשתות את הקפה שלכם, יש מישהו אחר שגם לו יש חיבה לבית הקפה. מצד שני, יש סיכוי שהוא לא שם במקרה. הסטוקר המדופלם עשוי לעקוב אחריכם אחרי שיצאתם מהעבודה או מהלימודים, ולהתיישב בדיוק באותו מקום בו אתם נמצאים, וזאת כדי לראות אתכם ואפילו לצותת לשיחותכם. אמאל'ה.

גבר ואישה אוחזים בכוסות קפה. Maksim Shmeljov, ShutterStock
אם הוא עוקב אחריכם בבית קפה, זה לא ייגמר בנס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, Maksim Shmeljov

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully