וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים כשלא מסתדרים עם ההורים של בן הזוג?

ארנון מוסקוביץ'

18.4.2013 / 8:30

כשאתם עם בן הזוג שלכם אתם מרגישים גן עדן, אבל עם ההורים שלו זה יותר דומה לגיהנום. מה עושים כשאתם וההורים של בן הזוג לא מסתדרים? יצאנו לרחוב לבדוק מה העם חושב

ערך: אמיר קוטיגרו צילום: עידו שחר

לבן הזוג שלכם יש אמא ואבא, שלהם אתם צריכים לומר תודה על שהביאו אותו לעולם. אלא שלא תמיד ההורים שלו ואתם מצליחים להתחבר. אמא שלו נודניקית מדי ושואלת אותך בלי הפסקה מתי תתחיל את התואר הראשון, אבא שלו מעיר לך הערות על איך שאת מתלבשת וכל ארוחה משפחתית איתם מרגישה כמו ביקור אצל רופא שיניים-מייגעת וכואבת.

אז את ההורים של בן הזוג אתם לצערכם לא יכולים להחליף, אבל האם חוסר בכימיה עשוי לפגוע בקשר הזוגי שלכם? יצאנו לרחוב לבדוק מה העם חושב. מרבית הנשאלים הסכימו שחשוב מאוד להסתדר עם ההורים כבר מההתחלה, ואחת ההמלצות היא לפנק בפשטידות וגלידות כשמגיעים לארוחה. נשאלים אחרים אמרו שאי אפשר לשנות בן אדם ושצריך ללמוד איך להסתדר איתם. למרות שלא חייבים להיות חברים טובים שלהם, כדאי לעבוד על הקשר איתם, להתפשר ולהשלים עם השגעונות שלהם. ומה קורה אם נכשלתם בניסיון להביא להסכם שלום? הנשאלים השיבו שבמידה וההורים לוחצים יותר מדי זה בהחלט עלול להרוס את הקשר הזוגי.

ומה דעתכם? מה עושים כשלא מסתדרים עם ההורים של בן הזוג?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully